Мета уроку: дати поняття інформаційної системи та її структури; ознайомитись із видами і класами інформаційних систем; дізнатися про сучасний стан розвитку інформаційних систем і технологій; розвивати в учнів допитливість, сприяти розвитку логічного мислення, творчої активності учнів; виховувати інтерес до предмету.
Перевірка знань по раніше вивченому матеріалі: Що таке дистанційне навчання? З яких елементів складається дистанційна освіта? Назвіть причини, які спонукають людину вчитися в системі дистанційного навчання? Яка відмінність між очною формою навчання і дистанційною формою навчання, та які переваги є у дистанційному навчанні?
Завдання 3. Інформатику позначено великим колом. Запишіть у ньому або поза ним перелічені галузі людської діяльності. Дотримуйтесь такого принципу: що тісніше поняття пов’язане з інформатикою, то ближче до центра великого кола має бути розташована галузь. Ті галузі діяльності, які жодним чином не стосуються інформатики, розмістіть поза колом. (математика, телефонний зв’язок, психологія, програмування, телебачення, логістика, цифрова фотографія, мобільний телефон, образотворче мистецтво, література.)