Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. Методи самоконтролю. Ознаки психологічної рівноваги.

Про матеріал
Відкритий урок для дітей з порушенням мовлення з основ здоров'я у 7 класі. По темі "Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. Методи самоконтролю. Ознаки психологічної рівноваги."
Перегляд файлу

Клас 7-Б                                                                                                         

Вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень. Культура вияву почуттів. Методи самоконтролю. Ознаки психологічної рівноваги.

Формування предметних компетентностей:

  • Вчити учнів виражати свої емоції, керувати ними, ділити емоції на

позитивні й негативні.

  • Розвивати вміння контролювати власні емоції, сприймати й розуміти емоції інших людей.
  • Виховувати любов до рідного краю, патріотичні почуття та турботливе ставлення до свого здоров׳я та здоров׳я інших.
  • Корегувати вимову чергового звука, дефекти звуковимови.

Формування ключових компетентностей:

  • Уміння навчатися впродовж життя (здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного).
  •  Збереження та укріплення здоров’я (здатність і бажання бути здоровим, нести відповідальність за своє життя).
  • Соціальна і громадянська компетентність (уміння працювати з іншими, бути патріотом своєї держави).

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

 

Обладнання та матеріали: мультимедійний проектор, презентація, фото емоцій, відео.

Хід уроку

Ι. Підготовча частина.

1. Мовна хвилинка.

Доброго дня! Радий вас бачити. Сьогодні ми разом будемо активно працювати, але спершу хочу, щоб ви переглянули це відео.

( Землетрус в Туреччині, Україна під час війни)

 Чи виникли у вас якісь емоції під час перегляду?

А чи зможете ви назвати, які емоції у вас виникли?

Що ви зараз відчуваєте?

2. Фонетична зарядка.

Робота із черговим звуком.

ІІ.  Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

 Слайд 1

Усе, що відбувається в нашому житті, ми спочатку оцінюємо емоційно, а вже потім раціонально. Іноді наша реакція випереджає думку. Часто ми розуміємо, що так не слід було чинити. Такі дії можуть мати небажані наслідки — конфлікт, зіпсовані стосунки.

Емоція  - це  психічний стан, чуттєве переживання.

Слайд 2,3

Умови,  предмети  та  явища,  які  сприяють  досягненню  мети  й  задовольняють  потреби  людини,  викликають  позитивні  емоції. 

До  позитивних емоцій належать задоволення, радість, інтерес тощо.

Якщо ж з’являються умови, предмети та явища, що перешкоджають  досягненню  мети  або  реалізації  потреб,  то  вони  викликають  негативні емоції.

До негативних емоцій належать невдоволення, журба, страх,  смуток,  тривога.  Емоції  пов’язані  з  потребами  (що  мені  треба в цей момент) й особливостями ситуації (отримую я це чи ні).

Вправа «Словник емоцій»

 Існують сотні емоцій і ще більше емоційних відтінків. Коли ми знаємо і розуміємо, яку емоцію відчуваємо – це уже перший етап у їх керуванні. Ваше завдання відгадати, яка емоція зображена.

Учитель демонструє зображення  – учні називають емоцію, показують її.

IІІ. Сприйняття та усвідомлення учнями нового навчального матеріалу.

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Слайд 4

На сьогодні ньому уроці ми поговоримо про вплив емоцій на здоров’я і прийняття рішень, культуру вияву почуттів, методи самоконтролю та ознаки психологічної рівноваги.

  1. Вивчення нового матеріалу.

Слайд 5-7

  1.                Фізкультхвилинка
  2.                Методи самоконтролю.

Щоб керувати своїми почуттями, треба дуже добре знати власний емоційний стан.

Першим кроком до керування своїм емоційним станом є його усвідомлення. Потім варто згадати способи, які допоможуть вам позбавитися від неприємного настрою, перейти в активний робочий стан:

  • Зайнятися емоційно приємною діяльністю;
  • Спорт;
  • Зустріч із друзями, прогулянка лісом, цікава подорож.

Ці методи самоконтролю, рекомендовані фахівцями.

 

  1.                Робота з підручником с.65-67
  2.                Перегляд відео «Емоції під час війни».

Обговорення відео

ІV. Узагальнення, систематизація й контроль знань та вмінь учнів

Відпрацювання навичок самоконтролю.

V. Підсумки уроку

Слайд 8

Людині притаманні певні емоції й почуття. У процесі розвитку дитина вчиться володіти ними й виражати їх так, як заведено в суспільстві. Почуття — це форма переживання людиною свого ставлення до світу, який її оточує, й до самої себе. Позитивні й негативні почуття — важлива частина нашого психічного життя. Вони можуть впливати на стан здоров’я організму.

Існують різні фактори, які призводять до порушення психологічної рівноваги. Як наслідок, можуть виникати страх, тривога, гнів, образа та інші негативні емоції. треба вчитися керувати собою, контролювати себе. Самоконтроль — це усвідомлення й оцінка людиною своїх власних дій, емоцій, психічних станів. Люди, які здатні до самоконтролю, мають ознаки психологічної рівноваги.

 

VІ.Домашнє завдання

Прочитати § 17-18  підручника.

 

 

doc
Додав(-ла)
Вітвіцька Галя
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку