ВІЗУАЛЬНІ ДЖЕРЕЛА З ІСТОРІЇ ДЛЯ 6 КЛАСУ
ІСТОРИЧНА КАРТА
«РОЗПАД ІМПЕРІЇ АЛЕКСАНДРА МАКЕДОНСЬКОГО.
УТВОРЕННЯ ЕЛЛІНІСТИЧНИХ ДЕРЖАВ»
Режим доступу:
https://www.google.com.ua/search?q=%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B8+%D1%96%D0%BB%D1%8E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9&biw=1536&bih=734&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi2ksnauLrQAhXEkSwKHTsDApAQ_AUIBigB#tbm=isch&q=%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BF%D0%B0%D0%B4+%D1%96%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%96%D1%97+%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE&imgrc=g7uaWY_oLlC5WM%3A
Розділ ІІІ. ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ
Тема ІІІ. ДОБА ЕЛЛІНІЗМУ
тема уроку: Елліністичні держави. Основні риси еллінізму. «Зустріч цивілізацій». Культура за елліністичної доби.
і / або:
Практичне заняття: Особистість і діяльність Александра Великого за історичними джерелами
Клас: 6.
Робота з даним візуальним історичним джерелом може використовуватись як фрагмент уроку, як складова тематичного оцінювання.
Завдання для роботи з історичною картою:
1. Прочитайте назву карти.
2. Карта починається з так званої легенди-таблички в нижній її частині, яка містить умовні позначки. Познайомтеся з кожним умовним знаком легенди, прочитайте його.
3. Знайдіть на карті умовні позначки, зазначені в легенді, докладніше зупиніться на тих, які вам необхідні при вивченні конкретного питання:
-
Обведіть на карті кордони імперії Александра Македонського у 325 р. до н.е.
-
Покажіть на історичній карті держави-спадкоємиці Александра Македонського.
-
Вкажіть роки і місця найголовніших битв між спадкоємцями Александра Македонського
-
Запишіть в зошит назви держав спадкоємиць імперії А. Македонського
4. Зверніть увагу на те, що:
-
назва карти вказує на тему, на основний зміст карти;
-
історична карта розповідає про минуле;
-
історична карта «накладається» на географічний фон;
-
події, що змінюють одна одну, можуть бути зображені одночасно;
-
умовні знаки розшифровуються у легенді карти.
Пам’ятка для учнів:
Учні 6 класів вивчаючи історію повинні оволодіти такими картографічними вміннями:
-
навчитися читати карту, показувати на ній історичні місця, визначати географічне положення країни, рельєф місцевості, знати легенду карти;
-
виконувати завдання по контурній карті.