Властивості вод Світового океану. Види рухів у Світовому океані.

Про матеріал
Конспект уроку допоможе вчителю і учням в доступній формі опанувати матеріал . Можна використати різні форми роботи : учні самостійно працюють, шукають інформацію.
Зміст архіву
Перегляд файлу

 

 

                                                                                      Дата ________________

          Урок № 42

Тема уроку : Властивості вод Світового океану. Рухи води в Світовому океані.

Мета уроку: сформувати поняття « припливи», «відпливи», « цунамі», систему знань про властивості  і руки океанічних вод; встановлює з допомогою вчителя взаємозв’язки явищ і процесів, що відбуваються у Світовому океані, розвивати просторову уяву, уміння створювати образ об’єкта.

Знаннєвий компонент: називає властивості і рухи океанічних вод, розуміє причинно – наслідкові наслідки між процесами і явищами, розрізняє властивості і рухи вод Світового океану.

Очікувані результати: учні зможуть : називати і розуміти причини різних властивостей океанічних вод, розрізняти види рухів, практичне використання цих процесів .

Обладнання: підручник, атлас, глобус.

Тип уроку: комбінований

Методи навчання : інтерактивні, пояснювально – ілюстративні, проблемні, творчі.

                                           

                                            Хід уроку

І Організація учнів до уроку

- Побудова кола та привітання

Передай свій гарний настрій сусідові, скази гарні слова – побажання

ІІ Актуалізація навчальної діяльності.

  •          Прийом « Мікрофон»
  •          Кожен учень швидко пригадує, що він найкраще вивчив і запам’ятав з домашнього завдання

ІІІ Мотивація навчальної діяльності

Кожен з вас був, мабуть, на морі. І звичайно, що ви найбільше запам ‘ятали, купаючись у воді?

Вода була теплою, солоною, гіркою і у постійному русі. Чи задумувались ви про це?

ІV Повідомлення теми та мети уроку

Ви вже, мабуть, здогадалися, що темою нашого уроку є властивості і рухи вод Світового океану.

Мета уроку:

  •          З’ясувати які властивості має океанічна вода, причини, які визначають ці властивості.
  •          Практичне використання цих властивостей під час видобутку морської солі і відпочинку.
  •          Які є  саме види руху океанічних вод.
  •          Як діяти населенню в разі виникнення цунамі.

Завдання уроку:

  •          Дізнатис, що таке проміле, цунамі
  •          З’ясувати, які причини впливають на різну температуру і солоність океанічної води, які бувають види рухів вод Світового океану, як теплі і холодні течії впливають на господарську діяльність прилеглих територій.

V Вивчення нового матеріалу.

  •          Робота з картою «Температура поверхневих вод Світового океану»

Пояснити чому температура змінюється від екватора до полюсів.

Робота зі схемою : заповніть пусті квадрати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглянемо відео за посиланням і поміркуємо про яку властивість океанічної води ми дізналися .

https://youtu.be/N3Dk_OQr7S0

Одиницею вимірювання солоності є проміле.

Робота з підручником с. 187.

Робота зі схемою: заповніть пусті квадрати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Знайомство з різними видами рухів вод Світового океану.

Робота в групах.

1 група . Хвилі

2 група Припливи і відпливи.

3 група . Цунамі.

4 група. Течії.

VІ ФІзкультрозминка

https://youtu.be/sqJNtkon0VU

VІІ  Закріплення вивченого матеріалу

Розв’язуємо проблему.

Як глобальне потепління може вплинути на властивості океанічних вод: температуру і солоність?

Якщо припливи і відпливи фіксуються через 180 градусів, то якщо на 10 меридіану західної довготи буде приплив, де ж тоді буде відплив?

Робота з контурною картою.

На контурну карту нанести теплі і холодні течії.

VІІІ Підсумки уроку

Прийом « Мікрофон»

  •          Було цікаво…..
  •          Тепер я знаю…
  •          Я хочу дізнатися…..
  •          Я не знав ( ла) про це….

ІХ Домашнє завдання

Опрацювати параграф 37

Оформити контурну карту з теплими і холодними течіями

Ознайомитись з інструкцією щодо оформлення контурної карти

Правила позначення на контурній карті об’єктів гідросфери

  1. Назви океанів, морів, заток підписуйте в межах території, яку вони займають.
  2. Протоки підписуйте вздовж їх напрямку.
  3. Назви річок підписуйте вздовж напрямку течії.
  4. Озера підписують вздовж паралелей. Слово «озеро» скорочується оз. (оз. Ялпуг).

 

 

  1. Теплі течії позначають стрілками червоного кольору, холодні течії – синім кольором.

Над стрілками підписується назва течії.

  1. Підводні хребти, глибоководні жолоби підписуйте вздовж їх розташування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

 

 

 

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

zip
Додано
16 жовтня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку