Виступ наметодичне засідання на тему "Щоденні 3. Математика самостійно." Подана розробка містить коротку інформацію про
Щоденні 3., а саме Математика самостійно, та зразки практичних завдань на дану тему.
Математична освітня галузь. Теоретичні та практичні засади впровадження педагогічної технології «Щоденні 3» на уроках математики. Математика самостійно. Підготувала: Волошенюк Т. В.
Номер слайду 2
Математична компетентність - це найважливіша складова життєвих компетентностей, спроможність особистості бачити та застосовувати математику в реальному житті.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Щоденні 3 – це педагогічна технологія навчання математики, яку розробили Гейл Боші та Джоан Мозер, вчительки початкових класів м. Сієтл у США. Вона ґрунтується на діяльнісному підході і включає в себе три види діяльності:
Номер слайду 5
Щодня20 хвилин. Математикасамостійно. Математиказ другом Математикаписьмово
Номер слайду 6
Мета технології «Щоденні 3»:зацікавити учнів математикою, розвивати у школярів самостійність, витримку, наполегливість, відповідальність, вміння працювати у спільноті. Етапи знайомства з технологією «Щоденні 3»: 1) Підготовчий :- Вироблення правил, за якими працюватимуть учні та ознайомлення з ними діток. Створення простору для роботи. Навчити користуватись простором. Визначення сигналу, за яким учні починають та закінчують роботу. 2) Запуск діяльності.3) Практична робота4) Введення наступного виду діяльності.
Номер слайду 7
викликати інтерес у дітей до математики;навчити дітей довіряти і поважати один одного;виробити вміння працювати у колективі;розвивати в учнів витримку, наполегливість, відповідальність;навчити дітей самостійності і розвивати вміння розраховувати час. Завдання технології «Щоденні 3» на уроках математики:
Номер слайду 8
Математикасамостійно. Учитель самостійно визначає час, коли краще проводити цю діяльність. Важливим моментом є те, що учень самостійно вибирає математичні активності, з якими він має бажання працювати. Ця діяльність стосується занурення в кінестетичну практику і залучає дітей до математичних ігор, спонукає брати участь у діяльності й вирішенні проблем, використовуючи інструменти для лічби чи ігрові матеріали. Це час, коли діти можуть поліпшити свої знання з математики та самостійно закріплюють математичні поняття за допомогою дій з різними предметами. Зазвичай — це математичні ігри. Під час ігор діти можуть використовувати будь-які матеріали у класі для розв’язання обраних завдань.
Номер слайду 9
ЗАВДАННЯ ,ЯКІ ДІТИ ВИКОНУЮТЬ САМОСТІЙНО, МАЮТЬ БУТИ ДЛЯ НИХ ЗНАЙОМІ.
Номер слайду 10
10 кроків до самостійності для математики самостійно : Крок 1 Познайомте дітей з діяльністю. Крок 2 Поставте ціль та створіть атмосферу необхідності. Крок 3 Запишіть бажану поведінку на « Я – схемі». Крок 4 Змоделюйте бажану поведінку. Крок 5 Змоделюйте менш бажану поведінку. Потім більш бажану. Крок 6 Діти беруть матеріали й розміщуються в класі. Крок 7 Учні працюють самостійно. Крок 8 Учитель не заважає, а непомітно спостерігає. Крок 9 Як тільки перша дитина втрачає витримку, вчитель використовує сигнал, щоб зібрати учнів. У русі вони повторюють матеріал. Крок 10 Учитель запитує: «Як все пройшло?», «Що вдалося? Що ні?», щоб підсумувати та проаналізувати роботу.
Номер слайду 11
1. Виберіть завдання швидко і спокійно.2. Оберіть зручне місце і починайте працювати одразу.3. Під час роботи залишайтеся на одному місці.4. Працюйте увесь відведений час.5. Дотримуйтеся правил поведінки та працюйте в тиші.6. Завершивши роботу, поверніть матеріали у відповідне місце.7. Розвивайте витривалість. ПРАВИЛА:
Номер слайду 12
Учні: виконують різні цікаві завдання з математики для себе!Самостійно працюю із завданнями, які готує вчитель, вчаться самі маніпулювати предметами та обчислювальними приладами, грають в математичні ігри. Учитель:готує різноманітні цікаві завдання для учнів, пояснює правила математичних ігор та етапи розв’язку завдань, працює з дітьми індивідуально чи в малій групі.
Номер слайду 13
Завдання для 1 класу. Пройди лабіринт. Зафарбуй малюнок Намалюй цифру за зразком. Запиши сусідів числа. Картки «Фермер»