Вікторина "Цікава інформатика"

Про матеріал
Подана розробка уроку допоможе провести підсумковий урок з інформатики у вигляді цікавої вікторини. Різноманітні конкурси, розраховані на повторення вивченої інформації, дозволять провести цікаві змагання між командами.
Перегляд файлу

Вікторина «В світі інформатики»

  Я хочу, щоб вашим девізом були такі слова: «Люди припиняють грати не тому, що дорослішають, а дорослішають тому, що припиняють грати».

Нас очікує гра. Хай буде весела і без зла.

І ТУР «Хто швидше?» ( за кожну правильну відповідь 1 бал для команди)

    1. Як називається жорсткий магнітний диск? (Вінчестер)

    2. Як називається операційна система переважної більшості наших комп'ютерів? (Windows)

    3. Назва стандартної програми для малювання. (Paint)

    4. Одиниці подання даних в комп'ютер. (Байт)

    5. Пристрій для зчитування зображень та введення їх в комп'ютер. (Сканер)

    6. Програма для роботи з текстовими документами. (Word)

    7. Пристрій для виведення інформації на друк. (Принтер)

    8. Програми для боротьби з вірусами. (Антивірусні)

    9. Процес «запаковування» кількох файлів чи каталогів у єдиний файл називається.  (Архівацією)

    10. Вони бувають 15-, 17-, 19-дюймові. (Монітори)

IІ ТУР РЕБУСИ

Пов’язане зображення

(вікно)

 

 

(інформатика)

IІІ ТУР «Гонка за лідером» (для кожної команди завдання на час, за кожен термін 1 бал) (2хв) 

Придумати комп'ютерні терміни на літеру «П».

Пам'ять.

Процесор.

Програма.

Піктограма.

Програмне забезпечення.

Прикладна програма.

Паскаль.

Провідник.

Перевірка диска.

Панель управління.

 

Придумати комп'ютерні терміни на літеру «К».

Клавіатура

Килимок

Кластер

Команда

Кнопка

Комп’ютер

Калькулятор

Курсор

Клавіша

Каталог

 

ІV ТУР  Капітани

Відгадати прислів’я. Капітани зі своїх команд виходять на середину. Хто швидше розгадає прислів’я той для своєї команди приносить бал.

 ПО ОДЕЖІ ЗУСТРІЧАЮТЬ ПО РОЗУМУ ПРОВОЖАЮТЬ

СКАЖИ ХТО ТВІЙ ДРУГ І Я СКАЖУ ХТО ТИ

КАШУ МАСЛОМ НЕ ЗІПСУЄШ

ДАРОВАНОМУ КОНЮ В ЗУБИ НЕ ЗАГЛЯДАЮТЬ

БЕЗ ТРУДА НЕМАЄ ПЛОДА

ХОЧЕШ ЇСТИ КАЛАЧІ НЕ СИДИ НА ПЕЧІ

ГОЛОВА НА ПЛЕЧАХ НЕ ТІЛЬКИ ДЛЯ ОДНІЄЇ ШАПКИ

ВОВКА БОЯТИСЬ В ЛІС НЕ ХОДИТИ

V ТУР  АНАГРАМИ

В анаграмах зашифровані деякі поняття. Шляхом перестановки букв потрібно скласти слова, що відносяться до інформатики. Всі букви мають бути використані. За кожне правильне слово 1 бал

ВАРІНТЕЛ =ІНТЕРВАЛ

ЕРХАК=ХАКЕР

ЛИКРЯ=ЯРЛИК

РЕВРЕС=СЕРВЕР

ОЛОТКПОР=ПРОТОКОЛ

ЗУБАРЕР=БРАУЗЕР

МАГРОПАР=ПРОГРАМА

ГОРАТІВАН=НАВІГАТОР

Підведення підсумків.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Корінна Наталя
    Дякую за матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Горбатюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
2424
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку