Міністерство освіти і науки України
Державний професійний-технічний навчальний заклад
«Березнівське вище професійне училище»
Вікторина для учнів 7 групи
Підготувала майстер в/н в
групах «оператор з обробки інформації та програмного забезпечення» державного професійно-технічного навчального закладу «Березнівське вище професійне училище» О.РОМАНОВИЧ
Мета: поглиблення й розширення знань з професії ; підвищення інтересу учнів до предмету; формування пізнавальної активності, розширення кругозору учнів; формування креативних комунікативних умінь учнів; розвиток особистісних якостей та інтелектуальних здібностей учнів; систематизація урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечують підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяють розкриттю внутрішнього потенціалу учнів.
Конкурс І «Придумай назву»
Придумати назви до фотографій та малюнків.
Конкурс ІІ «П’ятнадцятка»
Командам потрібно побачити, прочитати і записати чим побільше термінів з інформатики. Можна читати у різних напрямках по горизонталі і по вертикалі, але не по діагоналі.
И |
Р |
А |
М |
Р |
О |
Б |
Є |
К |
Т |
О |
Р |
Т |
Г |
О |
Т |
О |
Ц |
О |
Л |
Ф |
М |
О |
Н |
І |
Б |
П |
О |
С |
Л |
М |
Г |
І |
Я |
І |
Н |
А |
Т |
С |
Н |
Л |
А |
П |
К |
А |
О |
Л |
Е |
С |
П |
У |
Л |
Й |
А |
Ф |
О |
Р |
Л |
А |
Т |
Д |
А |
О |
Р |
О |
Т |
Я |
Д |
Р |
Л |
К |
М |
Е |
Н |
Ю |
Е |
М |
Т |
Т |
Р |
К |
Ц |
І |
Я |
И |
Т |
А |
Р |
В |
А |
М |
А |
К |
П |
О |
Н |
Г |
А |
М |
К |
О |
Т |
А |
І |
Л |
Г |
Р |
Е |
Р |
С |
М |
И |
Н |
Н |
А |
В |
У |
И |
С |
К |
О |
В |
С |
И |
Т |
А |
Ш |
Я |
К |
И |
Р |
Р |
Д |
Р |
Е |
Р |
Е |
Т |
Н |
И |
К |
А |
Т |
А |
Л |
К |
А |
О |
И |
Т |
П |
Р |
Р |
И |
Д |
П |
Л |
К |
А |
В |
Ж |
І |
Р |
Н |
А |
П |
Л |
І |
С |
О |
Н |
І |
Є |
Й |
О |
Р |
У |
В |
К |
М |
С |
Е |
Й |
К |
О |
М |
А |
Н |
Д |
А |
П |
Т |
А |
А |
А |
И |
М |
К |
О |
В |
О |
Д |
Т |
Е |
Р |
И |
С |
Ч |
З |
К |
Д |
В |
И |
Н |
А |
В |
Е |
Ц |
Ь |
О |
К |
О |
Т |
І |
В |
Конкурс ІІІ Міні-вікторина
Командам зачитується запитання. Якщо хтось із учасників команди знає відповідь, повинен підняти руку, щоб відповісти на запитання.
Який пристрій введення є самим древнім в комп’ютері, його прабабусею була друкарська машинка? (клавіатура)
Який пристрій комп’ютера допоможе вам зв’язатися зі всім світом? (модем)
Який пристрій комп’ютера може читати з аркуша картинки і тексти? (сканер)
Де в комп’ютері зберігатися все, що він знає? (у пам’яті)
Який пристрій комп’ютера управляє всіма іншими і найшвидше? (процесор)
Без якого пристрою виводу комп’ютер не може працювати? (без монітора)
Де живуть пікселі? (там, де є зображення, на екрані)
Хто допоможе поговорити з комп’ютером? (мікрофон)
Комп’ютер, який можна узяти в дорогу? (ноутбук)
Будинок, де живе процесор? (системний блок)
Конкурс IV «Пантоміма»
Команди загадують одному із представників команди-суперника слово, яке стосується інформатики. Представник команди-суперника повинен показати його для своєї команди без звуків, лише за допомогою жестів і міміки.
І команда
Клавіатура.
Монітор.
Планшет.
Колонки.
Джойстик.
Миша.
Сканер.
Інтернет.
Дисковод.
Відеокамера.
ІІ команда
Смартфон.
Принтер.
Вконтакте.
Навушники.
Флешка.
Диск.
Мікрофон.
Ноутбук.
Системний блок.
Вірус.
Конкурс V «Вікторина понять» Анаграми
Шляхом перестановки букв потрібно скласти слова, що відносяться до інформатики. Всі букви мають бути використані.
Анаграма |
Відповідь |
Підказка |
ВАР + ІНТЕЛ = |
Интервал |
Параметр тексту |
ПЕТАРДА = |
адаптер |
Пристрій |
АСТМА + ГРІЛЬ = |
|
Шина |
0 + МАЛ + ТИГР = |
|
Інструкція |
ХЕК + РА = |
хакер |
Хуліган |
ДО +ЛІГА= |
дыалог |
Розмова |
ФА + ЦИРК - К = |
цифра |
Символ |
ЛЯ + РИК = |
ярлик |
Етикетка |
ЛЯ + ПУМА + І + ТРОН = |
|
Керівництво |
РЕВЕРС = |
сервер |
Потужний комп'ютер |
КОРТ + ПОЛО = |
протокол |
Сукупність правил |
ЗЕБРА + РУ = |
браузер |
Програма |
ВАГОН + РІТА = |
|
Гід |
ТИГР + СЕР - И + І = |
|
Верхній |
Конкурс VI «Чорна скринька»
Наступний тайм називається «Чорна скринька». Це завдання розраховане на команду. Будь ласка, об'єднайтеся у команди по 5 учнів. Завдання обговорюють у команді 0,5 хв, хтось один дає відповідь. Якщо відповідь буде правильною, члени команди одержують 5 «розумів» чи по одному «розуму» кожний.
«Чорна скринька № 1». У цій шухляді лежить те, за допомогою чого можна не тільки дивитися, але і слухати. З метою збереження того, що на ньому є, його треба оберігати від холоду.
«Чорна скринька № 2». У ній знаходиться предмет, за допомогою якого можна виготовити чудові речі, а можна навіть убити одного страшного персонажа народних казок.
«Чорна скринька № 3». За допомогою предмета, що лежить на дні цієї шухляди, ти можеш зберігати свою улюблену книгу або підручник, і вона не буде в твоєму будинку займати багато місця.
Відповіді до запитань 2 туру: 1. CD-ROM. 2. Голка. 3. Дискета (диск, флешка).
Конкурс VII Впишіть назви стертих клавіш.
Конкурс VIIII
Скласти із розрізаних картинок зображення пристроїв ПК.
Таблиця результатів
Назва конкурсу |
Кількість балів |
|
Команда І |
Команда ІІ |
|
Конкурс І «Придумай назву»
|
|
|
Конкурс ІІ «П’ятнадцятка» |
|
|
Конкурс ІІІ Міні-вікторина
|
|
|
Конкурс IV «Пантоміма» |
|
|
Конкурс V «Вікторина понять» Анаграми |
|
|
Конкурс VI «Чорна скринька» |
|
|
Конкурс VII Впишіть назви стертих клавіш. |
|
|
Конкурс VIIII Скласти із розрізаних картинок зображення пристроїв ПК. |
|
|
Разом |
|
|