Віртуальна екскурсія до Замку Пелеш – дивовижного королівського замку у Румунії. (8 клас)

Про матеріал
Мета уроку: познайомити учнів з історією створення та сучасною історією замку Пелеш, що знаходиться у Румунії; Тип уроку: комбінований урок Наочність: презентація Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, ґаджети з виходом до мережі Інтернет, зошити; Міжпредметні зв’язки: всесвітня історія; художня культура; географія; Структура уроку І. Організаційний момент 1 хв. ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь 7 хв. ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 4 хв. IV. Повідомлення теми та завдань уроку 3 хв. V.Вивчення нового матеріалу 10 хв. VI.Закріплення нових знань 5 хв. VII.Творче завдання 10 хв. IX.Заключна частина 5 хв.
Перегляд файлу

Тема уроку: Віртуальна екскурсія до Замку Пелеш – дивовижного королівського замку у Румунії. (8 клас)

Мета уроку: познайомити учнів з історією створення та сучасною історією замку Пелеш, що знаходиться у Румунії;

Тип уроку: комбінований урок

Наочність: презентація

Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, ґаджети з виходом до мережі Інтернет, зошити;

Міжпредметні зв’язки: всесвітня історія; художня культура; географія;

Структура уроку

І. Організаційний момент 1 хв.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь 7 хв.

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 4 хв.

IV. Повідомлення теми та завдань уроку 3 хв.

V.Вивчення нового матеріалу 10 хв.

VI.Закріплення нових знань 5 хв.

VII.Творче завдання 10 хв.

IX.Заключна частина 5 хв.

Хід і зміст уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання;

2. Перевірка присутності учнів за журналом;

3. Ознайомлення учнів з планом уроку;

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь

Актуалізація проводиться у формі беіди:

  1.               Що таке замок?
  2.               Для чого будували замки?
  3.               Які найвідоміші замки ви знаєте?

 ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

На сьогоднішньому уроці ми матимемо змогу поринути віртуально до Замку Пелеш, побачимо велич і  цієї споруди, дізнаємось історію збудування та сучасну історію споруди;

IV. Повідомлення теми та завдань уроку

Тема: Віртуальна екскурсія до Замку Пелеш – дивовижного королівського замку у Румунії.

Завдання уроку: познайомитися з історією створення та сучасною історією замку Пелеш, що знаходиться у Румунії;

V. Вивчення нового матеріалу

Використовуємо презентацію для розповіді.

Одна з головних визначних пам’яток Румунії знаходиться на середньовічному шляху, який з’єднує Валахію та Трансильванію. Саме тут, у мальовничому куточку Карпатських гір був побудований замок Пелеш (Castelul Peleş).

Він розташований у північно-західній частині румунського міста Синаї. Бухарест – столиця Румунії знаходиться від замку на відстані 135 кілометрів, місто Брашов у 60 кілометрах. Побудована споруда в стилі неоренесанс у період з 1873 по 1914 роки. Свою назву замок отримав на честь гірської річки, що протікає в безпосередній близькості. У наш час цей старовинний королівський палац вважається історичним і культурним пам’ятником країни.

Відвідування замку стало доступним для туристів після революції в Румунії. Побачити ці місця прагнуть румунські та іноземні туристи. У Синаї знаходиться великий туристичний комплекс, до якого разом з замком Пелеш входить і замок Пелішор, розташований поблизу.

Крім дивовижної архітектури двох замків туристів вражають тераси, які з неймовірною гармонійністю вписуються в садовий ландшафт. Вони прикрашені красивими фонтанами, вишуканими сходами, урнами, левами, статуями з каррарського мармуру і різними чудернацькими декоративними деталями. Головний вхід прикрашає велична статуя короля Кароля Першого, яку виліпив італійський скульптор Рафаелло Романеллі. Привертає увагу туристів і статуя королеви Єлизавети, на якій вона зображена вишитою. Вишивка вважається традиційним румунським ремеслом. Поряд з туристичним комплексом можна купити зразки народно промислу та сувеніри.

У замку налічується більше 160 кімнат. Всі вони вишукано декоровані і розкішно обставлені. Тут зберігаються багаті колекції творів мистецтва, які включають вироби зі срібла і золота, фарфор, меблі, обладунки та зброя, килими та гобелени, європейський живопис і скульптури.

VI.Закріплення нових знань 5 хв.

Закріплення нових знань у формі бесіди:

  1.               Що вам запам’яталося?
  2.               Що найбільше сподобалося у вигляді замку?
  3.               Чи хотіли б ви там побувати?

VII.Творче завдання 10 хв.

Завдання для учнів: описати свою  улюблену  памятку в Україні чи за її межами (учні можуть користуватися мережею Інтернет)

IX.Заключна частина 5 хв.

  1.               Вчитель повідомляє про досягнення цілей уроку
  2.               Домашнє завдання: зробити презентацію про свою улюблену пам’ятку історії,архітектури чи мистецтва (на вибір учня)

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку