Виступ на педагогічну раду "Розвиток особистості учня в сучасному освітньому середовищі"

Про матеріал
У презентації розкрито шляхи перетворення закладу освіти на мотивуюче освітнє середовище, суть наскрізного виховання згідно конепції НУШ, а також аспекти самоаналізу власної професійної діяльності вчителів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Невар О. С.,заступник директора з виховної роботи. Розвиток особистості учня в сучасному освітньому середовищіОконський ліцей Маневицької селищної ради Волинської області

Номер слайду 2

Освітня проблема ліцею. Формування конкурентоспроможної особистості засобами інноваційних технологій, розвиток особистості вчителя і учня в умовах розбудови НУШ

Номер слайду 3

Вправа “Успіх і риси характеру”Завдання:назвіть одну рису, яка, на вашу думку, робить вас успішною людиною

Номер слайду 4

Формула успіху. З педагогічної точки зору, ситуація успіху – це таке цілеспрямоване, організоване поєднання умов, за яких створюється можливість досягти значних результатів у діяльності як окремо взятої особистості, так і колективу в цілому Белкин А. С. Ситуация успеха: книга для учителя / А. С. Белкин. – Екатеринбург: УГЛУ, 1997. – 186 с. Успіх = інформація + інтелект + інновація. Скаленко, О. К. (2003) Стратегічні важелі економічного успіху: інформація, інтелект, інновації. Визвольний шлях, 3. с. 3-12.

Номер слайду 5

МОДЕЛЬОСОБИСТОСТІВ И П У С К Н И К А НУШКОНКУРЕНТОСПРОМОЖНА ОСОБИСТІСТЬ НА РИНКУ ПРАЦІ

Номер слайду 6

Освітнє середовище

Номер слайду 7

Освітнє середовище - напрям розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освітисукупність умов, способів і засобів їх реалізації для навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їх потреб і можливостей(з нормативних документів)

Номер слайду 8

Вимога/правило 1.3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору. Вимога/правило 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінаціїВимога/Правило 1.1. Забезпечення здорових, безпечних і комфортних умов навчання та праціДержавна служба якості освіти України Абетка для директора. Бобровський М. В., Горбачов С.І., Заплотинська О. О., Ліннік О. О. Рекомендації до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти. — 2-ге видання, перероб. і доп. — Київ, Державна служба якості освіти, 2021 — 350 с.

Номер слайду 9

Критерій 1.3.4. Освітнє середовище мотивує учнів до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя

Номер слайду 10

Критерій 1.3.4. Освітнє середовище мотивує учнів до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя. З чого варто розпочати перетворення ліцею на мотивуюче освітнє середовище?

Номер слайду 11

1. Максимальне залучення учасників освітнього процесу до прийняття рішень щодо змін в організації освітнього середовища. На думку дослідників даної теми, «власність» на інновації учнями та педагогами мають значно більший вплив, ніж, наприклад, застосування готових дизайнерських рішень

Номер слайду 12

2. Дотримання балансу у «володінні» та «залученості» до формування освітнього середовища (наприклад, через експозиції учнівських робіт, які мають періодично оновлюватись)

Номер слайду 13

3. Забезпечення динамічності освітнього середовища. Жодна обладнана за найсучаснішими вимогами класна кімната не перетвориться автоматично на мотивуюче освітнє середовище без учителя, який може моделювати цей простір, застосовуючи різні освітні технології. Щоденна класно-урочна технологія може зробити процес навчання одноманітним та рутинним. Водночас підвищувати мотивацію до навчальної діяльності можуть, наприклад, групові (кооперативні) форми роботи, проєктна діяльність, веб-квест тощо. Саме вони потребують максимального залучення простору класу, школи через створення мобільних робочих місць, зміни видів діяльності, виходу за межі класу і звичного простору класної кімнати

Номер слайду 14

4. Проведення навчальних занять поза межами класу. Постійне знаходження учнів у класі іноді стає демотивуючим чинником для навчання. Важливим мотиваційним чинником для пізнавальної діяльності учнів можуть стати заняття на шкільному подвір’ї. Це можуть бути практичні роботи, дослідження, реалізація групових проєктів з вивчення компонентів природи. Заняття на свіжому повітрі може бути і звичайним навчальним заняттям. Зміна обстановки, позитивна психологічна реакція на елементи ландшафту сприятимуть пізнавальній діяльності

Номер слайду 15

Головною метою освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства. Досягнення цієї мети свідчитиме про якісну освіту в закладі Програма “НУШ: у поступі до цінностей” (О. Бех)

Номер слайду 16

Якісна діяльність закладу неможлива без розуміння напрямів та шляхів його розвитку, які мають бути сформульовані у стратегії розвитку. Стратегія розвитку визначає місію, візію та цілі діяльності закладу освіти, умови, які необхідні для їхнього досягнення, пріоритети та кроки, які керівництво та педагоги планують здійснити для досягнення визначених цілей відповідно до принципів освіти та підготовки учнів до майбутнього життя. Рекомендації ДСЯО “Абетка для директора”

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

• Повага гідності, прав і свобод людини. • Морально-етичне виховання. • Повага до культурної багатоманітності. • Визнання цінності демократії, справедливості, рівності та верховенства права. • Розвиток громадянської свідомості та відповідальності. • Розвиток навичок критичного мислення. • Розвиток навичок співпраці та командної роботи. • Формування здорового та екологічного способу життя. • Статеве виховання та виховання гендерної рівності та інші аспекти. Наскрізний процес виховання може бути реалізований у процесі викладання практично усіх предметів і курсів навчального плану. Рекомендації ДСЯО “Абетка для директора”

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Цикл менеджменту Основи менеджменту: навч. посібник / О. О. Гуторова / Харк. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. – Харків: ХНАУ, 2009. – 327с.

Номер слайду 23

Цикл менеджменту Планування Основи менеджменту: навч. посібник / О. О. Гуторова / Харк. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. – Харків: ХНАУ, 2009. – 327с.

Номер слайду 24

Цикл менеджменту Планування Організація Основи менеджменту: навч. посібник / О. О. Гуторова / Харк. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. – Харків: ХНАУ, 2009. – 327с.

Номер слайду 25

Цикл менеджменту Планування Організація Мотивація. Основи менеджменту: навч. посібник / О. О. Гуторова / Харк. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. – Харків: ХНАУ, 2009. – 327с.

Номер слайду 26

Цикл менеджменту Планування Організація Контроль Мотивація. Основи менеджменту: навч. посібник / О. О. Гуторова / Харк. нац. аграр. ун-т ім. В. В. Докучаєва. – Харків: ХНАУ, 2009. – 327с.

Номер слайду 27

Самоаналіз власної професійної діяльності

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Вчителі не ідеальні. Ми робимо помилки і іноді виявляємо погане судження. Зрештою, ми люди. Бувають моменти, коли ми просто перевантажені. Бувають моменти, коли ми втрачаємо концентрацію. Є моменти, коли ми не можемо згадати, чому ми вирішили залишитися відданими цій професії. Ці речі є людською природою. Ми будемо час від часу помилятися. Ми не завжди на вершині нашої гриhttps://www.thoughtco.com/derrick-meador-3194224

Номер слайду 32

Номер слайду 33

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
21 березня 2022
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку