1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

«Вода знайома й загадкова». Квест.

Про матеріал

«Вода знайома й загадкова». Квест. Автор: О.А.Дудик, учитель початкових класів, Промінського НВК, Снігурівського р-ну, Миколаївської обл

Мета: Закріпити й збагатити знання дітей про одну з основних складових природи – воду: вода – матеріальне середовище для існування живих істот, вода може бути і руйнівником, і рятівником. Розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати екологічну компетентність учнів, допитливість, дбайливе ставлення до водних ресурсів, бажання зберігати навколишнє середовище для майбутнього. Вік учасників: 3-4 класи.

Перегляд файлу

Вода знайома й загадкова

Квест.

О.А.Дудик, вчитель початкових класів, Промінського НВК, Снігурівського р-ну, Миколаївської обл

Мета: Закріпити й збагатити знання дітей про одну з основних складових природи – воду: вода – матеріальне середовище для існування живих істот, вода може бути і руйнівником, і рятівником Розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати екологічну компетентність учнів, допитливість, дбайливе ставлення до водних ресурсів, бажання зберігати навколишнє середовище для майбутнього.

 

 

Вік учасників : 3-4 класи

Хід гри:

Ведучий:

А вода – це справжнє диво!
Як прожити без води?
З нею ми завжди щасливі,
З нею в нас нема біди.

Є вода – ростуть рослини:
Ліс, сади, рясні поля.
Це чудово для людини
І радіє вся Земля.

Плавають в водичці діти,
Риби у воді живуть.
Розцвітають в лузі квіти.
І рясні дощі ідуть.

Кругообіг повсякчасно
На Землі вода веде.
Тож з водою всім прекрасно
І біди нема ніде!

Ведуча: -Розпочинаємо гру -квест. Три наші команди «Джерело», «Голубий патруль» та «Рятівники на воді»  будуть  рухатись по станціям і збирати  жетони за правильно виконані завдання. Вони мають виконати кожне  завдання за 2 хвилини.

                                  Хід гри:

 

1 Станція «Розплутай клубочок»

Скласти  текст з розсипаних речень

Значення води

 

 

Вода -найважливіша рідина на нашій планеті .Різні стани води утворюють водну оболонку Землі. Неможливе життя без неї усього живого. Від якості води, яку ми п’ємо, залежить і наше здоров’я.

У воді живе велика кількість рослин і тварин. Рослини з ґрунту вбирають розчинені у воді поживні речовини. Тварини теж п’ють воду .Вода-найцінніший дарунок природи.

 

2 Станція «Загадкова»

Загадки про воду

Ввечері народиться, Ніч живе, Вранці вмирає. (Роса) * *

 * У вогні не горить, У воді не тоне.

Чого в решеті не унесеш? (Вода)

* * *

Трохи тремтить на вітерці

Стрічка на просторі,

Вузький кінчик в джерелі,

А широкий в море. (Річка

 

По морю йде, йде,

А до берега дійде -

Тут вона і пропаде. (Хвиля)

 

* * *

З висоти великої зриваючись,

Грізно він реве

І, розбиваючись об каміння,

Піною встає. (Водоспад)

 

Він без рук, без ніг

З землі пробитися зміг,

Нас він влітку, у спеку,

Крижаний напуває водою. (Джерело)

 

Посеред поля лежить дзеркало:

Скло блакитне, а рама зелена. (Ставок)

 

До мами-річці я біжу

І мовчати я не можу.

Я її синку рідний,

А народився я навесні. (Струмок)

 

 

3 Станція «Художня»

Домалювати малюнок у краплині води

 

4 Станція «Стихійна»

Скласти малюнок- пазл  стихійного лиха і розповісти про нього експерту станції

 

Повінь-це природне лихо. Воно виникає, коли вода виходить за межі звичних для неї берегів і затоплює значні ділянки суходолу.

 

Наслідки:

-зупиняється рух транспорту,

- затоплюються будинки, автомобілі, дороги, руйнуються мости

-погіршується якість питної води

-втрачається врожай на затоплених полях

-гинуть птахи та звірі

 

Цунамі-це морські хвилі дуже великої довжини,які виникають в результаті підводних і прибережних землетрусів. Внаслідок таких хвиль на морських узбережжях може виникнути затоплення прибережної смуги.

 

Снігові лавини-це зсуви снігу. Бувають у Карпатах.

 

5 Станція «Вода-рятівник»

З’єднай лінією малюнок і текст

Картинки по запросу прислівя про воду

 

 

 

C:\Users\Сергій\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\31CCA5BF.tmp

 

Картинки по запросу малюнок фламінго на березі

C:\Users\Сергій\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\7EB47848.tmp

 

Для китів ,дельфінів, риб, моржів, тюленів та інших водних організмів вода-середовище ,де вони існують.

 

Для птахів морів та узбережжя водойм мешканці води є джерелом корму.

 

6Станція «Правила поводження біля води»

-Давайте разом складемо правила поведінки біля водойм»

 

  1. Не загоряй надто довго — перегрієшся і отримаєш сонячний удар. 2. Не купайся і не пірнай у воду після тривалого перебування на сонці, тобі може стати погано. Купатися краще вранці або ввечері, коли тепло, але не можна перегрітися. 3. Ніколи не пірнай у незнайомих місцях! Тут може виявитися неглибоко, а інколи на дні лежать гнилі колоди, гостре каміння, об яке можна поранитися, та густі водорості, у яких легко заплутатися. 4. Не грай у тих місцях, звідки легко впасти у воду. 5. Не влаштовуй у воді ігор, пов'язаних із захватами. 6. Не вирушай у плавання на саморобних плотах. 7. Не ходи купатися на водоймища без супроводу дорослих. 8. Не запливай на глибоке на надувних матрацах та кругах.

7Станція «Хто більше?»

Вода (яка?)- річкова, грайлива, джерельна, каламутна, питна, цілюща, тверда, лікувальна, кришталева, жива…тощо.

 

8Станція «Лабораторна»

Очищення брудної  води   фільтруванням через пісок та ватні тампони

 

9 Станція «Будь природі другом. Бережи воду»

Посадка біля джерельця кущиків калини.

Повторення ,які є шляхи збереження води

 

 

 

 

 

Картинки по запросу прислівя про воду

Похожее изображение

Вчитель:

-Я хочу щоб ви всі долучилися до покращення екологічної ситуації на планеті і звертаюся із словами :

-Бережіть завжди  воду!

Підраховуємо жетони команд та визначаємо переможця. Оцінюється і активність та настрій учасників гри. Нагородження

 

 

docx
Додав(-ла)
Дудик Ольга
Додано
28 січня
Переглядів
268
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку