Виступ-вікторина з економіки
(фінансової грамотності)
Мета: ознайомити присутніх з деякими основними економічними поняттями, показати зв'язок науки з повсякденним теперішнім життям та життям пращурів через казки, залучити до колективної роботи через інтерактивні вправи, зацікавити до вивчення економіки, налаштувати позитивний настрій.
Учасники: учні, вчителі, працівники школи
Місце: ранкова лінійка
Автор: Палівода Тетяна Ярославівна, Михайлівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Миколаївський район Миколаївська область
Хід вікторини
Вступ.
Вчитель економіки. Доброго ранку, усім! Кожен предмет, який вивчається в школі, є надзвичайно цікавий і необхідний у нашому повсякденному житті. Немає сумніву. Але зараз я хочу презентувати у незвичний спосіб найдавнішу науку, яка допомагала і допомагає нам вести наше домашнє господарство, розбиратися в грошах, вчитися правильно робити покупки, сплачувати за комунальні послуги, планувати витрати і тому подібне. Тобто, це ті знання, які не тільки нам необхідні у сучасному житті, але й наші діди-прадіди їх застосовували. Підтвердженням тому є казки - розповіді про тогочасне життя у вигаданій формі. Тож, завданням вікторини є назвати казку, в якій описується те чи інше економічне поняття. Будьте уважні!
(Діти шикуються в лінію, тримаючи в руках ілюстрації до казок. Вчитель або учень зачитує питання, присутні мають назвати казку.)