Вітаміни наші помічники

Про матеріал
поглибити знання дітей про те, що в кожному продукті є вітаміни, їх значення та лікувальні властивості для здоров'я людини. Розвивати мовлення ( складання невеличких розповідей з допомогою мнемо таблиць), увагу, мислення, пам'ять шляхом причинно-наслідкових запитань та ігор з прийомами мнемотехніки. Виховувати дбайливе ставлення до природи, бажання та вміння піклуватися про своє здоров'я.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Заняття  для  старших  дошкільників

з  довкілля

Тема: Вітаміни  наші  помічники

 

 

 

 

Вихователь:

Харчук Н.В.

 

 

Мета: поглибити  знання  дітей  про  те, що  в  кожному  продукті  є  вітаміни, їх  значення  та  лікувальні  властивості  для  здоров'я  людини.  Розвивати  мовлення ( складання  невеличких  розповідей  з  допомогою  мнемо таблиць),  увагу, мислення, пам'ять  шляхом  причинно-наслідкових  запитань  та  ігор  з  прийомами  мнемотехніки.  Виховувати  дбайливе  ставлення  до  природи, бажання  та  вміння  піклуватися  про  своє  здоров'я.

Хід

Розгляд  глобуса.  Що  зображено?  Якими  кольорами  позначено  глобус?  Що  означає  кожен  колір?

  • Що  на  землі  найдорожче? (життя)
  • Що  потрібно  людині, щоб  жити?
  • Що  таке  здоров'я?  Яка  здорова  людина?

Усе  найцінніше,що має  людина  -- життя,  здоров'я, довголіття  -- усе  іде  від  землі-матінки.  Тому  недаремно  кажуть : « Будь  здоровий  як  вода,  а  багатий  як  земля».

  • Як ви  розумієте  це  прислів’я?
  • Які  ще  прислів’я  про  здоров'я  знаєте?

( « Було б здоров'я, а  все  інше  наживеш»

   « Найбільше  багатство --  здоров'я».

   «Без  здоров'я  нема  щастя»)

  • Що  потрібно  людині  для  того, щоб  бути  здоровою?
  • Що  означає  « добре  харчуватися»? Що  треба  їсти?

( заходить  Хворулько,  приносить  схему, жаліється  на  здоров'я…)

  • Діти,  давайте  допоможемо  Хворульці  відшукати  дорогу  до  ліків, які  приписав  йому  лікар.  По  схемі  ми  помандруємо  в  чарівний  світ  вітамінів.  Тому  що  вони  найкращі  помічники  людини.  Хто  допоможе  знайти  доріжку?

(індивідуальні  мнемо таблиці  і  по  можливості  дітей  розгляд  овочів).

  1. Морква. (  що  це?, що  знаєте  про  ню?, яка  на  смак?, для  чого  вирощують?, чим  корисна?)
  2. Цибуля………..
  3. Капуста……….
  • Як  одним  словом  можна  назвати  все  це?
  • Якщо  хочете  бути  здоровими,  то  їжте  ці  овочі  і  наберетись  сили.  А  ще  багато  вітамінів  є  в  інших  продуктах.  Але  для  того,  щоб знати,  що  це  за  продукти,  ви  повинні  виконати  завдання.

«Скласти  слово  по  перших  звуках  картинки».

 

1. Картинки по запросу розмальовка мяча  Картинки по запросу розмальовка ялинки  Картинки по запросу розмальовка сніговик  Похожее изображение                      м'ясо

2. Картинки по запросу розмальовка  м урахи Картинки по запросу розмальовка  оленя Картинки по запросу розмальовка  листочка Похожее изображение     молоко

3. Картинки по запросу розмальовка груша Картинки по запросу розмальовка  риби Похожее изображение Похожее изображение      горіх

4.  Картинки по запросу розмальовка  телефона                                              стіл

- Які страви  з  них  виготовляють? Чи  все  це  продукти?  Чому?  Що таке  стіл?

Розминка:

  •  Що  таке  фрукти,  ягоди?
  • Які  ягоди,  фрукти  знаєте?
  • Де  ростуть  ягоди?

Хворулько: « Казав  мені лікар,  що  є  десь  родина  ягідна  і  фруктово-вітамінна,  лагідна.  Що  дуже  всі  вони  смачні  і  мають  сили  чарівні». ( розглядає  картини).

Про  такі  вітаміни  я  загадаю  загадки,  а  ви  по  таблиці,  називаючи  ряд  і  стовпчик,  скажете,  де  захована  відгадка,

Суничка: У  зеленому  лісочку,

                 Під  мережаним  листочком

                 Червоніє  невеличка

                 Спіла  ягідка….( хто  з'їсть  літом  1  літру  суниць  запасеться  на  цілу  зиму  вітамінами)

 

У  віночку  зеленистім,

У  червоному  намисті

Задивилася  у  воду

На  свою  чарівну  вроду … калина.  ( температура,  тиск,  шкіра)

 

Я  красиве,  чарівне,

Всі  ви  любите  мене

Той,  хто  гілочку  торкне,

Струсить  з  дерева  мене… яблуко. ( зуби,  живіт)

Я  червона,  я  солодка.

В  лісі, в  саді  я  росту

Від  простуди  всіх  лікую… малина. ( простуда,  горло)

Гра  «  Відгадай  за  описом». (  лимон, часник,  риба,  яйце;  діти  описують,  пояснюють  чим  корисне).

      Ми  сьогодні  багато  говорили,  як  багато  вітамінів  в  овочах,  фруктах,  яку  користь  вони  приносять  для  здоров'я  людини,  які  страви  можна  приготувати. 

Гра  «  Відгадай  на  смак»  (  з  яких  продуктів  салат?)

    Але, щоб  овочі  та  фрукти  містили  багато  вітамінів,  про  них  треба  піклуватися  і  в саду,  і  на  городі.  Тож  поливайте  городину  та  садовину  у  спеку,  виполюйте  бур'яни,  а  на  деревах  і  кущах  не  ламайте  гілок.

    Бережіть  усе, що  росте  на  Землі.

 

docx
Додано
6 червня 2023
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку