20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Вікторина "Золотий диск" для учнів групи " Оператор з обробки Інформації та ПЗ"

Про матеріал
Вікторина "Золотий диск" для учнів групи " Оператор з обробки Інформації та ПЗ"
Перегляд файлу

 

Міністерство освіти і науки України

Державний професійний-технічний навчальний заклад

«Березнівське вище професійне училище»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вікторина для учнів 7 групи

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу диски для компьютера

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала майстер в/н в

 групах «оператор з обробки інформації та програмного забезпечення» державного професійно-технічного навчального закладу «Березнівське вище професійне училище»  О.РОМАНОВИЧ

 


 

 

 

Мета: поглиблення й розширення знань з професії ; підвищення інтересу учнів до предмету; формування пізнавальної активності, розширення кругозору учнів; формування креативних комунікативних умінь учнів; розвиток особистісних якостей та інтелектуальних здібностей учнів; систематизація урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечують підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяють розкриттю внутрішнього потенціалу учнів.

 

Конкурс І «Придумай назву»

 

 Придумати назви до фотографій та малюнків.

 

imagesыекре 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ec5ed5dfe2L7627ZMgD5o

 

 

 

 

 

prep6bf128e6669997703c089af161aed11c7kot266452

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс ІІ «П’ятнадцятка»

 

Командам потрібно побачити, прочитати і записати чим побільше термінів з інформатики. Можна читати у різних напрямках по горизонталі і по вертикалі, але не по діагоналі.

 

И

Р

А

М

Р

О

Б

Є

К

Т

О

Р

Т

Г

О

Т

О

Ц

О

Л

Ф

М

О

Н

І

Б

П

О

С

Л

М

Г

І

Я

І

Н

А

Т

С

Н

Л

А

П

К

А

О

Л

Е

С

П

У

Л

Й

А

Ф

О

Р

Л

А

Т

Д

А

О

Р

О

Т

Я

Д

Р

Л

К

М

Е

Н

Ю

Е

М

Т

Т

Р

К

Ц

І

Я

И

Т

А

Р

В

А

М

А

К

П

О

Н

Г

А

М

К

О

Т

А

І

Л

Г

Р

Е

Р

С

М

И

Н

Н

А

В

У

И

С

К

О

В

С

И

Т

А

Ш

Я

К

И

Р

Р

Д

Р

Е

Р

Е

Т

Н

И

К

А

Т

А

Л

К

А

О

И

Т

П

Р

Р

И

Д

П

Л

К

А

В

Ж

І

Р

Н

А

П

Л

І

С

О

Н

І

Є

Й

О

Р

У

В

К

М

С

Е

Й

К

О

М

А

Н

Д

А

П

Т

А

А

А

И

М

К

О

В

О

Д

Т

Е

Р

И

С

Ч

З

К

Д

В

И

Н

А

В

Е

Ц

Ь

О

К

О

Т

І

В

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс ІІІ   Міні-вікторина

 


Командам зачитується запитання. Якщо хтось із учасників команди знає відповідь, повинен підняти руку, щоб відповісти на запитання.

 

Який пристрій введення є самим древнім в комп’ютері,  його прабабусею була друкарська машинка?  (клавіатура)

Який пристрій комп’ютера допоможе вам зв’язатися зі всім світом? (модем)

Який пристрій комп’ютера може читати з аркуша картинки і тексти?  (сканер)

Де в комп’ютері зберігатися все, що він знає?  (у пам’яті)

Який пристрій комп’ютера управляє всіма іншими і найшвидше? (процесор)

Без якого пристрою виводу комп’ютер не може працювати?  (без монітора)

Де живуть пікселі?  (там, де є зображення, на екрані)

Хто допоможе поговорити з комп’ютером?  (мікрофон)

Комп’ютер, який можна узяти в дорогу?  (ноутбук)

Будинок, де живе процесор?  (системний блок)

 

 

 

Конкурс IV «Пантоміма»

 

Команди загадують одному із представників команди-суперника слово, яке стосується інформатики. Представник команди-суперника повинен показати його для своєї команди без звуків, лише за допомогою жестів і міміки.


 

І команда

Клавіатура.

Монітор.

Планшет.

Колонки.

Джойстик.

Миша.

Сканер.

Інтернет.

Дисковод.

Відеокамера.

 

ІІ команда

Смартфон.

Принтер.

Вконтакте.

Навушники.

Флешка.

Диск.

Мікрофон.

Ноутбук.

Системний блок.

Вірус.


 

 

 

Конкурс V  «Вікторина понять» Анаграми

Шляхом перестановки букв потрібно скласти слова, що від­носяться до інформатики. Всі букви мають бути використані.

 

Анаграма

Відповідь

Підказка

ВАР + ІНТЕЛ =

Интервал

Параметр тексту

ПЕТАРДА =

адаптер

Пристрій

АСТМА + ГРІЛЬ =

 

Шина

0 + МАЛ + ТИГР =

 

Інструкція

ХЕК + РА =

хакер

Хуліган

ДО +ЛІГА=

дыалог

Розмова

ФА + ЦИРК - К =

цифра

Символ

ЛЯ + РИК =

ярлик

Етикетка

ЛЯ + ПУМА + І + ТРОН =

 

Керівництво

РЕВЕРС =

сервер

Потужний комп'ютер

КОРТ + ПОЛО =

протокол

Сукупність правил

ЗЕБРА + РУ =

браузер

Програма

ВАГОН + РІТА =

 

Гід

ТИГР + СЕР - И + І =

 

Верхній

 

Конкурс VI «Чорна скринька»

Наступний тайм називається «Чорна скринька». Це завдання розраховане на команду. Будь ласка, об'єднайтеся у команди по 5 учнів. Завдання обговорюють у команді 0,5 хв, хтось один дає відповідь. Якщо відповідь буде правильною, члени команди одержують 5 «розумів» чи по одному «розуму» кожний.

 «Чорна скринька 1». У цій шухляді лежить те, за допомогою чого можна не тільки дивитися, але і слухати. З метою збереження того, що на ньому є, його треба оберігати від холоду.

«Чорна скринька 2». У ній знаходиться предмет, за допомогою якого можна виготовити чудові речі, а можна навіть убити одного страшного персонажа народних казок.

«Чорна скринька 3». За допомогою предмета, що лежить на дні цієї шухляди, ти можеш зберігати свою улюблену книгу або підручник, і вона не буде в твоєму будинку займати багато місця.

 

Відповіді до запитань 2 туру: 1. CD-ROM. 2. Голка. 3. Дискета (диск, флешка).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс VII  Впишіть назви стертих клавіш.

 

Конкурс VIIII  

Скласти із розрізаних картинок зображення пристроїв ПК.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Таблиця результатів

 

Назва конкурсу

Кількість балів

Команда І

Команда ІІ

Конкурс І «Придумай назву»

 

 

 

Конкурс ІІ «П’ятнадцятка»

 

 

Конкурс ІІІ   Міні-вікторина

 

 

 

Конкурс IV «Пантоміма»

 

 

Конкурс V  «Вікторина понять» Анаграми

 

 

Конкурс VI «Чорна скринька»

 

 

Конкурс VII  Впишіть назви стертих клавіш.

 

 

Конкурс VIIII

Скласти із розрізаних картинок зображення пристроїв ПК.

 

 

Разом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 квітня
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку