Виступ агітбригади на екологічну тематику

Про матеріал
Матеріал можна використати для виховного заходу на екологічну тематику. Він допоможе узагальнити знання учнів про природу рідного краю; усвідомити необхідність зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; ознайомити школярів із заходами щодо відтворення і збереження природи; розширити світогляд; дати уявлення про роль Землі в житті організмів, про необхідність охорони Землі;
Перегляд файлу

 

Флоринська ЗОШ

І- ІІІ ступенів

 

 

Виступ екологічної бригади

«Зернятко»

C:\Documents and Settings\Ok\Рабочий стол\С.Г\DSC01383.JPG

 

Мета:узагальнити знання учнів про природу рідного краю; підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; ознайомити школярів із заходами щодо відтворення і збереження природи; розширювати світогляд; дати уявлення про роль Землі в житті організмів, про необхідність охорони Землі; розвивати пізнавальний інтерес; поглибити знання дітей про рослини і тварини; виховувати любов до природи і бережливе ставлення до неї.

 

СЛОВА ВЧИТЕЛЯ:

Доброго дня!

Вас вітає шкільна родина початкових класів.

Не один рік поспіль разом із дитячим садочком і учнями старшої школи ми беремо участь у довгостроковому проекті «Розвиток екологічної освіти для формування екологічної культури особистості»

Крокуючи Країною Барвінковою на зупинці «Екологічній» було проведено ряд заходів. Підсумковим був тиждень «Мій рідний край». Діти взяли участь у проведенні організаційної лінійки, другокласники малювали малюнки, учні 3 класів ходили на екскурсію, збирали жолуді і шишки, а четвертокласники писали твори і виготовляли заборонні знаки.

А всі ми просто : Любимо свій рідний край.

Місце дії: Ліс, галявина, на галявині дерева, кущі, квітнуть квіти,  Ведучий:Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає в нас природа. Вона завжди чарувала і чарує, хвилювала і хвилює людину. Шепіт голубої води, зелених дібров, спів пташок, запах квітів усе це дороге серцю і ні з чим його не можливо зрівняти, забути. Рідний край - наш дім, вишенька біля хати, хрущі над вишнями, вулиця, по якій ми ходимо, річечка, біля якої відпочиваємо, у якій так любимо плескатися.

Ведуча: Сьогодні ми поговоримо про нас людей, які нищать природу: зривають квіти, руйнують пташині гнізда, ламають дерева, забруднюють водойми, повітря, щоб тільки задовільнити свої потреби та забаганки, збагатитися. Наймудріша на землі - природа. Люди, які живуть в гармонії з нею - найщасливіші. Заглянемо в куточок природи рідного дому.

 


Двадцяте століття минуло

 і двадцять перше настало.

Давно людина на планеті

Господарем стала.

Творили люди, будували

в космос навіть стали,

навчили змінювать погоду!

І майже знищили природу!


 


 Важко стало на Землі

Жити птахам, звірині.

Люди хворі теж страждають,

Ліки не допомагають!

Як же бути, що робити?

Як на світі далі жити?

Ось послухайте будь-ласка

 Екологічну казку


 

Грім. Хмара. Блискавка. Вискакує Капітошка.

 


Капітошка:Дощ я любив, дощ я любив,

На прогулянку я під дощем ходив.

Якось іду я на прогулянку знов –

Дощ кислотний раптом пішов!

Одразу навколо, одразу навколо

Все почорніло ніби згоріло.

Трава і дерева, і квіти пропали,

Отруєні звірі! Що з ними стало?

Що ж далі буде? Як далі жити?

Де маю голову я прихилити?


 

До нього вискакує переляканий Зайчик і зачіплює Капітошку.

Капітошка: Ти хто? Куди біжиш?

Зайчик: Та ось що. Лежу я вчора відпочиваю під кущиком. Коли чую, щось штовхнуло мене, потім знову штовхнуло: по голові, потім в бік. Я стрепенувся, нічого не розумію. Коли бачу, на галявині відпочиваючі стріляють по пляшках.

 

Капітошка: Ой, яка біда! Ну а що потім було?

 

Зайчик: - Що-що? Залишили після себе гори сміття, сіли в машину й поїхали. Подивись, скільки паперу, пляшок,              , поліетиленових пакетів залишили після себе. Хто б мені допоміг все це зібрати?

З'являється білочка.

Зайчик: - Ти хто?

-Білочка?

А чому ти одна?

 

Білочка:


Браконьєри нас полюють,

У природі все руйнують.

Скільки знищено тварин-

Знає тільки Бог один.

Друзів майже я не маю.

От тому сама гуляю.

Лиш синичка он летить

Хоче словом підтвердить.


 

Синичка: Скажу я вам від імені синички,

стукає голодна у вікно,

Що треба виставлять нам годівнички,

Де насипать насіння і зерно.

Білочка 2.

Що тут в лісі натворили

Накидали, насмітили

 І дерева порубали

 І кору ножем зрізали,

Сок цілющий випускали

На загибель прирікали.

З'являються Лисиця і Вовк.

Лисичка: Браття-звірі. Ви почуйте,

Від біди мене врятуйте!

Від пожежі ледь втекла.

Добре що я вас знайшла.

 

Вовк: Туристи якось в ліс прийшли,

 Розклали вогнище й пішли.

Від вогнищ ліс почав палати,

І звірі мусили тікати.

 

Лисичка: Я обпеклася, все болить.

Я вас благаю прихистіть.

 

Бджілка прилетіла і звертається до всіх

Бджілка:


Бджілка, Бджілка я маленька,

Зажурилась вже давненько.

Назбирать медку хотіла,

Всі поля я облетіла,

Та від болю захворіла.

Вас сердешно всіх молю:

Не женіть ви сироту,

Поможіть і порятуйте

Від хвороби полікуйте,

Я від добрив і нітратів

Не живу я - тільки плачу.

Навіть втрачу дар літати.


 

Капітошка розмовляє із бджілкою

Капітошка:Та не плач ти , не журися

Краще з нами веселися.

 

Дитячий садочок. Танець грибочків та жучків.


Капітошка: Цього літа, ой біда,

В нас була ще та жара.

Щоб від спеки десь сховатись

Ми до річки йшли купатись.

Що це з річкою?

Вона непривітна і сумна.


Вискакують жабенята і співають.

 

 

 

Пісня жабенят.


МИ плавали у річці,

Стрибали у травичці,

Було нам дуже добре

 і весело завжди.

Приспів: Співали «Ква-ква!»

Співали «Ква-ква!»

Ми весело співали,

Співали «Ква-ква!»

Співали «Ква-ква!»

Співали день і ніч.

Нам сонечко світило

Та раптом все змінилось,

Брудною стала річка

 І берег став брудним.

Співали «Ква-ква!»

Співали «Ква-ква!»

Ми веєело не можем!

Ми хворі, «Ква-ква!»

Нам страшно «Ква-ква!»

Рятуйте, поможіть!


Капітошка:

Як квіти чарівні розквітли у нас на лужку.

Я любуюся щоранку, як по цій стежині йду.

- А де ж квіти? Що сталося з квітковою поляною?

Квіти ( виходять, крутяться)


Невже в майбутньому на світі

Не будуть квітнуть дивні квіти?

Конвалія й фіалки ніжні,

І гарна квіточка підсніжник.

Невже ми більше не побачим

 Як сон-трава росою плаче?

Троянда степу, квітка мрій,

Жар-цвітом землю не зігріє?


Капітошка пропонує написати людям листа, щоб вони схаменулись

Капітошка: Друзі всі разом напишемо листа.

 

Лист до людини


Людино, розумна істото,

Ти можеш усе на Землі!

Відсунути можеш потопи

Й будуєш цілі кораблі.

Та знову і знову, людино,

 до тебе звертаємось ми.

Ми гинемо, гинемо, гинем!

Будь ласка, ти нас збережи!

 Хай будуть в нас цілі дерева,

 Рослини, тварини, птахи.

Людино, людино, людино!

Ми просимо нас зберегти!


На звернення малят виходить екологічний патруль учнів початкових класів


 Ми просимо, малята,

Послухайте ви нас,

Прийшли сюди ми з миром,

Не проганяйте нас.

 

Від дій людських бездумних

Земля зазнала бід

І на живій природі

Страшний лишили слід.


Пісня:


Тож давайте всі гуртом

Дружно візьмемось разом

За роботу! Всі беріться з нами!

 

Птахів звірів рятувать

І порядок пильнувать

У природі будем

Ми разом із вами.


Ми екологи маленькі

Любимо  природу- неньку,

Ми крокуєм рідним краєм

Землю нашу захищаєм.

 

Ми завзяті дітлахи,

Знають нас усі птахи,

Годівнички і шпаківні

Ми майструєм залюбки.

 

 

Любим ми своє село,

Хочем щоб воно цвіло,

Квіти ми саджаєм

 І дерева поливаєм.

 

Насіння груш для всіх проблема

Вирішуєм і цю дилему.

Дружно ми усі збираєм

Бо груші всі ми полюбляєм.

 

На уроках ми вивчали, як папір виготовляли.

Це нас вразило і ми:

Макулатуру всі збираєм

Цим - дерева зберігаєм.

 


 

 

 

 

Щоб здоров’я укріпити

Треба чай цілющий пити,

А щоб чай цей взимку мати

Треба влітку нам збирати:

І ромашку, і калину,

Звіробій і горобину,

Липу, м’яту і шипшину

Щоб здоровим буть щоднини.


 

 

Участь у проекті беремо,

«Зеленою планетою» звемо.

Щоб не забруднити воду і грунти,

Збираєм батарейки і пляшки.

 

Щоб насаджувать ліси-

Молоді треба дубки.

Жолуді в лісах збираєм

І лісництву помагаєм.

 

Не самі ми працювали

Ще й садочок залучали.

Дітки воду нам носили,

Бо дерева ми садили.

 

 

 

Разом постер малювали

Де планету прикрашали.

Майстрували годівнички

Для горобчика й синички.

Часто в гості ми ходили

Гарні справи всі робили.

А тепер у гарний час

Затанцюємо для вас.

Виконують танок.

 

Флорино – село природи

Де ліси безкраї,

Щоб насаджувати більше

Дітей залучають.

Вже створили тут лісництво

Дві агітбригади

Для роботи у цій сфері

Кожний учень радий.

 

Для нас учнів початківців

Створено «Зернятко»

До якого залучаєм,

Ще менше дитятко,

Дошкільнята разом з нами

Птахам помагають

І природу нашу рідну

Разом ми плекаєм.

 

Тож сьогодні виступаєм

Всіх вас дружно закликаєм

Берегти і доглядати

Посадити і плекати

Разом з нами працювати

Про природу дружно дбати.

 

З – зупинімось – останній є шанс.

Е – екосвіт бережіть, просим вас.

Р- річка хай куди хоче тече

Н – не жалій для пташини плече

Я- як зрубаємо дерево – вмить

Т – треба зразу аж два посадить

К – квіти кругом хай цвітуть повсякчас

О – оглянімось – благаємо вас

 

Виходять всі учасники.

Дякуємо за увагу


 

 

docx
Додано
27 березня 2022
Переглядів
387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку