Вода та напої, їх цінність.

Про матеріал

Мета: формувати знання про значення води для життя та вміння правильного її вживання.

Завдання : - Ознайомити учнів з різними видами напоїв;

  • -Пояснити різницю між водою та напоями (соки, мінеральні води)
  • -Надати інформацію про загальний об'єм рідини в добовому раціоні.

Використовується групова робота .

Перегляд файлу

Тема уроку: Вода та напої, їх цінність.    2 клас

Мета: формувати знання про значення води для життя  та вміння правильного її вживання.

Завдання : - Ознайомити  учнів  з різними видами напоїв;

  • Пояснити різницю між водою та напоями (соки, мінеральні води)
  • Надати інформацію про загальний об’єм рідини  в добовому раціоні.

План уроку:

  1. Фільм про воду.
  2. Презентація.
  3. Дигустація.
  4. Кошик вітамінів (усне обчислення)
  5. Фіз.хвилинка.
  6. Робота в лабораторіях.
  7. Висновки.
  1. При реалізації уроку необхідно звернути увагу на поняття «вода», її цінність для життя людини.

Перегляд фільму про воду базований на відомостях дітей про воду. Поглиблення про її значення для людського організму.

 

  1. Ознайомлення учнів з різновидами напоїв та їх користь для здоров’я.(вода+ вітаміни= соки, компоти; вода = мінеральні речовини= столові та лікувально-столові води)

Перегляд презентації про користь соків – фреш:

Свіжовичавлені фруктові та овочеві соки чудово доповнюють один одного. Фруктові соки багатші цурками та вітамінами, а овочеві – мінеральними солями.

 Соки краще вживати за 30- 40 хвилин до їжі або в проміжках між прийомами їжі. Особливо ретельно цю рекомендацію потрібно дотримуватись для соків із солодких фруктів. Якщо випити солодкий сік після обіду, він може посилити бродіння в кишечнику і  спровокувати здуття живота.

 Соки треба пити відразу . Навіть короткочасне зберігання в холодильнику знижує лікувальну цінність соку, хоча смак при  цьому може не змінюватись.

 

  1. Продемонструвати дітям багатство асортименту напоїв. Дегустація консервованих соків. Розпізнання їх за смаком.

Певну цінність мають і консервовані соки. Харчову цінність їм надають цукристі біологічні та речовини – вітаміни, мінеральні речовини.

Пропонується декільком учням визначити за смаковими якостями вид соку.

Учням зав’язуються очі. За допомогою трубочки покуштувати сік і  визначити його смак.

 

  1. Найкращим джерелом легкозасвоюваних поживних речовин у найбільш збалансованому  вигляді вважаються соки. Свіжоприготовані соки сприяють очищенню організму, вони містять велику кількість речовин, які сприяють насиченню киснем органів людини, потрапляють безпосередньо в кров  і позитивно впливають на організм.

Обчислення прикладів у «Вітамінній корзині».

 

  1. Фіз. хвилинка пісня - руханка «Вітамінки».

 

  1.  Пракитчна робота учнів у лабораторіях.

 Учні за допомогою кольорів Капітошки поділяються на групри  (по кольорах).

Кожна група за своїм кольором віднаходить місце початку свого практично – наукового дослідження.

По мірі виконання роботи групи переходять з лабораторії до лабораторії за методом «Вільний центр».

  1. Знайомство з напоями.

Робота в зошиті с.16 - 17. Знайомство з видами напоїв. (Вода, компоти, мінеральна вода, сік, чаї, молоко.)

У кружечках поставити цифри від 1 –до 6. Шість балів записати біля тієї рідини,яку п’єш найчастіше, а один – біля тієї, що вживаєш найменше.

  1. Види соків.

Дигустація улюблених консервованих напоїв.

 Учні знайомляться з інформацією про певний вид соку, про його корисність.

Інформацію про ознайомлений вид соку учні прикріпляють на дошці.

  1. Фреш з апельсину.

Знайомство учнів з технікою поведінки під час роботи з фреш машинкою.

Повідомлення для дітей:Свіжовичавлені соки, особливо з фруктів потрібно розбавляти водою.

 Під керівництвом дорослого кожен учень готує собі власноруч фреш та розводить його чистою водою.

  1. Створи малюнок напою.

Робота в зошиті с. !8 – 19.

 Зафарбуй кружечок у червоний колір, якщо ти знав таку відомість і у синій  -якщо дізнався щойно. Впиши відповідіна запитання.

Проведи від продуктів лінії до склянок та зафарбуй у відповідний колір.

 Домалюй соломинки  та прикраси на склянках.

  1. Оціни напої.

На столі стоять : вода, компоти, мінеральна вода, сік, чаї, молоко.

За допомогою цифр від1 – до 6. Визнач напої які ти вживаєш найчастіше , або найменше.

На запах визнач напій.

  1. Свіжовичавлені фруктово – овочеві соки.

Знайомство учнів з технікою поведінки під час роботи з сокочавильною  машинкою.

Повідомлення для дітей:Свіжовичавлені соки з фруктів поєднюйте з овочами та розбавляйте  водою. Під керівництвом дорослого кожен учень готує собі власноруч фруктово – овочевий сік з яблука та моркви і розводить його чистою водою.

  1. Твої  враження від уроку.

Кожна дитина з  груп на своєму аркуші (відповідного кольору) записує  враження від уроку.

 

Використана література:

До уроку використовувала методичний посібник з «Абетки харчування» для 2 класу;

Робочий зошит з «Абетки харчування» для 2 класу.

Інформація з інтернетджерел.

 

docx
Додав(-ла)
Павлік Іра
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
1303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку