Влада грошей у творі Карпенка-Карого "Сто тисяч"

Про матеріал
допомога осмислити актуальність проблеми комедії для сучасного життя, розвивати образне та критичне мислення ,уміння читати драматичний твір. Виховувати поважне ставлення до українського слова
Перегляд файлу

8 кл.

Тема : Проблема влади грошей – наскрізна й «вічна» у світовому мистецтві                                           

 

Мета: закінчити  роботу над текстом, допомогти осмислити   актуальність проблеми комедії для сучасного життя, розвивати образне та критичне мислення ,уміння читати драматичний твір. Виховувати поважне ставлення до українського слова  

   

 

                                                           « Гроші або керують свої власником  , 

 або служать йому»           

                                                                                                                                           Горацій

Обладнання:  твір Карпенка-Караго «Сто тисяч »,схеми , діаграми

Тип уроку: комбінований

                                                                                  Хід уроку 

І   Актулізація опірних знань

1  Починаємо з перевірки д\з.

мікрофон 

  • Хто написав  трагікомедію «Сто тисяч»
  • Справжнє прізвище?
  • Головний герой це …    ( доберіть синоніми, бажано сучасні (бос шеф))
  • Що для нього важливіше на ваш погляд земля чи гроші ?

2  Відповідні теоретиків землевласників (Два учня)

Фінансистів (Два, три учня )

Відповіді довільні

На дошці дві заготовки

Так чи ні ?

                                         Буктрейлер                                                    Перетинаються, співпадають чи розходяться.

 

 

 

Де ж можна не прочитати, а побачити твір – комедію « Сто  тисяч» ?

*Театралка класу одна учениця або учень робить презентацію театру Вашого міста

 

 

                                                                                                                        

 

II.Мотивація навчальної діяльності учнів

Головний герой Герасим Калитка , як у кожної людини чи XIX чи XX ст. Є негативні та позитивні якості,тому міні суд над головним героєм комедії

+

-

Захисник

Обвинувачувачі, скупий,жадібний

Гарний хазяїн

Відмовляється Кумові позичити гроші.

Працьовитий

Краще смерть, ніж трата грошей

Сам працює на рівні

Ображає Жолудя ,який має більше землі

Любить землю й вміє доглядати

Лицемір(ставлення до жінки на людях і на самоті)

Турботливий батько

 

 

Вирок. Ідеальних людей немає,але є людські гріхи,з якими не можна миритися

III.Сприйняття й засвоєння навчального матеріалу

 Комедія, значить у творі є комічні ситуації:

1.Діаграма в зошитах

 

 

 

 

2.Комічне у творі змалювати за допомогою палітри

3.Дослідницьке завдання

4.Робота в групах

5.Робота з підручником

  • Розмова з кумом
  • Уривок «Ох Земелько»
  • Сон Герасима Калитки
  • Бонавентура
  • Невідомий
  • Роман  входить у кімнату ,а батько спить. Про,що думає Роман?

Читаю-критично-сприймаю-розмірковую…

IV.Закріплення знань ,умінь ,навичок

Проблема грошей актуальна й досі . Займи позицію інтерактивна вправа:

Так               Частково                Ні

Твір викликає суперечливі почуття , тому ,що…(усний твір-роздум)

V.Домашня робота

 Уміти характеризувати героїв, висловлювати власні думки, підготуватися до контрольної роботи.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 березня 2020
Переглядів
727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку