Виступ-презентацыя "Інтергація освітнього процесу як чинник формування ключових компетентностей в умовах ГПД"

Про матеріал
Інтеграція навчальних предметів – це вимога часу, це творчість, самобутність, мистецтво педагога. Адже творча активність обдарованої дитини на заняттях групи продовженого дня не виникає сама по собі її треба стимулювати, створювати відповідну атмосферу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтергація освітнього процесу як чинник формування ключових компетентностей в умовах ГПДПідготувала. Вихователь ГПДДубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ»Щепанська Наталія Миколаївна

Номер слайду 2

"Всі знання виростають з одного коріння - навколишньої дійсності, мають між собою зв’язки, а тому повинні вивчатися у зв’язках". Я. А. Коменський

Номер слайду 3

Інтеграція – це процес пристосування і об'єднання розрізнених елементів в єдине ціле за умови їх цільової та функціональної однотипності.

Номер слайду 4

Впровадження інтеграції в навчальний процес актуальне, тому що дає змогу:"спресувати" споріднений матеріал кількох предметів навколо однієї темиуникнути дублювання у вивченні ряду питаньдати можливість учням застосовувати набуті знання з навчальних предметів у різних формах діяльностіформувати творчу особистість учня

Номер слайду 5

Інтеграція навчальних предметів – це вимога часу, це творчість, самобутність, мистецтво педагога. Адже творча активність обдарованої дитини на заняттях групи продовженого дня не виникає сама по собі її треба стимулювати, створювати відповідну атмосферу.

Номер слайду 6

Ознаки інтегрованого заняття

Номер слайду 7

Мета інтегрованих занять ущільнити знання, досягти їх цілісності;1створити творчу атмосферу в колективі;2виявляти та розвивати здібності учнів;3344виховувати креативну особистість.6 формувати навички самостійної роботи з додатковою літературою, таблицями;підвищити якість знань та інтерес до матеріалу, що вивчається;5

Номер слайду 8

Інтеграція зобов’язує до використання різноманітних форм викладання, що має великий вплив на ефективність сприйняття навчального матеріалу, вона стає для всіх її учасників – викладачів, і учнів, і батьків, і адміністрації - школою співпраці та взаємодії, що допомагає разом просуватися до спільної мети. Сучасна педагогічна наука вважає інтеграцію одним з головних дидактичних принципів.

Номер слайду 9

Інтеграційні процеси у освіті посідають щораз важливіше місце, оскільки вони спрямовані на реалізацію нових освітніх ідеалів – формування цілісної системи знань і вмінь особистості, розвиток їх творчих здібностей та потенційних можливостей.

Номер слайду 10

Переваги інтегрованого навчання

Номер слайду 11

компетенції

Номер слайду 12

Застосування в навчальному процесі інтегрованих технологій та інтерактивних форм і методів навчання сприяє формуванню навичок і вмінь учнів, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, активної взаємодії учнів. Це така організація навчального процесу, за якої не можлива не участь учня в колективному процесі пізнання, співнавчання, взаємонавчання.

Номер слайду 13

заняття засвоєння нових знань і алгоритмів;евристичні бесіди;заняття у формі проблемного додатка знань на основі пізнавальної проблеми;заняття самостійного освоєння нових знань і виконання пізнавальних завдань;проблемні заняття;заняття з елементами рольової гри-діалогу;заняття засвоєння нових знань з елементами обговорення випереджальних пізнавальних завдань. Система організаційних форм навчальних занять включає

Номер слайду 14

продумане поєднання індивідуальних і групових форм роботи. Для ефективного проведення інтегрованих занять необхідні наступні умовиправильне визначення об’єкту вивчення, ретельний відбір матеріалувисокі професійні якості вчителів, що забезпечать їх творчу співпрацю з учнямивикористання методів проблемного навчання, активізація розумової діяльності на всіх етапахобов’язкове врахування вікових психологічних особливостей учніввключення самоосвіти учнів в навчальний процес

Номер слайду 15

Інтеграція в системі навчання та виховання здійснюється за допомогою системного технологічного підходу

Номер слайду 16

знання учнів набувають системності;посилюються світогляд на направленість пізнавальних інтересів учнів;більш ефективно формуються переконання, досягається всебічний розвиток особистості;інтегровані уроки сприяють інтенсифікації, оптимізації навчальної і педагогічної діяльності. Все це сприяє підвищенню якості знань учнів!Застосовуючи в навчально-виховному процесі інтеграцію знань можна досягти таких результатів

Номер слайду 17

Інтеграційні процеси в освіті тривають, і вони різноманітні, але мета їх одна – розвинена, креативна особистість, здібна до творчого пошуку.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 вересня 2020
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку