віртуальна мультимедійна екскурсія дозволяє розширити знання про застосування електродвигунів, атомних двигунів, реактивних двигунів; зацікавити всіх учнів до вивчення фізики; показати фізичні явища в їх взаємозв'язку, в тому вигляді, якому вони зустрічаються в житті, побуті, на виробництві; сприяти екологічному вихованню, формування наукового світогляду
Тема уроку: Віртуальна екскурсія "Двигуни у нашому житті"
Мета: навчальна: розширити знання про застосування електродвигунів, атомних двигунів, реактивних двигунів; зацікавити всіх учнів до вивчення фізики; показати фізичні явища в їх взаємозв’язку, в тому вигляді, якому вони зустрічаються в житті, побуті, на виробництві; сприяти екологічному вихованню, формування наукового світогляду; створити атмосферу невимушеності та веселий настрій у дітей;
розвиваюча: стимулювати до розвитку творчих задатків учнів: кмітливості, логічного мислення, уяви; швидко орієнтуватися в особистих знаннях, використовувати їх на практиці, профорієнтаційна робота.
виховна: виховувати інтерес до фізики та відповідальне ставлення до дорученої справи, виховувати культуру поведінки, мови, записів та виконання творчих робіт.
Тип уроку: віртуальна мультимедійна екскурсія.
Структура уроку
Вступне слово вчителя: Фізика є для людини найважливішим джерелом знання про навколишній світ.
Фізика, не безперервно розширюючи і багаторазово множачи можливості людини, забезпечує її впевнене просування по шляху технічного прогресу.
Фізика вносить істотний внесок у розвитку духовного обличчя людини, формує її світогляд, вчить орієнтуватися у шкалі культурних цінностей.
Навчившись прогнозувати фізичні явища й керувати ними, людина стала «велетнем»: вона створила двигуни, у мільйони разів потужніші за людські руки. Сьогодні ми переглянемо типи двигунів, та їх значення у нашому житті.
Оголошення теми і мети уроку.
Віртуальна екскурсія:
1. Використання електродвигунів
- на будівництві;
- меблева фабрика;
- електромобілі;
- СТО;
- електропотяг.
2. Використання атомних двигунів
- торієві двигуни.
Сценка "Політ дикарем в космос"
3. Використання реактивних двигунів
- літаки з реактивними двигунами;
- ракети.
4. Зустріч з конструктором ракет. (Макет ракети)
Підведення підсумків.