Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи на закріплення таблиці множення чисел 3 і 4

Про матеріал
Мета уроку: Вчити знаходити значення виразів з дужками на дії різного ступеня; закріплювати знання табличного множення чисел 3 і 4; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення, розвивати творчість, математичне мову, увагу спостережливість, уяву, пам’ять, логічне мислення, зв’язне мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги, старанність, акуратність при письмі, інтерес до вивчення математики
Перегляд файлу

Тема уроку. Вирази з дужками  на дії різного ступеня.  Вправи на закріплення таблиці множення чисел 3 і 4

Мета уроку: Вчити  знаходити  значення виразів з  дужками  на  дії  різного  ступеня; закріплювати знання табличного множення чисел  3 і 4; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення, розвивати  творчість,  математичне  мову, увагу

спостережливість, уяву,  пам’ять,  логічне мислення, зв’язне  мовлення; виховувати  почуття  взаємодопомоги, старанність,  акуратність  при письмі,  інтерес  до  вивчення  математики

Обладнання: підручник,картки з завданнями, картки з каліграфічним написанням цифр 2 і 3,цеглинки LEGO

Хід уроку


І.Організація класу.
Станьте, діти, ви рівненько
Посміхніться всі гарненько.
Настрій на урок візьмемо

І працювати всі почнемо
Ознайомлення з девізом.

Щоб усе прекрасно знати,

Будем добре міркувати,

Додавати, віднімати

І усім допомагати!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності 

В країні знань наук багато,

Але цариця з них одна.

 Їй перевагу дати варто

Найбільш важлива є вона

Це - … (Наша улюблена математика).

-Кажуть, що математика – цариця наук.

-Що необхідно для того, щоб урок пройшов цікаво і ми з вами впорались з усіма завданнями? (Розум, знання)

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку

1. Вступне слово вчителя.

-На сьогоднішньому уроці ми продовжимо засвоювати знання таблички множення на 3 і 4. А також знаходитимемо значення виразів на дії різних ступенів.

-Отож, будьте уважні.

- Відкрийте, будь ласка, зошити і запишіть дату сьогоднішнього уроку.

ІУ. Актуалізація опорних знань.

4.1. Хвилинка каліграфії

-Яке сьогодні число? (23 лютого).

-За допомогою яких цифр ми його запишемо? (2 і 3).

-А яким по порядку є теперішній місяць? (другий).

-Яка цифра позначає це число? (2).

-Отже, маємо дві цифри: 2, 3

(на дошку прикріплюються картки з цифрами).

-А тепер завдання для каліграфічної хвилинки: використовуючи лише подані цифри,

запишіть каліграфічно усі  можливі  двоцифрові  числа і  розмістіть  їх  у  порядку

зростання

(22,  23, 32, 33).

-Цим завданням  перевіряється не лише ваша каліграфія,  а й уважність на уроці.

-Зверніть увагу на зразок каліграфічного написання чисел. Згадайте правило посадки при письмі. 

4.2.Математична розминка (метод «Блискавка»)

  • Назвіть компоненти дії віднімання.
  • Яку дію виконуємо при знаходженні суми?
  • Що таке множення?
  • Про що говорить переставний закон множення?
  •  Яку дію виконуємо при знаходженні частки?
  • Назвіть компоненти дії ділення.
  • Молодці !

4.3.Математичний диктант

1.Сума чисел 2 і 7 поділити на 3(3)

2.Різницю чисел 8 і 6 помножити на 2(4)

3.Добуток чисел 9 і 4 збільшити на 4(40)

Презентація до тренінгу НУШ "Нові форми оцінювання" | Презентація. НУШ4.частку чисел 27 і 3 помножити на 4(36)

5.Останнє число збільшити на 2(38)

6.Записати сусідів останнього числа(37,39)

7.Останнє число зменшити на 8(30)

Перевірка

-У кого немає жодної помилки намалюйте зелене яблучко, у кого 1-2 помилки- зелене, а у кого 3 і більше- червоне

У. Виконання вправ на закріплення таблиці множення числа 3і 4.

Гра на перевірку таблиці множення

- Назвіть пропущені числа( № 648 с.98)- усно

-Аналогічно повторюємо таблицю множення 3-письмово на картках

Множник

3

3

3

3

3

3

3

3

Множник

 

 

 

 

 

 

 

 

Добуток

6

27

15

9

12

21

18

24

Перевірка виконаного завдання

УІ.Розв’язування прикладів на дії різного ступеня (с.99 № 649)

-Розгляньте вирази: 23 + 7 – 30         2*5 : 2       

— Згадайте, у якому порядку слід виконувати дії у виразах без дужок.

— Обчисліть значення виразу.(0, 5)

— Сформулюйте правило.

Правило. Якщо у виразі без дужок є лише дії додавання та віднімання, або лише дії множення та ділення, то дії виконують у тому порядку, в якому вони записані.

Вирази: 15 -15: (45 - 42),                   (5 - 3) • (5 + 3) .

— У якому порядку слід виконувати дії у виразах із дужками?

Правило:Якщо у виразі з дужок є дії ,то спочатку виконуємо дії в дужках, а потім множення і ділення(по порядку) , і вже тоді додавання і віднімання(по порядку)

— Обчисліть значення виразів.Номери над знаками арифметичних дій нам допоможуть

Коментоване виконання виразів учнями біля дошки

15 -15: (45 - 42)=10       (5 - 3) • (5 + 3)=16

1)45-42=3   1)5-3=2

2)15:3=5 2)5+3=8

3)15-5=10 3)2*8=16

УІІ.Розв’язування задачі (с.99 № 652)

- Про що йдеться в задачі?

- А чи відомо скільки було жовтих ліхтарів?

- Скільки було зелених?

-Що означає у 4 рази більше?(помножити на 4)

- Як ми можемо дізнатися скільки зелених ліхтарів було біля театру?

- Яку потрібно виконати дію?

Ж. – 7 л. На ? л.б.

З. –?, у 4 р.більше.

                                 Розв’язання

1)7* 4= 28(л)- зелених

2)28-7=21(л)

Відповідь:біля театру зелених ліхтарів на 21 більше, ніж жовтих

УІІІ.Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A

ІХ.вправи на визначення часу за годинником

-Розгляньте зображенні годинники(№ 651 с.99)

-Котру годину показує годинник справа?

- Скільки часу минуло між показами годинників А і Б?

-Скільки часу минуло між показами годинників В і Г?

Х.Офтальмологічна пауза

https://www.youtube.com/watch?v=8G87kg9s1HM

ХІ.Робота біля дошки. (с.99  № 653)

Учні по черзі виконують обчислення  біля дошки, а інші в зошитах.
-Що означає знайти добуток чисел?(помножити)

9* 3= 27

-Що означає знайти різницю чисел?(відняти)

9-3=6

-Що означає знайти частку?(поділити)

9:3=3

-Що означає знайти суму?(додати)

9+3=12
- Молодці

ХІI. Підсумок уроку

- Щоб успішно завершити урок, потрібно розв’язати такі задачі.

-Проведемо математичний бліцтурнір.


Задача 1

 Йшли 4 їжаки,

Кожен ніс по три грибки.

Скільки всіх було грибків

В чотирьох цих їжаків? (12)

 Задача 2

 Йшло 4 віслюки,

Кожен ніс по два мішки.

Скільки всіх було мішків

В чотирьох цих віслюків? (8)


Задача 3

На столі — 3 миски,

В кожній з них по 3 сосиски.

Скільки всіх сосисок там

Знати хочеться котам. (9)

Задача 4.

 Кінь дорогою біжить — чотири копита.

І до кожного підківка цвяхами прибита.

До підкови шість гвіздків треба забивати,

Хто не знає, скільки буде, треба рахувати. (24)

Вчитель: Чи сподобався вам урок?

        Вчитель: Що нового ви дізнались?

       Вчитель: Хто скаже, яка дія у виразі виконується перша?

       Вчитель: А якщо у виразі не має дужок, яка дія виконуватиметься першою?

 

-Хто з вас вважає, що працював на уроці дуже гарно підніміть зелену цеглинку

-Кому було важко підніміть червону цеглинку,

- У чому вам було важко?

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
1218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку