Корекція гіперактивності молодшого школяра, розвиток уваги, контролю поведінки, рухового контролю ,формування навичок спілкування з однолітками, розвиток симпатії та вміння володіти собою.
Власний досвіт «Рухливі ігри ,як засіб похвали гіперактивним дітям замість догани під час великої перерви».
Номер слайду 2
Виконала: Литовченко Оксана Василівна. Учитель фізичної культури. I категорії Школа I-III ступенів №286 Міста Києва-2018
Номер слайду 3
Вступ. Актуальність: Направлення енергії гіперактивних дітей в корисне русло.
Номер слайду 4
Мета роботи: ● корекція гіперактивності молодшого школяра● розвиток уваги● контролю поведінки● рухового контролю ● формування навичок спілкування з однолітками● розвиток симпатії ● вміння володіти собою.
Номер слайду 5
Задачі роботи:1. Розвиток уваги, контролю поведінки ,рухового контролю.2. Відпрацювання конкретних навичок взаємодії з однолітками.3. Робота з гнівом ( за потребою).
Номер слайду 6
1. Розвиток уваги, контролю поведінки ,рухового контролю. Найкращими «ліками» для гіперактивних дітей від рухового «голоду» є рухливі ігри.
Номер слайду 7
2. Відпрацювання конкретних навичок взаємодії з однолітками
Номер слайду 8
3. Робота з гнівом ( за потребою).
Номер слайду 9
Оздоровче значення ігор: подолання гіперактивності; зняття зайвої рухової активності; зняття психоемоційної напруги; зняття м′язової напруги; контролю координації руху;релаксаційні вправи.
Номер слайду 10
Виховне значення ігор:переключення уваги та її розподілу;контролю рухової активності;довільність поведінки;вміння володіти собою;оволодіння навичками спілкування з однолітками;емпатії згуртованості групи.
Номер слайду 11
Методика проведення рухливих ігор з гіперактивними дітьми молодшого шкільного віку. Успіх ігрової діяльності ,а також позитивний фізіологічний і емоційний вплив на гравців залежить насамперед від правильного вибору гри. Місця проведення (ігрова кімната, спортивна зала). Спортивного інвентаря (розмаїття). Дотримання правил техніки безпеки під час проведення ігор та естафет. Вірно підібраного дозування фізичного навантаження. Підведення підсумку гри (похвала учнів).
Номер слайду 12
Висновок: Рухливі ігри з гіперактивними дітьми під час великої перерви виконують наступні функції :1) організація відпочинку в процесі навчального дня зняття гіперактивності з метою підвищення працездатності учнів;2) сприяння формуванню позитивного ставлення до організованої колективної діяльності;3) формуванню навичок свідомої дисципліни.