Виступ на педагогічній раді "Дистанційне навчання"

Про матеріал
Вичтуп на педагогічній раді на тему "Дистанційна освіта як один з напрямів розвитку освітнього процесу"
Перегляд файлу

“Дистанційна освіта як один з напрямків розвитку  освітнього процесу”

(виступ  на педагогічній  раді Маньківської С.Ф.)

 

 У моєму виступі я спробую висвітлити основне про практичні аспекти дистанційного навчання у процесі викладання англійської  мови,проаналізувати ефективність навчального процесу із застосуванням Google-сервісів,мобільних застосунків,навчальної панелі Pearson.Я маю на меті зосередити увагу на практичній діяльності учнів,що сприяє  дієвому способу засвоєння значного обсягу інформації.

            Сучасний розвиток освіти потребує від учителя значної підготовки, володіння ним сучасними освітніми технологіями, використання у навчальному процесі електронних ресурсів. З-поміж сучасних освітніх технологій найбільш поширеними є комп’ютерно-інформаційні. Такі технології активізують урок, рівень володіння знаннями стає значно вищим, а процес засвоєння набагато глибшим, що дає можливість учителеві збільшити обсяг матеріалу та впроваджувати самостійну пошукову та навчально-дослідницьку роботу учнів.

Однією з умов створення ефективного освітнього середовища у навчальному процесі є застосування Google-сервісів,мобільних застосунків Viber,Telegram,мессенджерів,основних соціальних мереж. Зазначені сервіси дозволяють створювати та зберігати документи, що спрямовані на задоволення різних потреб.

У ситуації що склалась твердження “Одним з компонентів освіти є дистанційне навчання” ми перефразовуємо використовуючи слово “єдиним”. Дистанційне навчання — сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) від тих, хто навчає, до тих, хто навчається. Основними принципами дистанційного навчання є інтерактивна взаємодія у процесі роботи, надання здобувачеві освіти можливості самостійного освоєння досліджуваного матеріалу, а також консультаційний супровід у процесі дослідницької діяльності. Саме це дає змогу навчатися на відстані. Основну роль у здійсненні дистанційного навчання відіграють сучасні інформаційні технології. Тому для сучасного викладача важливо вміти володіти не тільки ІКТ а і бути готовим працювати з оновленими освітніми програмами, платформами та мобільними застосунками. 

Дистанційна освіта – є формою освітньої комунікації, що здійснюється здебільшого на відстані із використання різноманітних видів і засобів зв’язку.  Дистанційна освіта – це цінність, система, процес, результат.

 Основною метою дистанційного навчання залишається розробка нових освітніх технологій, здатних модифікувати традиційні форми представлення інформації для підвищення якості навчання.

Заслуговує уваги сервіс, котрий представила компанія Google, розроблений на базі Google Apps – система управління навчанням (СУН) Google Classroom.  [2]

Google Classroom – це інструмент, що зв’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання.

Завдяки платформи Classroom можна організувати проектну роботу, перевернуте навчання, дистанційне навчання. Уроки та домашні завдання можуть бути цікавими! 

Padlet - мультимедійний ресурс для створення, спільного редагування та зберігання інформації. Це віртуальна стіна, на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки Інтернет, замітки. Створення проектів дає можливість звернути увагу на дослідницьку роботу учня з предмету.

LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учня.

ThingLink - це сервіс, що дозволяє створювати мультимедійні плакати, а іншими словами, «розмовляючі картинки», на які наносяться маркери. При наведенні на них може з'являтися будь-який мультимедійний контент.

Epanel (Pearson inc.)-онлайн бібліотека підручників,додаткових вправ,аудіоконтенту що робить можливим роботу вчителя в дистанційному режимі вцілому.

Мобільні застосунки використовуються для швидкого обміну інформацією,консультацій та індивідуальних завдань.

Освітні канали YouTube (British Council,EdEra)використовуються при повторенні та закріпленні матеріалу у доповнення або як альтернатива.

Процес введення дистанційного навчання у класах середньої та старшої школи:

  • вносить елементи новизни у процес навчання для здобувачів освіти і вчителя, дозволяє здобувачам освіти відчути самостійність і разом з тим відповідальність, що підвищує його мотивацію до навчання.
  • готує до того щоб здобувач освіти був готовим прийняти дистанційне навчання в цілому, так як він має право обрати цю форму навчання.

У своїй роботі з паралеллю п’ятих класів (5-А/Б/В, є поділ на підгрупи по 7-10 чоловік) я використовую електронну бібліотеку, мобільні застосунки та відеозв’язок. Старшокласники 10-Б,11-А(не мають поділ на підгрупи) надають перевагу месенджерам та онлайн листуванню що дає змогу обмінюватись більшим об’ємом інформації.

 

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
2102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку