20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Вікторина "Комп'ютерний знавець"

Про матеріал

Розробка допоможе розширити знання учнів про комп'ютери, збагатити та доповнити наявні знання.

Перегляд файлу

Тема. Комп'ютерний знавець.

Мета: розширити знання учнів про комп'ютери, збагатити та доповнити наявні знання;

розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять;

виховувати повагу до колективу.

Обладнання: сигнальні картки, жетони, грамоти, картинки, комп'ютер, казковий герой.

Форма проведення: вікторина

Хід роботи

І. Вступна частина

1. Перевірка готовності

- Сідайте рівненько,приберіть все зайве з парт і будемо починати.

Похожее изображение2.Повідомлення теми і мети

-На сьогоднішньому занятті ми проведемо вікторину “Комп'ютерний знавець”.

3. Введення казкового героя.

- До нас на заняття завітав інопланетянин Елзік.
Він дуже розумний, але мало чого знає про комп'ютери.

У нього є домашнє завдання, які йому задали в його космічній школі, але він сам з ними не впорається.

- Тож давайте йому допоможемо!

- Допоможемо?

ІІ. Основна частина

1. Вступне слово.

- Комп'ютери з'явились дуже давно у нашому світі, але тільки останнім часом їх почали так широко використовувати у людській діяльності. Ще десять років тому було рідкістю побачити який-небудь комп'ютер - вони були, але були дорогими і не кожна людина могла дозволити собі комп'ютер. А зараз? Зараз в кожному другому будинку є комп'ютер.

2. Вікторина.

а) Правила вікторини та представлення команди.

- Для початку поділимось на команди по рядах для того, щоб швидше допомогти Елзіку.
Тож зараз кожна команда витягне із чарівної скриньки папірець з назвою  своєї команди. (Діти виймають назви своєї команди і отримують табличку з назвою: "Монітор", "клавіатура" та "системний блок")

чарівній скриньці Елзік тримає свої завдання, тож я діставатиму по черзі завдання та ставити запитання кожній команді по черзі.

За кожне правильне виконання завдання отримуєте жетончик  і в кінці заняття ми підрахуємо їх, і в кого більше буде жетончиків того наш Елзік нагородить.

Якщо хтось з команди викрикує або розмовляє з команди, то команда штрафується на 1 жетон.

б)Бліц-вікторина "Правда-неправда"

(виймаю із скриньки завдання)

-Зараз ми допоможемо нашому Елзіку.

- Для першого завдання мені потрібен один учень з кожної команди. Я читатиму вам правила поводження за комп'ютером, а вам необхідно, якщо ви знаєте правильну відповідь, піднімати сигнальну табличку і говорити правда це чи ні. Хто перший підніме сигнальну табличку -той  і відповідає.

  • Не розпочинай роботу за комп'ютером без  дозволу вчителя. (Правда)
  • Сидіти за комп'ютером треба так, щоб  відстань від очей до екрана монітора була не менше 10 см. (неправда-50см)
  • Сидіти потрібно так, щоб спина рівна, лікті — на  столі, ноги — на підлозі. (правда)
  • При роботі за комп'ютером руки можуть бути  брудними і мокрими. (неправда)
  • Не торкайся шнурів, розеток,  роз'ємів, а також кнопок і клавіш, з якими тебе не ознайомив учитель. (правда)
  • Дозволяється натискати незнайомі клавіші та кнопки на комп'ютері (неправда)
  • Якщо помітив якусь несправність, то швидко її відремонтуй доки вчитель не помітив. (неправда)
  • В комп'ютерний клас не можна заходити з їжею та напоями. (правда)
  • На системний блок можна ложити порфель та інші речі. (Неправда)

в) Конкурс "Найрозумніший"

- В наступному завданні необхідно вибрати правильну відповідь.

1 команда

  • Інформатика- це наука про

А)  взаємозвязки в природі

Б) числа та їх співвідношення

В) отримання, обробку, зберігання та поширення інформації за допомогою комп'ютера

  • Монітор потрібен для...

А) введення інформації

Б) виведення інформації (текстів, малюнків)

В) перегляду новин.

2 команда

  • Процесор (системний блок) - це

А) легені комп'ютера

Б) мозок комп'ютера

В) руки компьютера

  • У памьяті компьютера зберігається:

А) інформація

Б) принтери

В) правила поведнки в кабінеті.

3 команда

  • Клавіатура - це пристрій для

А) введення інформації

Б) виведення інформації

В) зберігання інформації

  • Принтер використовують для

А) введення текстів або малюнків на компьютер

Б) малювання

В) виведення на папір текстів або малюнків

г) Фізкультхвилинка

- Щось наш Елзік втомився і хоче трішки відпочити.

(Електрона фізкультхвилинка)

д) Правило роботи за комп'ютером. Перегляд відео. (https://www.youtube.com/watch?v=FyLYXvHHuJs)

- Діти, а ви знаєте як правильно треба сидіти за комп'ютером?

- Давайте подивимося відео. (перегляд відео на комп'ютері)

е) Конкурс "Розгадай ребус"

-Наступний конкурс  "Розгадай ребус"

-Кожній команді даються ребуси. Переможе та команда яка виконає завдання першою і отримає 2 жетона, 1 команда - 2жетона, а 3 команда нічого.

 

є) Конкурс "Портфелик"

-Молодці, діти! Ви допомогли нашому Елзіку з домашнім завданням, а тепер давайте допоможемо скласти йому портфель.

-Вам необхідно скласти з літер назви пристроїв, які допоможуть Елзіку працювати з компьютером.

Перша команда яка виконає завдання отримає 2 жетони, 2 команда- 1 і 3 команда - жодного.

АІАВКТРАУЛ (клавіатура)

НМІТОРО (монітор)

АИМКШ (мишка)

  ІІІ. Заключна частина

1.Нагородження

- На цьому наша вікторина закінчилась, тож підведемо  підсумок

-Порахуйте скільки жетонів всього назбирала ваша команда?

(Переможці отримують грамоту, ті хто зайняв 2 і 3 місце отримують грамоти за заняті 2 і 3 місце)

2.Підсумкова бесіда

-Яке значення в нашому житті має комп'ютер?

-Чи можна довго сидіти за комп'ютером? Чому?

3.Прощання

-До побачення.


 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку