Виступ на педраді "Підсумки роботи за І семестр 2020-2021 навчального року"

Про матеріал
В умовах сучасного суспільства метою навчання математики є формування в учнів математичної компетентності на рівні, достатньому для забезпечення життєдіяльності в сучасному світі, успішного оволодіння знаннями з інших освітніх галузей у процесі шкільного навчання, забезпечення інтелектуального розвитку учнів, розвитку їх уваги, пам’яті, логіки, культури мислення та інтуїції. Також значна увага приділялася впровадженню наскрізних ліній.
Перегляд файлу

Ночевчук  М. В.

Підсумки роботи за І семестр 2020-2021 навчального року

В умовах сучасного суспільства метою навчання математики є формування в учнів математичної компетентності на рівні, достатньому для забезпечення життєдіяльності в сучасному світі, успішного оволодіння знаннями з інших освітніх галузей у процесі шкільного навчання, забезпечення інтелектуального розвитку учнів, розвитку їх уваги, пам’яті, логіки, культури мислення та інтуїції. Також значна увага приділялася впровадженню наскрізних ліній. Основним засобом імплементації наскрізних ліній у математику є вибір задач. Також це можливо за рахунок виконання навчальних проєктів, під час виконання яких учні повинні працювати групами, розділяти ролі, вчитись взаємодіяти в колективі, шукати та аналізувати інформацію, презентувати власні наробки на загал. У І семестрі  були виконані  такі навчальні  проєкти:

  •         6 клас, математика: «Пропорційні залежності у живій природі».
  • 8 клас, алгебра:«Графіки в мистецтві».
  • 8 клас, геометрія:«Подібні трикутники в архітектурі та побуті».

На початку 2020-2021 навчального року, задля забезпечення якісного виконання освітніх програм було приділено більше уваги традиційному повторенню вивченого матеріалу за минулий рік, запроваджено «коригуюче навчання».

Для цього  були проведені діагностичні роботи в 6 і 7 класах з математики з метою визначення рівня засвоєння матеріалу учнями за попередній рік (здебільшого, за період карантину). Слід зазначити, що оцінки за такі діагностичні роботи не  виставлялися до класного журналу, адже вони є орієнтиром для визначення рівня залишкових знань і вмінь. Відповідно до результатів, було сплановано роботу  щодо актуалізації окремих тем, систематизації знань та умінь, практичного їх закріплення тощо. Навчальна  програма з предметів за І семестр виконана.                                                                                                  Перед вивченням кожної нової  теми учні мають змогу ознайомитися з вимогами до даної теми за матеріалами стенду «Вимоги до рівня знань учнів», ознайомлюю з критеріями оцінювання та кількістю письмових робіт, які будуть оцінюватися.                                                                                                                              Успішність учнів з математики (алгебри і геометрії)  та фізики має такі показники:

   

ККлас

Предмет

К-ть учнів

Рівень навчальних досягнень учнів за І семестр

Середній бал

низький

середній

достатній

високий

66

Матема-тика

5

-

1 учень

1 учень

3 учні

8,8

88

Алгебра

7

1 учень

3 учні

2 учні

1 учень

6,5

88

Геометрія

7

1 учень

2 учні

3 учні

1 учень

7,1

88

Фізика

7

-

2 учні

4учні

1 учень

7,4

Під час карантину (дистанційного навчання) розробляла завдання для учнів з математики, фізики, основ здоров’я та образотворчого мистецтва відповідно розкладу та календарного планування і розміщувала їх у електронному журналі на сайті «Нові знання».              C:\Users\User\Desktop\Снимокiuy.PNG              Результати своєї роботи учні передавали в особисті повідомлення на Yiber або в телефонному режимі. Виставляла оцінки.  Ми із учнями  користувались освітньою інтерактивною платформою «На Урок». Там передбачена ціла низка інструментів та можливостей для проходження тестів, перевірочних робіт та перетворення навчання на цікаву пригоду. Під час карантину найбільш актуальним було використання онлайн-тестів як домашнє завдання  та підсумкових контрольних робіт з моїх предметів (математики, фізики, основ здоров’я). C:\Users\User\Desktop\Снимокhytm.PNG І Це дуже зручно. Всі учні під час карантину  працювали дистанційно, крім Шапіренко А. та Жук Р.,  здали всі практичні, лабораторні та підсумкові контрольні роботи і атестовані за I семестр.                                                                                           На протязі І семестру учні брали участь у різних предметних конкурсах та олімпіадах на освітньому проєкті «На Урок» у V Всеукраїнській інтернет-олімпіаді з навчальних предметів (осінь 2020):                                                                                                  з математики: 8 учасників ( 5учнів – диплом ІІІ ступеня, 3 учні-сертифікат учасників)              C:\Users\User\Desktop\Снимокhytce.PNG                            з основ здоров’я: 5 учасників  ( 2 учні – диплом ІІІ ступеня, 2-сертифікат учасника);                                                                                                                                                                                       з трудового навчання: 6 учасників (2 учні-диплом ІІ ступеня, 1 учень-диплом ІІІ ступеня, 3 учні-сертифікат учасника);                                                                                                  з образотворчого мистецтва: 5 учасників (2 учні-диплом ІІ ступеня, 1 учень - диплом ІІІ ступеня, 2 учні-сертифікат учасника).                                                                      Зареєстровані на участь у олімпіадах були всі учні 6 і 8 класів, але у зв’язку із дистанційним навчанням, не всі взяли участь.                                                                      Індивідуальні форми підвищення професіональної майстерності:                             ● КЗ «ЖОІППО» Житомирської обласної ради                                                                                    підвищила кваліфікацію на практикумі на тему «Прийоми педагогічного контролю та критерії оцінювання досягнень учнів. Нормативно-програмно-методичне забезпечення викладання трудового навчання за оновленою програмою 5-9, 10-11 класи. Державний стандарт, освітні програми» та семінарі на тему «Нова українська школа: виклики для професійного розвитку педагогічних працівників» з трудового навчання. C:\Users\User\Desktop\Снимок098.PNGC:\Users\User\Desktop\Снимок54r.PNG                             ● успішно завершила онлайн-курси на освітній платформі «EdEra» на тему:                                          - «Академічна  доброчесність» ;                                                                                                                              - «З учнями про освіту та кар’єру»                                                                                                                                - «Ключові уміння 21 століття»                                                                                                                               - «Права людини в освітньому просторі»                                                                                                    - «Домедична допомога»                                                                                                                                              -  «Недискримінаційний підхід у навчанні»                                                                      C:\Users\User\Desktop\Снимок876.PNGC:\Users\User\Desktop\Снимок67y.PNGC:\Users\User\Desktop\Снимок4354.PNGC:\Users\User\Desktop\Снимок987y.PNGC:\Users\User\Desktop\Снимок876m.PNGC:\Users\User\Desktop\Снимок76t.PNG

Успішно закінчила онлайн-курси на платформі масових відкритих онлайн-курсів Prometheus на тему:                                                                                                                                            - «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» (вересень 2020)                                                        C:\Users\User\Desktop\Снимок76y.PNG              Про проходження всіх курсів маю відповідні сертифікати.                                                        Онлайн-вебінар на освітньому проєкті «На Урок» на тему «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики» C:\Users\User\Desktop\Снимок43e.PNG

● взяла участь в освітній події від EdCamp Ukraine

 

  • C:\Users\User\Desktop\Снимок876.PNG

Публікація матеріалів на сайтах.       

Маю окрему особисту сторінку  на освітньому проекті «На Урок» (https://naurok.com.ua/profile/137780) , де розміщую свої  власні авторські  матеріали з досвіду роботи (власні розробки уроків з математики та фізики, позакласних заходів, матеріали до уроків математики та фізики, методичні матеріали матеріали з досвіду роботи та розробки уроків), з якими ознайомлюються вчителі України. Зокрема, на сторінці проекту «На урок» розміщено 152 моїх матеріалів, які на сьогоднішній день мають 100312 переглядів, а найбільше переглядів 15905 має матеріал на тему «Впровадження елементів STEM-освіти у навчання математики та фізики». За публікацію своїх авторських матеріалів маю грамоти та подяки від освітнього проекту «На Урок».                                                                                                                                            А також за кожен окремий матеріал сертифікати чи свідоцтва  від цих освітніх проектів.                                                                                                                                                          У вересні-грудні 2020 року  взяла участь у конкурсі навчальних розробок «Вчительська п’ятірка» ( додала по 5 авторських розробок до розділу «Бібліотека» проєкту щомісячно) від освітнього проєкту «На Урок» і  нагороджена дипломами.              C:\Users\User\Desktop\Снимокjyt.PNGC:\Users\User\Desktop\Снимокiuy.PNG              Удосконалюючи свої знання з методики викладання математики, педагогіки, систематично опрацьовую методичні посібники, особливо багато цікавого та корисного черпаю з періодичної педагогічної преси:  електронний науково-методичний журнал «Житомирщина педагогічна», журнал  «Всеосвіта»,  газета «Математика» із серії «Шкільний світ», журнал «Математика в школі», «Математична газета» та інтернет-ресурсів.                                           Брала участь у шкільному МО вчителів-предметників основної школи як керівник,  а також провела  три засідання згідно плану. Перше засідання було проведено у формі консультативного пункту на тему « Особливості організації освітнього процесу в 5-9 класах у 2020 – 2021 навчальному році». Друге засідання було проведено у формі круглого столу на тему: «Розроблення системи оцінювання навчальних досягнень учнів, її оприлюднення», а третє - методичні посиденьки на тему «Формування та забезпечення академічної доброчесності у закладі загальної середньої освіти».                                                                                    

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
27 березня 2021
Переглядів
3711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку