Виступ-вікторина з економіки (фінансової грамотності)

Про матеріал
Кожен предмет, який вивчається в школі, є надзвичайно цікавий і необхідний у нашому повсякденному житті. Немає сумніву. Але зараз я хочу презентувати у незвичний спосіб найдавнішу науку, яка допомагала і допомагає нам вести наше домашнє господарство, розбиратися в грошах, вчитися правильно робити покупки, сплачувати за комунальні послуги, планувати витрати і тому подібне. Тобто, це ті знання, які не тільки нам необхідні у сучасному житті, але й наші діди-прадіди їх застосовували. Підтвердженням тому є казки - розповіді про тогочасне життя у вигаданій формі. Тож, завданням вікторини є назвати казку, в якій описується те чи інше економічне поняття. Будьте уважні!
Перегляд файлу

Виступ-вікторина з економіки

(фінансової грамотності)

Мета: ознайомити присутніх з деякими основними економічними поняттями, показати зв'язок науки з повсякденним теперішнім життям та життям пращурів через казки, залучити до колективної роботи через інтерактивні вправи, зацікавити до вивчення економіки, налаштувати позитивний настрій.

Учасники: учні, вчителі, працівники школи

Місце: ранкова лінійка

Автор: Палівода Тетяна Ярославівна, Михайлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Миколаївський район Миколаївська область

Хід вікторини

Вступ.

Вчитель економіки. Доброго ранку, усім! Кожен предмет, який вивчається в школі, є надзвичайно цікавий і необхідний у нашому повсякденному житті. Немає сумніву. Але зараз я хочу презентувати у незвичний спосіб найдавнішу науку, яка допомагала і допомагає нам вести наше домашнє господарство, розбиратися в грошах, вчитися правильно робити покупки, сплачувати за комунальні послуги, планувати витрати і тому подібне. Тобто, це ті знання, які не тільки нам необхідні  у сучасному житті, але й наші діди-прадіди їх застосовували. Підтвердженням тому є казки - розповіді про тогочасне життя у вигаданій формі. Тож, завданням вікторини є назвати казку, в якій описується те чи інше економічне поняття. Будьте уважні!

        (Діти шикуються в лінію, тримаючи в руках ілюстрації до казок. Вчитель або учень зачитує питання, присутні мають назвати казку.)

  1. У якій казці різні виробники використали різні ресурси для втілення своїх проектів? Який ресурс виявився найнадійнішим? («Троє поросят»)
  2. У якій казці чітко видно, як працюєш, таку платню і отримуєш. («Колосок»)
  3. У якій казці описана нечесна конкуренція? («Черепаха і Заєць»)
  4. У якій казці ми зустрічаємося з неправильним, збитковим використанням заощаджень? («Буратіно»)
  5. У якій казці показано, що підприємство з великим обсягом виробництва тільки тоді ефективне, коли залучає велику кількість працівників? («Ріпка»)
  6. У якій казці засуджується несправедливий розподіл продуктів між споживачами? («Двоє жадібних ведмежат»)
  7. У якій казці індивідуальні потреби героїв призвели до утворення ОСББ (об’єднання співвласників багатоповерхового будинку)? («Рукавичка»)
  8. У якій казці порушується питання недотримання Державного стандарту реалізації продукту, що призвело до отруєння? («Казка про мертву царівну»)

D:\казки картинки\1.jpg

 

D:\казки картинки\6.jpg

D:\казки картинки\3.jpg

 

D:\казки картинки\4.jpg

D:\казки картинки\5.jpgD:\казки картинки\7.jpg

D:\казки картинки\8.jpg

 

D:\казки картинки\2.jpg

docx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
1733
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку