Комунальний позашкільний навчальний заклад
«Центр спорту для дітей, юнацтва та молоді «Олімп»
Криворізької міської ради
КОНСПЕКТ УРОКУ
З Хіп Хопу
«Вивчення основних технік виконання танцювальних вправ з хіп хопу »
Підготувала:
кер. гуртка з Спорт+Хіп хоп
Науменко Анастасія
Володимирівна
м. Кривий Ріг-2020р.
Мета: Навчити основі техніки Хіп-хоп танцю.
Основні завдання:
- розучити основні та базові рухів;
- ввести в тему за допомогою перегляду відеоматеріалів;
-навчити основній техніці роботи м'язів в даному напрямку.
- сприяти розвитку пластичності, координації, витривалості, м'язового тонусу, почуття ритму;
- сприяти розвитку творчих здібностей.
- сприяти формуванню гарного настрою, позитивних емоцій під час занять.
Форма заняття: лекція, практичне заняття.
Форма організації роботи: групова, індивідуальна.
Запланований результат заняття: зрозуміти з боку дітей, головні правила виконання Хіп-хоп танцю, освоїти основу техніки базових рухів.
Матеріально-технічне забезпечення: зал, який відповідає санітарно-гігієнічним нормам, інтерактивна дошка, комп'ютер, музичний центр, музична добірка.
Завдання |
Засоби і методи |
Методичні прийоми навчання, виховання і організації |
1.Організувати учнів до проведення уроку |
Побудова, введення в тему заняття, пояснення завдань і змісту заняття. Перевірка зовнішнього вигляду і готовності до заняття. |
Побудова по ценру зали. Команди: «Ставай», «рівняти», «Струнко». Введення в тему заняття. Перевірити наявність особового складу відповідно до списку.Перевірити наявність спорт.форми. |
2.Підготувати організм до майбутньої роботи |
- кругові рухи головою направо - кругові рухи головою наліво- круговые рухи плечима вперед і назад - нахили в бічній площині вправо, ліва рука вгору - нахили в бічній площині вліво, права рука вгору - нахили в передньо-задньому напрямку -наклони до підлоги (ноги разом) - нахили до підлоги, до правої і лівої ноги (ноги нарізно) - випади з боку в бік - випади вперед поперемінно правою і лівою - кругові рухи стопою |
Спина пряма, погляд вперед, відчути натяг в шиї Стежимо за амплітудою руху рук. Руки зігнуті в ліктях, коліна м'які. Нахили строго в бік, тому і надалі не відхиляться, руки прямі, ноги на ширині плечей. При нахилі ноги не згинати, пальцями рук торкнутися підлоги. Спина пряма. Стопи від підлоги не відривати. Випади виконувати з прямою спиною, погляд вперед. Кругові рухи стопою на шкарпетці, строго по колу.
|
3.Способствовать формуванню правильної манері виконання хіп-хоп танцю |
- Перегляд відеозапису з виконанням якісних постановок хіп-хоп танцю, передають манеру виконання. - Обговорення виконання даних танців (відмінні риси, манера, подача, міміка) |
Звернути увагу на техніку виконання танцюристів, на вибухову силу рухів і емоційну подачу.
Виявити кілька головних правил виконання рухів в хіп-хопі. |
4.Організовать учнів до проведення заняття |
Перешикування в шеренгу
|
|
4.1.Розвиток гармонійності,працювати корпусом в темп музики 4.2.Закладивать вміння характерного виконання бази хіп-хоп танцю |
- Розгойдування корпусом в темп музики, ноги разом (кач вперед і назад) - Якість з боку в бік, ноги разом - Якість по сторонам в широкій постановці ніг - Якість в передньо-задньому напрямку |
Ноги разом, коліна м'які, створюють ефект пружини, руки на стегнах, руки зігнуті в ліктьових суглобах і спрямовані в сторони, погляд вперед. Спина пряма, плечі розслаблені і злегка опущені, в цілому корпус м'який, положення зберігати стійким. Виконувати під рахунок, або темп музики. |
5. Організувати учнів для проведення гри
5.1.Способствовать розвитку пластичності і чіткості рухів |
Рухлива гра «море хвилюється» Хід гри: всі діти встають в довільному порядку, по команді «море хвилюється раз» діти починають рухатися, імітуючи хвилі, слід ще 2 команди «море хвилюється 2 і 3», на команду «морська фігура замри», діти приймають будь-яку танцювальну фігуру. За командою «відімри» кожен по черзі продовжує танцювати той рух, який він показав. Правила гри: необхідно показати точний збіг фігури і танцю. Вибирається один переможець. Він же стає провідним. |
Дотримуватися дистанції на відстані витягнутих рук, уникати зіткнень, в разі групуючись. Постаратися вибрати найбільш складну фігуру, що відповідає вимогам хіп-хоп танцю. Чітко слідувати інструкціям. |
6.Створити загальне уявлення про техніки виконання основних базових рухів |
Демонстрація хіп-хоп кроку з боку в бік, вперед і назад.
|
Розповідь, показ, пояснення
|
7.Разучіть основу техніки хіп-хоп кроку
8.Развівать координаційні здібності |
- пружинисті випади вперед зі стійки ноги разом - пружинисті випади вправо зі стійки ноги разом -пружіністие випади вліво - мах (викидання) руками вперед і в сторони - виконання хіп-хоп кроку з боку в бік з рухами рук -виконання хіп-хоп кроку вперед з рухами рук - виконання хіп-хоп кроку вперед, дотримуючись чіткі правила - контрольне виконання хіп-хоп кроку |
Виконувати під рахунок або темп музики. Коліна м'які, але постановка ніг стійка, погляд вперед, руху руками чіткі і жорсткі, кроки широкі (розмашисті). У момент постановки стопи необхідно як би спружинити і відштовхнутися в початкове положення. Так само кожен вихід позначається виходом руками вперед.
|
9. Створити загальне уявлення про техніки виконання руху «хвиля руками» |
Демонстрація руху «хвиля руками»
|
Розповідь, показ, пояснення
|
10.Разучіть основу техніки руху «хвиля руками»
|
-виконання руху правою рукою в три етапи з стійки ноги нарізно руки в сторони
- виконання руху лівою рукою в три етапи з стійки ноги нарізно руки в сторони
- виконання руху повільно - виконання руху разом і в темп музики |
Рухи виконувати поетапно починаючи з опусканням кисті, далі при правильному виконанні згинається лікоть, і тільки після рух виконує плече переходячи до корпусу і передова іншого плеча, від нього згинається лікоть іншої руки і рух закінчує кисть. Коліна м'які, постановка ніг стійка, погляд вперед. |
11. Закріпити основу техніки хіп-хоп кроку і баунса |
- виконання кроку вперед
-виконання кроку з боку в бік
- кроки вперед, в сторони і назад |
Стежити за корпусом, в момент постановки ноги. Стопа жорстка, руху стопою динамічні. Корпус розслаблений, коліна м'які. |
12.Організовать учнів і підвести підсумки заняття. |
Побудова в одну шеренгу. Оцінити проведений урок. |
Відзначити найуважніших і точних при виконанні. Попрощатися з групою. |