Внесок вчених фізиків

Внесок вчених фізиків у розвиток фізики я к природничої науки . Можна використовувати при вивченні навчальних тем а також для оформлення фізичного кабінету .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бернуллі Даніїлл (1700 – 1782)Швейцарський фізик і математик; його праці мали значний вплив на розвиток теоретичної гідродинаміки, теорії коливань і теорії ймовірності.

Номер слайду 2

Вольта Олександро (1745 – 1827)Італійський фізик, один із засновників учення про електричний струм. Створив перший гальванічний елемент, започаткував цим вчення про електричний струм.

Номер слайду 3

Вільям Гільберт (1544 – 1603)Англійський фізик. Побудував перші теорії електрики і магнетизму. Вважається засновником справжньої науки про електрику.

Номер слайду 4

Італійський фізик, який зробив вагомий внесок у дослідження механічного руху, руху планет, коливань маятника, акустичних явищ тощо. Створив прототип термометра – термоскоп. Побудував телескоп, за допомогою якого відкрив гори на Місяці, фази Венери, обертання Сонця, чотири супутника Юпітера і кільця Сатурна. Створив геліоцентричну. Сонячну систему. Галілео Галілей (1564 – 1642)

Номер слайду 5

Гук Роберт (1635 – 1703)Англійський природодослідник, учений та експериментатор. Досліджуючи пружні деформації різних тіл відкрив закон, який названий його ім’ям.

Номер слайду 6

Джоуль Джеймс-Прескотт (1818-1889)Англійський фізик. Праці присвячені електромагнетизму, теплоті, закону збереження енергії. В 1841 році встановив залежність кількості теплоти, що виділяється в провіднику при проходженні струму, від інших фізичних величин.

Номер слайду 7

Едісон Томас Алва (1847 – 1931)Американський винахідник у галузі електротехніки і підприємець. Розробив і впровадив промисловий зразок електричної лампи розрядження, винайшов електричний лічильник, збудував першу у світі електричну станцію, удосконалив телефон, розробив систему запису звуку тощо.

Номер слайду 8

Ерстед Ганс-Христіан (1777 – 1851)Датський фізик. Праці з електрики, акустики, молекулярної фізики. У 1820 році виявив дію електричного струму на магнітну стрілку, що сприяло виникненню галузі фізики – електромагнетизму.

Номер слайду 9

Торрічеллі Еванджеліста (1608 -1647)Італійський учений. У дослідах з відкачувальними насосами, які розпочав ще Галілей, встановив, що висота водяного стовпа в трубах не перевищує 10 м. Перший виміряв атмосферний тиск за допомогою сконструйованого ним ртутного барометра. Довів, що висота ртутного стовпа барометра становить приблизно 1/14 висоти водяного стовпа.

Номер слайду 10

Фарадей Майкл (1791 – 1867)Великий англійський фізик, основоположник учення про електромагнітне поле, один із засновників електрохімії, дослідник взаємодії речовин і магнітного поля. Відкрив явище і встановив закон електромагнітної індукції, закони електролізу, явища пара- і діамагнетизму, обертання площини поляризації світла в магнітному полі.

Номер слайду 11

Цельсій Андерс (1701 – 1744)Шведський астроном і фізик. Учасник Лапландської експедиції по вимірюванню дуги меридіана (1736-1737). Запропонував (1742) температурну шкалу (Цельсій).

pptx