Впровадження інтеграції в навчальний процес актуальне, тому що дає змогу:"спресувати" споріднений матеріал кількох предметів навколо однієї темиуникнути дублювання у вивченні ряду питаньдати можливість учням застосовувати набуті знання з навчальних предметів у різних формах діяльностіформувати творчу особистість учня
Мета інтегрованих занять ущільнити знання, досягти їх цілісності;1створити творчу атмосферу в колективі;2виявляти та розвивати здібності учнів;3344виховувати креативну особистість.6 формувати навички самостійної роботи з додатковою літературою, таблицями;підвищити якість знань та інтерес до матеріалу, що вивчається;5
Інтеграція зобов’язує до використання різноманітних форм викладання, що має великий вплив на ефективність сприйняття навчального матеріалу, вона стає для всіх її учасників – викладачів, і учнів, і батьків, і адміністрації - школою співпраці та взаємодії, що допомагає разом просуватися до спільної мети. Сучасна педагогічна наука вважає інтеграцію одним з головних дидактичних принципів.
Застосування в навчальному процесі інтегрованих технологій та інтерактивних форм і методів навчання сприяє формуванню навичок і вмінь учнів, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, активної взаємодії учнів. Це така організація навчального процесу, за якої не можлива не участь учня в колективному процесі пізнання, співнавчання, взаємонавчання.
заняття засвоєння нових знань і алгоритмів;евристичні бесіди;заняття у формі проблемного додатка знань на основі пізнавальної проблеми;заняття самостійного освоєння нових знань і виконання пізнавальних завдань;проблемні заняття;заняття з елементами рольової гри-діалогу;заняття засвоєння нових знань з елементами обговорення випереджальних пізнавальних завдань. Система організаційних форм навчальних занять включає
продумане поєднання індивідуальних і групових форм роботи. Для ефективного проведення інтегрованих занять необхідні наступні умовиправильне визначення об’єкту вивчення, ретельний відбір матеріалувисокі професійні якості вчителів, що забезпечать їх творчу співпрацю з учнямивикористання методів проблемного навчання, активізація розумової діяльності на всіх етапахобов’язкове врахування вікових психологічних особливостей учніввключення самоосвіти учнів в навчальний процес
знання учнів набувають системності;посилюються світогляд на направленість пізнавальних інтересів учнів;більш ефективно формуються переконання, досягається всебічний розвиток особистості;інтегровані уроки сприяють інтенсифікації, оптимізації навчальної і педагогічної діяльності. Все це сприяє підвищенню якості знань учнів!Застосовуючи в навчально-виховному процесі інтеграцію знань можна досягти таких результатів