Корекція гіперактивності молодшого школяра, розвиток уваги, контролю поведінки, рухового контролю ,формування навичок спілкування з однолітками, розвиток симпатії та вміння володіти собою.
Методика проведення рухливих ігор з гіперактивними дітьми молодшого шкільного віку. Успіх ігрової діяльності ,а також позитивний фізіологічний і емоційний вплив на гравців залежить насамперед від правильного вибору гри. Місця проведення (ігрова кімната, спортивна зала). Спортивного інвентаря (розмаїття). Дотримання правил техніки безпеки під час проведення ігор та естафет. Вірно підібраного дозування фізичного навантаження. Підведення підсумку гри (похвала учнів).
Висновок: Рухливі ігри з гіперактивними дітьми під час великої перерви виконують наступні функції :1) організація відпочинку в процесі навчального дня зняття гіперактивності з метою підвищення працездатності учнів;2) сприяння формуванню позитивного ставлення до організованої колективної діяльності;3) формуванню навичок свідомої дисципліни.