Мета: формувати знання про значення води для життя та вміння правильного її вживання.
Завдання : - Ознайомити учнів з різними видами напоїв;
Використовується групова робота .
Тема уроку: Вода та напої, їх цінність. 2 клас
Мета: формувати знання про значення води для життя та вміння правильного її вживання.
Завдання : - Ознайомити учнів з різними видами напоїв;
План уроку:
Перегляд фільму про воду базований на відомостях дітей про воду. Поглиблення про її значення для людського організму.
Перегляд презентації про користь соків – фреш:
Свіжовичавлені фруктові та овочеві соки чудово доповнюють один одного. Фруктові соки багатші цурками та вітамінами, а овочеві – мінеральними солями.
Соки краще вживати за 30- 40 хвилин до їжі або в проміжках між прийомами їжі. Особливо ретельно цю рекомендацію потрібно дотримуватись для соків із солодких фруктів. Якщо випити солодкий сік після обіду, він може посилити бродіння в кишечнику і спровокувати здуття живота.
Соки треба пити відразу . Навіть короткочасне зберігання в холодильнику знижує лікувальну цінність соку, хоча смак при цьому може не змінюватись.
Певну цінність мають і консервовані соки. Харчову цінність їм надають цукристі біологічні та речовини – вітаміни, мінеральні речовини.
Пропонується декільком учням визначити за смаковими якостями вид соку.
Учням зав’язуються очі. За допомогою трубочки покуштувати сік і визначити його смак.
Обчислення прикладів у «Вітамінній корзині».
Учні за допомогою кольорів Капітошки поділяються на групри (по кольорах).
Кожна група за своїм кольором віднаходить місце початку свого практично – наукового дослідження.
По мірі виконання роботи групи переходять з лабораторії до лабораторії за методом «Вільний центр».
Робота в зошиті с.16 - 17. Знайомство з видами напоїв. (Вода, компоти, мінеральна вода, сік, чаї, молоко.)
У кружечках поставити цифри від 1 –до 6. Шість балів записати біля тієї рідини,яку п’єш найчастіше, а один – біля тієї, що вживаєш найменше.
Дигустація улюблених консервованих напоїв.
Учні знайомляться з інформацією про певний вид соку, про його корисність.
Інформацію про ознайомлений вид соку учні прикріпляють на дошці.
Знайомство учнів з технікою поведінки під час роботи з фреш машинкою.
Повідомлення для дітей:Свіжовичавлені соки, особливо з фруктів потрібно розбавляти водою.
Під керівництвом дорослого кожен учень готує собі власноруч фреш та розводить його чистою водою.
Робота в зошиті с. !8 – 19.
Зафарбуй кружечок у червоний колір, якщо ти знав таку відомість і у синій -якщо дізнався щойно. Впиши відповідіна запитання.
Проведи від продуктів лінії до склянок та зафарбуй у відповідний колір.
Домалюй соломинки та прикраси на склянках.
На столі стоять : вода, компоти, мінеральна вода, сік, чаї, молоко.
За допомогою цифр від1 – до 6. Визнач напої які ти вживаєш найчастіше , або найменше.
На запах визнач напій.
Знайомство учнів з технікою поведінки під час роботи з сокочавильною машинкою.
Повідомлення для дітей:Свіжовичавлені соки з фруктів поєднюйте з овочами та розбавляйте водою. Під керівництвом дорослого кожен учень готує собі власноруч фруктово – овочевий сік з яблука та моркви і розводить його чистою водою.
Кожна дитина з груп на своєму аркуші (відповідного кольору) записує враження від уроку.
Використана література:
До уроку використовувала методичний посібник з «Абетки харчування» для 2 класу;
Робочий зошит з «Абетки харчування» для 2 класу.
Інформація з інтернетджерел.