Виступ на педраді і презентація "Змішане навчання: плюси та мінуси» з досвіду роботи.

Про матеріал
Доповідь з власного досвіду роботи вчителя-дефектолога з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах змішаного формату навчання.
Перегляд файлу

КЗО «Спеціальна школа «Мрія»

Дніпропетровської обласної ради»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИСТУП НА ПЕДАГОГІЧНІЙ РАДІ

«Змішане навчання: плюси та мінуси.

Досвід роботи»

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчителька-дефектологиня:

Вікторія ОРЛОВА

 

 

 

 

 

м. Кам’янське

2023 рік

 Змішане навчання містить два складники, які постійно взаємодіють та утворюють єдине ціле: офлайн/очне навчання (формат занять у класі) та онлайн/електронне навчання (заняття з використанням цифрових інструментів)

У своїй доповіді я розповім про плюси і мінуси такого варіанту організації роботи.

В моєму класі навчаються 7 учнів. 5 дітей регулярно відвідують навчальний заклад: Котенко Валерія, Лаптєв Матвій, Михайленко Артем, Тарарук Тимур, Тарасенко Артем (очна форма навчання), 2 учнів знаходяться за кордоном: Баранецький Ярослав, Руденко Іван (онлайн навчання).

Безумовно для дітей з помірною розумовою відсталістю ефективним методом навчання є очна форма освіти. Під час заняття не всі діти одночасно можуть зосереджувати свою увагу тому, що мають порушення психофізич-ного розвитку, кожна дитина індивідуальна і потребує різного підходу. Корекційні заняття я урізноманітнюю різними прийомами та видами робіт (самостійна, робота в групі). Для викладання матеріалу використовую відео матеріали, зрозумілу яскраву наочність (предметні картинки, рахунковий матеріал, іграшки). Для оцінювання знань використовую індивідуальні картки із завданнями, які доступні по рівню складності для кожної дитини (прописи з математики, письма, такі вправи як «Відшукай тінь», «Знайди пару», «Домалюй ціле», «Скопіюй фігури», «Житла тварин» і таке інше. Такий вид робіт є для дітей цікавим та більш продуктивним.

Судячи з власного досвіду, змішане навчання має одні недоліки:

  • відсутній безпосередній контакт учителя та учня. Освітній процес відбувається через батьків (Баранецький Я.) або педагогів (Руденко І.) в асинхронному режимі з використанням мобільних програм для комунікації: Messenger, Viber. Зв’язок вчителя з учнем відбувається не в реальному часі, без можливості бачити, чути один одного. Я підбираю такий матеріал, який зможе зацікавити дитину, який дитина зможе сприйняти за короткий проміжок часу та зосередити свою увагу (відео матеріали, предметні картинки). Діти не мають навичок самостійної роботи, потребують постійного контролю за виконанням ними завдання (щоб вони не втрачали уваги та напряму діяльності).
  • Технічні труднощі у разі відсутності доступу до цифрових ресурсів.
  • Збільшення навантаження на очі, погіршення постави за рахунок тривалого перебування за комп’ютером.
  • Під час онлайн-навчання з використанням сервісу Google Meet спілкування проводилося з батьками, а не з учнями. Батьки виходили на платформу використовуючи мобільний телефон, планшет, хто взагалі не зміг приєднатися. Звісно, що діти не сприймали цей зв’язок як засіб навчання, поводилися відсторонено, навіть при спробі з боку батьків зосередити їхню увагу.

Але серед недоліків можна виділити і позитивну сторону змішаного навчання – темп засвоєння матеріалу та виконання завдання: діти мають знижений темп роботи та працездатність, потребують неодноразового повторення інструкції щодо виконання того чи іншого завдання.

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Інкл
Додано
20 березня
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку