Винахід із опалого листя.Стаття на сайті новин. Коментарі до статті.Корінь слова.Споріднені слова

Про матеріал
Підручник "Українська мова та читання" для 2 класу, 2 частина.(авт. Ганна Остапенко)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Винахід із опалого листя. Стаття на сайті новин. Коментарі до статті. Корінь слова. Споріднені слова

Номер слайду 2

Розчитування. До нас журавлик прилітав,Він гарні віршики читав. Про синє небо і весну,Про Чорне море і Десну,Про Україну – рідний край... Ти ще раз, друже, прилітай!Відшукайте власні назви у вірші. Поясніть їх написання.

Номер слайду 3

Пригадай! Що таке іменник?Що таке прикметник?Що таке дієслово?

Номер слайду 4

Тема нашого уроку заховалася у схемі. Розшифруйте її1 А 2 Б 3 А 4 Б 2 А 1 Б

Номер слайду 5

Тема уроку :«Винахід школяра»

Номер слайду 6

Словникова робота. Лабораторія-спеціальне приміщення, обладнане для проведення експериментів, дослідів, випробувань Наукова розробка- це здійснення ряду дій для отримання певного результату в різних областях науки і техніки. Експлуатація- використання. Реалізація- здійснення чогось.

Номер слайду 7

Аналіз змісту тексту. Які винагороди отримав Валентин Фречка за свій винахід?Де було зроблено відкриття?Де проживає юний дослідник?Що можна робити із цим папером? Зачитайте. Чим відрізняється від звичайного?Яку користь для навколишнього середовища несе використання такого паперу?Зачитайте. Хто підтримував і допомагав хлопцеві в його дослідах?Який факт у статті найбільше тебе здивував?

Номер слайду 8

Хвилинка-цікавинкащо автор розповідає про те, як з’явилася ідея.— Ми з дідусем пішли в ліс. Сідаєш перепочити, торкаєшся цього опалого листя і — далі до мене приходить така думка: «Якщо папір виготовляють із соломи, деревини, то листя — також продукт такого рослинного типу. В ньому також є целюлоза. То чому не можна робити папір з листя?» Прийшов до своєї викладачки з хімії та біології, ми поставили експеримент. Перший варіант одного листа був ламкий та темного кольору, пригадує винахідник. Проте побачили, що якщо вдосконалювати технологію, то все може вийти. Працюючи над розробкою, Валентин отримав, як каже, міцний аркуш паперу формату А4. Він добре тримається в руках, має приємний запах і витримує навантаження до 8 кг.

Номер слайду 9

Вправа 15, с.53 Прочитайте коментарі до статтіМолодець, Валентине! Так тримати!Ой, хто в це повірить…Нічого в тебе не вийде, Валентин!У наших дітей велике майбутнє!А що б сказав/сказала ти?

Номер слайду 10

Каліграфічна хвилинка. Відгадай загадку і дізнаєшся слово, яке будемо писати. У дерева могутнього,У лагідної квітки. В землі така частина є,Ану, вгадайте , дітки!

Номер слайду 11

Кк, ко, ор, рі, ін, нь, корінь

Номер слайду 12

Сьогодні на уроці ми продовжимо знайомитись з будовою слова. Ось у ліс іде лісник. Він неначе лісовик. На поляні лісовій,влаштував концерт лісний. Про кого цей вірш?Назвіть слова схожі між собою. Яка частинка слова є спільною для всіх?

Номер слайду 13

Ліслісовиклісниклісовийлісний

Номер слайду 14

Ліс, лісник, лісовик , лісний - є спільна частина, яка повторюється. Це слова - родичі. Ще ми можемо назвати їх спорідненими. ЦЯ СПІЛЬНА ЧАСТИНА СПОРІДНЕНИХ СЛІВ НАЗИВАЄТЬСЯ КОРЕНЕМ ТА ПОЗНАЧАЄТЬСЯ . А ОТЖЕ, ТАКІ СПОРІДНЕНІ СЛОВА, МИ МОЖЕМО НАЗВАТИ СПІЛЬНОКОРЕНЕВИМИ.

Номер слайду 15

Робота з підручником впр.19, с.53 Порівняй слова та знайди у них спільну частину. Винаходити, винахід, винахідник, винахідливий.

Номер слайду 16

Прочитайте правило с.53 Винаходити, винахід, винахідник, винахідливий.

Номер слайду 17

Сад -

Номер слайду 18

Підсумок уроку- -Про який винахід ми сьогодні читали?Які частини будови слова ми вивчили?Що таке закінчення?Що таке основа?Що таке корінь?Як називаються слова ,що мають спільний корінь?

pptx
Додано
20 листопада 2022
Переглядів
1240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку