Властивості арифметичного квадратного кореня (підсумковий урок)

Про матеріал
Тема: Властивості арифметичного квадратного кореня Мета: закріпити знання змісту властивостей арифметичного квад¬ратного кореня з добутку, частки та степеня; відпрацювати вміння учнів застосовувати вивчені властивості для виконання обчислень зна¬чення числових виразів, що містять квадратний корінь, а також для пе¬ретворення виразів зі змінними; формування вміння визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи для досягнення мети; знаходити зв’язок з раніше вивченим; формувати вміння аналізувати. Тип уроку: застосування знань та вмінь.
Перегляд файлу

Тема: Властивості арифметичного квадратного кореня

Мета:

закріпити знання змісту властивостей арифметичного квад­ратного кореня з добутку, частки та степеня; відпрацювати вміння учнів застосовувати вивчені властивості для виконання обчислень зна­чення числових виразів, що містять квадратний корінь, а також для пе­ретворення виразів зі змінними;

формування вміння визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи для досягнення мети; знаходити зв’язок з раніше вивченим;

формувати вміння аналізувати.

Тип уроку: застосування знань та вмінь.

Наочність та обладнання:

 конспект уроку,  роздатковий матеріал, підручник А.Г. Мерзляк, ПК (телефон)  з інтернетом,  «Сlassroom», «Google Meet» .

Хід уроку

Учні класу                                                                                Дитина з ООП

I. Організаційний етап

II. Перевірка домашнього завдання

Цей етап уроку проводимо у формі гри «Знайди помилку» (вчитель заздалегідь готує записи розв'язання домашніх вправ, допустивши в них помилки, наприклад не врахувавши знак, не змінивши степінь тощо).

 

Асистент вчителя перевіряє готовність учня до уроку, та наявність домашнього завдання

III. Формулювання мети і завдань уроку

Основна мета уроку формулюється майже сама по собі після пе­ревірки домашнього завдання: як показує досвід, дуже рідко учні за­своюють усі властивості арифметичного квадратного кореня відразу після їх безпосереднього вивчення (особливо це стосується вправ на застосування властивостей арифметичного квадратного кореня для пе­ретворення виразів зі змінними).

Тому закріплення знань учнів про властивості арифметичного квадратного кореня та відпрацювання вмінь їх застосувати — висува­ються як основне завдання на поточний урок.

IV. Актуалізація опорних знань та вмінь

 З метою втілення в життя завдання, сформульоване на попе­редньому етапі уроку, слід активізувати такі знання і вміння учнів: означення і властивості арифметичного квадратного ко­реня з числа; властивості степеня раціональних чисел (парний степінь додатного та від'ємного чисел); розкладання натураль­них чисел на прості множники.

Обчисліть: ; ; ; ;  ; ; .

V. Відпрацювання вмінь

1. Виконання вправ за підручником

Параграф 15, ст 119.

№ 473 (13-15), 477( 7-8), 483(1-3),

За допомогою асистента вчителя виконує завдання письмово, звіряючи з усіма учнями

2. Додаткові вправи.

1)Знайдіть значення виразу: а) ; б) .

2)Знаходження значень виразів, що мають вигляд кореня з добутку
або частки чисел, які потребують попереднього розкладання на
множники.

Обчисліть значення кореня:  а) ; б) ; в) .

3)Знаходження значень виразів, що мають вигляд кореня з різниці
квадратів.

    Обчисліть значення виразу: а) ; б) ; в) .

3. Логічні вправи та завдання підвищеного рівня складності для учнів, які мають достатній та високий рівні знань.

1) Знайдіть значення виразу: а); б); в); г).

2) Обчисліть: а) ; б) ; в) ; г)

 

VI. Підсумки уроку

Самостійна робота (розміщена в классрум)

 

Варіант 1( дівчата)

Варіант 2( хлопці)

1. Знайдіть значення виразу:

а) ;б) ; в) ;

г) ; д) ; є) .

а) ; б) ; в) ;

г) ; д) ; є)

2. Обчисліть:

а) ; б) ;

 в) ;г) .

а) ; б) ;

в) ;г)

;

.

 

3. Спростіть вираз:

а) .

б)

а) .

б)

Ми розглянули одну з тем математики «Арифметичний квадратний корінь», але об’єм математичних знань безкінечний, самі математичні знання неоцінені, а області застосувань математики  безмежні.

 Тож, я впевнена, що вам математика завжди буде в нагоді.

VII. Домашнє завдання

Повторити параграф 15, розв’язати № 484, 486

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Розробки уроків
Інкл
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку