Виступ «Творчість учителя на уроках»

Про матеріал
Творча праця вчителя іноземної сприяє ефективності та результативності уроку. Але, якщо творчість учителя спонукає учнів на творчість, то урок результативніший. Деякі думки з цієї теми до вашої уваги.
Перегляд файлу

Виступ учителя англійської мови Паліводи Т. Я.  на педагогічній раді

на тему «Творчість учителя на уроках»

 

Творча праця вчителя іноземної сприяє ефективності та результативності уроку. Але, якщо творчість учителя спонукає учнів на творчість, то урок результативніший.

Співтворчість учителя і учня на уроках англійської мови відбувається в таких ситуаціях.

Монологічне мовлення. Засвоївши лексику уроку, учні не обмежуються мовним матеріалом підручника. Вчитель подає ідею цікавої для учнів ситуації, і вони її розвивають. Наприклад, тема уроку «Погода». Вчитель : «Уявіть, що ви диктори телебачення Англії, Індії, Норвегії… яка сьогодні погода в цих країнах?»

Діалогічне мовлення. Учні змушені самі «творити» свій діалог, якщо задати конкретну тему і мету, наприклад, дізнатися про щось, або запросити,переконати, використавши той чи інший граматичний  або лексичний матеріал. Іноді речення учнів бувають за змістом смішні і безглузді (наприклад, «… сплю весь день, прокидаюсь уночі, готую обід і йду в гості, хоча мене не чекають…»). Але, враховуючи, що речення придумані експромтом, для вчителя головне, щоб не було помилок в граматиці і фонетиці.

Розрядка на уроці створює гарний настрій. Хорове відтворення скоромовок, куплетів, віршів подобається дітям. Тож вони самі знаходять і пропонують такий матеріал.

Читання тексту проходить з подальшим обговоренням, пошуком відповідей на запитання і т.д. Потім деяким учням пропонується «зайняти» місце вчителя і задати своє завдання до тексту. Ці учні працюють творчо і інтенсивно.

Аудіювання. Пропонується продовжити речення, історію. Учні працюють самостійно, в парах, групах, експромтом. Створені ними розповіді, речення обговорюються однокласниками. 

Письмові творчі роботи розвивають комунікативні, граматичні навики учнів. Цьому сприяє і допомога вчителю у виготовленні наочного матеріалу. Співтворчість учителя і учня проявляється і у перевірці домашнього завдання. Учні самі перевірять свої роботи,користуючись підручником  та іншими матеріалами,порівнюють свої роботи з правильним варіантом на дошці,обмінюються роботами і виправляють помилки один одного. Вчитель перевіряє роботу у класі у процесі  її виконання , відмічаючи лише рядки  , в яких вони трапляються. Учень повинен сам знайти помилку.

Взагалі,потреба спілкуватися іноземною мовою сприяє творчості учнів,які створюють свої, необхідні в конкретній ситуації, речення. А творчість учнів безумовно допомагає вчителю творчо організовувати урок.

 

 

docx
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку