Вчителям дається можливість згадати про основні принципи та особливості
традиційного навчання, форми та методи роботи; познайомитись із сучасними поглядами на урок в системі традиційного навчання.
«Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю - я розумію. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром» Конфуцій
Номер слайду 3
Сучасний учитель покликаний не тільки навчати, передавати знання учням, а й формувати неповторний світ образів та уявлень, почуттів та емоційно-ціннісних ставлень, розвивати особистісні якості, готувати до витривалості у складних умовах реального життя, винахідливості, прийняття самостійних рішень. Яким же повинен бути учасник навчання повинен: 1) ставити перед собою навчальні завдання; 2) розвивати навчальну активність; 3) визначати проблеми в ході навчання; 4) навчатися рефлексії своєї навчальної діяльності.
Номер слайду 4
“ТЕХНОЛОГІЯ” Чіткість Конкретність Діагностичність мети Алгоритмізованість та керованість процесу Незалежність від суб’єктивних чинників Гарантованість досягнення поставленої мети
Номер слайду 5
“ІННОВАЦІЯ” (від гр. “оновлення”) Цілеспрямований процес Нововведення, новий підхід до процесу Результат творчого пошуку оригінальних, нестандартних рішень різноманітних проблем
Номер слайду 6
Інноваційні освітні технології Нестандартні уроки Інтерактивні технології Групова навчальна діяльність Проектна технологія Комп’ютерно-інформаційні технології
Номер слайду 7
НЕСТАНДАРТНІ УРОКИ Урок із зміненим способом організації (лекції, захист ідей) Уроки із трансформацією стандартних способів організації (семінар, залік) Уроки пов’язані із фантазією (урок-казка) Уроки із оригінальною організацією (урок-взаємонавчання) Уроки, що імітують певний вид діяльності ( урок-екскурсія) Уроки-аналогії певних дій (урок-суд, урок-аукціон) Уроки із ігровою змагальною основою (КВК, брейн-ринг) Уроки-аналогії з відомими формами діяльності (урок-диспут, урок-прес-конференція)
Номер слайду 8
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ Технології кооперативного навчання Технології ситуативного моделювання Технології колективно- групові Дискусійні технології Робота в парах Змінювані трійки Карусель Акваріум Симуляційні ігри Рольові ігри Судові слухання Мікрофон Незакінчені речення Мозковий штурм Ажурна пилка (Джиг-со) Дерево рішень Метод ПРЕС Займи позицію Дебати Неперервна шкала думок
Номер слайду 9
« Мозковий штурм» Щоб збудити думку учнів, Щоб вони творили круче, Пропоную наяву Я атаку мозкову. Ось, приклад, запитання: деякі птахи, наприклад горобці, у холодну погоду сидять розпушивши своє пір’я. Чому вони при цьому легше переносять холод?
Номер слайду 10
Технологія організації групової навчальної діяльності Це форма організації навчання в малих групах, об’єднаних загальною навчальною метою за опосередкованого керівництва вчителя та співпраці з учнями.
Номер слайду 11
Склади електричне коло використавши qr-код.
Номер слайду 12
ТИПИ ПРОЕКТІВ Інформаційні Практично- організаційні Пригодницько- ігрові Дослідницькі Творчі
Номер слайду 13
КОМП’ЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ Техніко-демонстраційні технології (урізноманітнення джерел інформації, унаочнення) Дидактичні технології (комп’ютер-тренажер, репетитор, асистент, засіб контролю знань учнів,і т.д.)
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Навчальна піраміда
Номер слайду 22
Проведення уроків при комплексному застосуванні традиційних та мультимедійних технологій забезпечує набуття учнями не тільки глибоких та міцних знань, а й вміння розвивати інтелектуальні, творчі здібності, самостійно набувати нових знань та працювати з різними джерелами інформації. Інструмент «виконує» завдання того, хто ним керує. Таким чином, і ставитися до цих технологій треба лише як до інструменту, зробленого для полегшення праці, а не як до генератора команд та ідей. Саме тому при розумному поєднанні новітніх технологій та традиційних підходів у педагогічній діяльності – майбутнє освіти в Україні.
Номер слайду 23
Кожен, хто вміє згуртувати навколо себе людей із різними характерами, різними інтересами, може привести їх до успіху і є справжній Майстер.
Номер слайду 24
Дякую за увагу! Здоров'я, успіху, натхнення, душевного спокою та миру всім нам!!!