16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

«Віртуальна подорож до Європи!» Welcome to Europe!

Про матеріал
Мета: РОЗВИВАЮЧА: - Розвивати навички комунікативної компетенції, аудіювання. - Розвивати психологічні характеристики розумової діяльності учнів, включаючи увагу, пам'ять, логічне мислення, мовну здогадку. - Ознайомити учнів з деякими країнознавчими поняттями, розширювати їх кругозір. НАВЧАЛЬНА: - Практикувати учнів у вживанні нового лексичного матеріалу за темою. - Сприяти підвищенню інтересу і мотивації до вивчення іноземної мови. - Спонукати учнів удосконалювати свій рівень володіння мовою в усіх видах мовленнєвої діяльності. - Прилучати до загальноєвропейського полікультурного простору і формувати стійку потреби до вивчення іноземних мов у навчальних, особистих та професійних цілях ВИХОВНА: - Сприяти вихованню толерантності, політичної грамотності в їх повсякденному житті.
Перегляд файлу

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

"НІКОПОЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ"

 

 

 

«Віртуальна подорож до Європи

Welcome to Europe!

Методична  розробка позакласного заходу

Викладач: Лисенко Марина Миколаївна

 

 

 

 

 

Мета:

РОЗВИВАЮЧА:

- Розвивати навички комунікативної компетенції, аудіювання.
- Розвивати психологічні характеристики розумової діяльності учнів, включаючи увагу, пам'ять, логічне мислення, мовну здогадку.
- Ознайомити учнів з деякими країнознавчими поняттями, розширювати їх кругозір.

НАВЧАЛЬНА:

- Практикуватиучнів у вживанні нового лексичногоматеріалу за темою.

- Сприятипідвищеннюінтересу і мотивації до вивченняіноземноїмови.

- Спонукатиучнівудосконалюватисвійрівеньволодіннямовою в усіх видах мовленнєвоїдіяльності.

- Прилучати до загальноєвропейського полікультурного простору і формувати стійку потреби до вивчення іноземних мов у навчальних, особистих та професійних цілях

ВИХОВНА:

- Сприятивихованнютолерантності, політичноїграмотності в їхповсякденномужитті.

Методичнезабезпечення:ноутбук, мультимедійна дошка,тематичністенди та плакати, прапорикраїн,роздатковийматеріал.

Міжпредметні зв'язкиз історією, географією.

Хід уроку

І. Організаційний момент навчальноїдіяльності.

1. Привітання тауведення в іншомовну атмосферу.

Т: Good morning students!

I am glad to see all of you today and happy to start our lesson. The theme of our lesson is Europe. Today we have unusual lesson. Today we will go with you to Europe.  At the moment we are in Nikopol and are going to start our exciting trip. Now you will get your tickets and take your seats in our comfortable coach. During our trip we will visit some European countries and get to know something about their history and sights.

So, are you ready?

Let’s start.

ІІ. Віртуальна подорож до Європи.

  1. Розвиток навичок комунікативної компетенції  (монологічного мовлення)

Т: The first European country on our way is Poland.

Презентація учня “Welcome to Poland.”

T: It’s high time to leave Poland and to go to Austria.

Презентація учня “Welcome to Austria.”

T: Austria is a very hospitable country but we must continue our trip. And the next country is Italy.

Презентація учня “Welcome to Italy.”

T:This country doesn’t need any comment… It is Switzerland.

Презентація учня “Welcome to Switzerland”.

T: It’s high time to leave Switzerlandand to go to Germany.

Презентація учня “Welcome to Germany”.

T: Next country is France.

Презентація учня “Welcome to France”.

T: France is very beautiful country but we must continue our trip. We have to leave our bus and take a ship. Because our next country is Ireland.

Презентація учня “Welcome toIreland”.

T: We have only one country left…
The country of the greatest kings and a lot of wars, with numerous places of interest and special excellent tea… Yes, It is The United Kingdom.

Презентація учня “Welcome to The United Kingdom”.

T: Now we will stay in London, and will visit some places of interest.

  1.               Аудіювання за матеріалами переглянутого відео  (відповіді на запитання після перегляду відео).

Учні переглядають відео «London - Tenthingsyouneedtoknow!» та відповідають на запитання до відео.

 

 

  1.               Інтелектуальна гра. Розшифруй повідомлення.

 

  1.               Кроссворд.

  1. Закріплення матеріалу.  Учні переглядають презентацію з визначними місцями Лондона та називають їх. Потім розповідають по декілька речень про Великобританію, що найбільше їм запам’яталось та сподобалося. 

III. Заключна частина уроку.

Outtripisfinished. AllcountriesthatwevisitedaremembersoftheEuropeanUnion.

The European Union (EU) is an economic and political union of 27 memberhttp://en.wikipedia.org/wiki/Member_state_of_the_European_Unionstates which are located primarily in Europe.

Our country is also going to join EU.

You did your best to be good at our lesson, to know more about Europe.

Thank you, for your attention.

Good bye and Good luck!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 серпня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку