Вікторина «Світ тварин»
Мета: розвивати пізнавальний інтерес дітей до природи, вміння спостерігати за навколишнім світом; закріплювати поняття про те, що тварини вимагають до себе дбайливого та доброго ставлення; сприяти налагодженню доброзичливості, взаєморозуміння та взаємоповаги; виховувати відповідальне ставлення до природи, до тварин.
Обладнання: виставка малюнків із зображенням тварин, аудіозаписи звуків тварин, пазли про тварин, презентація «Пам’ятники тваринам», фішки.
Хід заходу
Діти, подивіться на дошку і дайте відповідь на запитання: про що ми будемо з вами розмовляти сьогодні?
Молодці! Дійсно, ми сьогодні будемо говорити про красу природи, її мешканців, про різноманітність тваринного світу і про необхідність його охороняти.
В нас у грі буде брати участь три команди.
Оголошую перший етап гри. Кожній команді ставитимуться запитання. За кожну правильну відповідь команда отримує одну фішку.
Дивиться солодкі сни.
Величезний, наче бочка.
Любить ягоди, грибочки,
П’є медок і їсть малину,
Має волохату спину.
Цей поважний пан забрідь
Називається…(ведмідь)
Наче лісова іскринка!
У дуплі ховає шишки,
Ягоди, гриби, горішки.
З гілочки на гілочку
Перестрибне…(білочка)
Має сотні голочок.
По лісочку пробігає,
Яблучка, гриби збирає,
Ними ласує усмак.
Хто це, діточки?...(Їжак)
Він розлогі має роги.
Ця тварина, ще говорять,
Любить їсти мухомори.
Хто ж це, дітки? Знає хтось?
Це рогатий, мудрий …(лось)
Зводять звірі ці плотину.
В них міцні та гострі зуби,
Ходять все життя у шубах.
Здогадалися тепер?
У ставку живе …(бобер).
Цей великий гордий птах.
Гострі кігті, дзьоб – як криця,
Вітру, бурі не боїться.
А розправив крила вшир –
То півнеба заступив!
Воду із гірських джерел
П’є пташиний цар – …(орел).
На запропоновану букву потрібно записати найбільше назв тварин і птахів.
«К»: кіт, кінь, крокодил, кабан, кріт, корова, коала, кунгуру, косуля, коза, кріль, капібара та ін.
«Б»: борсук, баран, бегемот, бобер, бізон, білка, бурундук, буйвол, броненосець і т.д.
«Л»: лев, лемур, лама, ластівка, лінивець, ласка, лисиця та ін.
Вихователь вмикає аудіозаписи звуків тварин по черзі кожній команді, учасники радяться і хтось відповідає. Якщо відповідь правильна – команда отримує фішку.
Кожен учасник команди має розповісти про домашню тварину за планом:
За кількістю фішок визначають команду-переможця. Вітання переможцям, нагородження медальками.
Заключне слово педагога
Наше життя нерозривно пов’язане з природою. Ми повинні берегти її, дбати про братів наших менших. І якщо ми бажаємо, щоб наші нащадки бачили світ таким, яким бачимо його ми, люди повинні подбати про збереження довкілля. Пропоную подивитися презентацію «Пам’ятники тваринам».
Відкритий
виховний захід,
проведений
вихователем Головатюк Н.Б.
у 3-му класі
на тему «Світ тварин»