Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Вкладені цикли. У програмах, складених мовою програмування Python, можна використовувати алгоритмічні конструкції, вкладені одні в одні. Наприклад, у командах розгалуження можна використовувати деякі циклічні розрахунки, або навпаки, під час виконання циклу виконувати блоки команд, які викликаються в командах розгалуження. Цикли, які виконуються в тілі інших циклів, або так званих вкладених циклів. Розгалуже-ння. Цикли
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Опис циклів мовою програмування. Задача. Є 1000 грн. Скільки упаковок цукерок, вафель і печива можна купити на всі ці гроші, якщо вартість упаковки цукерок — 100 грн, вафель — 50 грн, печива — 10 грн. Обов’язково потрібно купити щонайменше по одній одиниці товару. Наприклад. Цикл у рядках 6–10 містить обчислення суми, перевірку умови та цикл підрахунку кількості упаковок печива.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Опис циклів мовою програмування. Задача. Є 1000 грн. Скільки упаковок цукерок, вафель і печива можна купити на всі ці гроші, якщо вартість упаковки цукерок — 100 грн, вафель — 50 грн, печива — 10 грн. Обов’язково потрібно купити щонайменше по одній одиниці товару. Наприклад. Цикл у рядках 4–11, у свою чергу, містить цикл підрахунку кількості печива та вафель.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Алгоритми та програми. Алгоритми та програми. Опис циклів мовою програмування. Задача. Є 1000 грн. Скільки упаковок цукерок, вафель і печива можна купити на всі ці гроші, якщо вартість упаковки цукерок — 100 грн, вафель — 50 грн, печива — 10 грн. Обов’язково потрібно купити щонайменше по одній одиниці товару. Наприклад. Цикл 2–12 — містить цикли підрахунку кількості цукерок, вафель та печива.
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Урожай. Завдання. Фермер вирощує новий сорт рослин для відгодівлі тварин. Він дослідив закономірність, що після кожного зрізу, який здійснюється через тиждень не більше 5 разів, кількість зеленої маси збільшується за формулою: s=s+(i–1)*i, де і — номер тижня, s — кількість зеленої маси. Розробіть проект у середовищі програмування, за яким буде визначено, чи встигне фермер зібрати n одиниць зеленої маси.
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Урожай. Завдання. Фермер вирощує новий сорт рослин для відгодівлі тварин. Він дослідив закономірність, що після кожного зрізу, який здійснюється через тиждень не більше 5 разів, кількість зеленої маси збільшується за формулою: s=s+(i–1)*i, де і — номер тижня, s — кількість зеленої маси. Розробіть проект у середовищі програмування, за яким буде визначено, чи встигне фермер зібрати n одиниць зеленої маси.