Візитна картка Школи молодого вчителя «Допомога» ( виступ агітбригади)

Про матеріал
Візитна картка розроблена для презентації роботи районної Школи молодого вчителя.
Перегляд файлу

Візитна картка Школи молодого вчителя  «Допомога»

( виступ агітбригади)

Вед. Добрий день, шановні освітяни!

       Вас вітає агітбригада Школи молодого учителя початкових класів Великоновосілківського району!

І - Хто вони?

(виходять наставники)

 -  молоді і сильні;

     - здібні і талановиті;

     - творчі та самовіддані;

     - кмітливі і жваві.

Разом:  Молоді спеціалісти початкової школи.

    1-й   Є в мене талант – я його віддаю до останку.

    2-й   Є знання – я їх до краплини несу.

    3-й   Маю силу й красу – не шкодую, іду на світанку,

    4-й   Щоб дітям дарувати усе, що я маю й люблю!

(пісня молодих педагогів)

«Мамонтенок»

По морю открытий к чудесной земле

Плывем на волшебном своем корабле.

С командой вихрастих, курносих

Смешных шестилетних матросов.

 

И мы вам откроем чудесный секрет,

Хотя никакого секрета здесь нет.

Что море открытий веселых

Зовется Начальною школой.

ІІ – Хто їхні наставники?

- Знаючі та мудрі;

- творчі та креативні;

- віддані дітям та школі;

- справжні майстри своєї справи.

Разом: вчителі з великим досвідом роботи.

1-й   Прогрес того чекає, хто не стоїть на місці,

2-й   Методики вивчає, технології різні.

3-й   Новаторів науки бере він на замітку,

4-й   А розум свій і серце дарує любим діткам.

( звучить пісня на мелодію «Погода в доме»)

Наш труд нелегкий, но необходимый.

                                        Профессии нужнее просто нет.

                                        Давайте вместе с вами мы терпимо

                                        Нести детишкам всем ученья свет.

                 В рядах у нас немало молодежи,

                 И мы должны им чётко показать:

                 На первом месте быть ребенок должен.

                 Простую истину им нужно всем понять.

-  Наша задача одна из серьезных,

- Чтобы из вас любой сумел и смог

- Все сделать, чтобы для детей и взрослых

- Звучало гордо слово ПЕДАГОГ!

Вед. «Що нас всіх об’єднує?»

Хором: ШМУ «Допомога».

1. - А що це значить?

- Школа молодого учителя!

2. - А ще?

- Шкільна майстерня уміння!

3. - Яка мета цієї школи?

Всі хором:

       З першої сходинки шкільного порога

       створити педагогічні умови ефективного розвитку

       професійної компетентності молодого педагога!

4 - А завдання?

( Звучить пісня на мелодію «Чого вчать у школі»)

      Как журналы заполнять, календарный план писать

      Учат в Школе, учат в Школе, учат в Школе.

      Как программу выполнять, кругозор свой расширять

      Учат в Школе, учат в Школе, учат в Школе.

                         Мотивацию искать, компетентность развивать

                         Учат в Школе, учат в Школе, учат в Школе.

                         Инновации  внедрять и с успехом применять

                         Учат в Школе, учат в Школе, учат в Школе.

      Креативно мыслить всех ,чтоб в работе был успех

      Учат в Школе, учат в Школе, учат в школе.

      Как проекты применять, презентацию создать

      Учат в школе, учат в Школе, учат в Школе.

Вед. «Як ми працювали».  

- Давайте згадаємо, як все починалось.                                                                                       - І як завжди допоможе нам казка.

( Звучить пісня на мелодію »Пластилінова ворона»)

                           Одну простую сказку,

                           А может и не сказку,

                           А может непростую

                           Хотим вам рассказать.

                           Нам было 19,

                           А может быть и 20,

                          А может быть и …,

                          Не будем уточнять.

       

                          В одну простую  школу,

                          А может, и не школу,

                          А может не простую

                          Дороги привели.

                          Стоял денёк осенний ,

                          А может не осенний,

                          А может, ранним утром,

                          Но в школу мы пришли.

( Ребята выходят в «розовых» очках, с дипломами, такие самоуверенные, деловые).

 Кабінет начальника   районного відділу освіти. Молоді педагоги навперебій:

- Как тяжело работать с детьми!

- Як знайти з ними спільну мову?

- Як їх організувати?

Хором:

- Де знайти ту казкову країну, яка дасть відповіді на всі наші запитання?

Начальник

… А каким был первый урок?

( Звучить пісня на мелодію «Голубой вагон») Хазанов «Перший урок»

   Медленно минуты уплывают вдаль

   Целый день наполненный хлопот.

   У меня с детьми не получается.

   Ох уж этот маленький народ.

   Медленно, медленно наш урок тянется.

   Дети не слушают, и решенья нет.

   Каждому, каждому в лучшее вериться.

   Может подскажет мне кто – нибудь ответ.

Начальник відділу освіти:

     Ось Вам, молодь, мій наказ:

     Відправляю завтра Вас

     В царство ШМУ

     Добувати знання, уміння,

     Набиратися терпіння.

     Хто їх більше всіх здобуде –

     Кращим педагогом буде.

(Чути шум, звучить казкова музика).

- Где это мы?

- Що це?

- Куди ми потрапили?

З’являється ноутбук. На екрані напис « Педагогічне царство ШМУ».

Виходять двоє із ноутбука однакових наставника.

1-й   Ми двоє із ноутбука однакових наставника.

         Будемо навчати вас. До роботи час!

2-й   Снимите «розовые» очки.

         Взгляните чистими глазами.

         И смело к делу, новички.

         Мы рядом, мы вместе с вами.

- Как нам быть?

- С чего начать?

1й - Семинар поможет вам выстроить стратегию.

( Зучит песня на мотив «Родительський дом»)

         Где бы ни были вы, что не делали

         Первым делом запомните то,

         Главное – это работа с родителем,

         А успех, он будет потом.

                           Родительский дом – начало начал

                           Он в жизни твоей надёжный причал.

                           И если возникнут трудности вдруг

                           Родитель Вам станет защитник и друг.

- На що ми повинні опиратися в своїй роботі? 

2й - Современная инновация – обучающая презентация.

( Звучит песня на мотив « Песенка первоклассника»)

     Наставники:   Обучать мы будем вас

       С первуй же минуты.

       Нынче в школе 1-й класс

       Вроде института.

       Педагогом быть легко,

       Если ты подкован.

       Государственный стандарт

       Есть для нас основа. 

Мол спец:  толи еще будет ой, ой, ой!

Оба наставника - Вам поможет воля, вам поможет сила, вам поможет ваш этузиазм.

       - А я хочу детей увлечь!

       - А я хочу, чтоб было интересно!

       - Чтобы работали все!

       - Но главное, чтобы  было полезно!

( Звучит песня на мотив « Улыбка») (слайды фото)

         А давайте вместе с вами мы

         Проведем ещё успешно мастер – классы.

         Как работать над проектами,

         Чтобы в будущем вы были просто асы.

                                И тогда ученики позабудут про звонки

                                Увлекает интересная работа:

                                Информацию искать, презентацию создать.

                                Формирует личность каждого ребёнка.

1й - Будет  любому учителю прок,если посмотреть открытый урок.

(  Слайд «Фото открытого урока»).

- Ясно каждому в наш то век,

- Что без учёбы не может человек.

- Технологии шагнули далеко!

- Если хочешь воплотить свои мечты,

- То с инновациями нужно быть на «ты».

- И тогда на свете станет жить легко!

Вед. « До чого залучаються молоді педагоги у ШМУ? »

- працюємо в творчих групах;

- приймаємо участь у професійних конкурсах;

- створюємо власний імідж;

- пізнаємо світ у  поїздках та екскурсіях.

Вед. «Що розвивають в собі?»

- педагогічну майстерність;

- творчий підхід до навчання;

- ерудицію, креативність мислення;

- професійну культуру та самосвідомість.

Вед. «І що ми маємо в результаті?»

  ( Творчий віршований звіт молодих вчителів)

Сердюк Віта Миколаївна:

Поділюсь секретом з вами –

Маю я вже перспективи:

Мені легко негативи переводить в позитиви.

П’єдестал пошани міцно у руках своїх тримаю:

Вічний козир назавжди мій – до дітей любов БЕЗКРАЯ!!!

Паніотова Наталя Володимирівна:

На моїй творчій полиці

Вірші, казки і таблиці.

Мандрувать з дітьми охоче

Згодна, навіть, серед ночі.

Про комп’ютера секрети

Море мудрих інформацій

В голові моїй засіла

Безліч цінних інновацій.

Федорович Катерина Анатоліївна:

Думка про високий успіх міцно в серці оселилась

Я у творчому польоті досягать вершин навчилась

Форми, методи, прийоми крізь решето правди сію

У космічному я темпі труднощі долати вмію.

Ананьєв Валерій Васильович:

Крила вдалого чар-злету

Сіють сонячну надію.

До останку своє серце дітлахам віддати мрію.

Тож навчивсь демонструвати силу влучного я слова.

На районному вже рівні показав урок чудовий.

VІІІ. «ШМУ – впевнений старт».

Вед. - Школа молодого учителя це:

- школа майстерності;

- школа оригінальності;

- школа творчості;

- школа любові;

- школа успіху;

- школа ерудиції;

- школа толерантності.

Вед. Наша школа для тих, хто хоче і вміє творити добро, навчати дітей і стрімко йти вперед.

(Звучить пісня на мелодію «Как здорово, что все мы здесь …»

Учится в нашей Школе  полезно и достойно,

Мы в коллектив единый слились навечно здесь.

И если цели общие, то на душе спокойно

Как здорово, что в наши дни, такие школы есть.

 

От неудач к победе - бывало всё, мы знаем.

Но школу педагогов запомним на всю жизнь.

Работали мы вместе, и вместе отдыхали.

Как здорово, что в этой Школе, все мы собрались.

 

Стандарт мы изучили и старт мы получили.

Вершины покоряя, стремились только ввысь.

Когда  «олимп» зажжётся, мы все вам дружно скажем:

Как здорово, что в ШМУ когда-то  собрались.

 

 

 

 

 

    

     

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
315
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку