Олешківська спеціалізована школа I-III ст. №2
Вплив телевізора, телефона, комп'ютера на життя та здоров'я людини.
Вчитель: Калашникова Вікторія Сергіївна
Мета: формувати здоров`язбережувальну компетентність визначаючи з учнями ключові правила користування мобільним телефоном, комп’ютером, телевізором, які допоможуть убезпечити своє здоров’я під час користування приладами; вчити учнів аналізувати небезпеку порушення правил користування приладами; формувати дослідницьку компетентність досліджуючи вплив приладів на здоров’я та життя людини; активізувати критичне ставлення школярів до впливу телебачення на свідомість людей; розвивати вміння протистояти шкідливому впливу електронних засобів на здоров’я та життя; виховувати культуру використання електронних засобів.
Обладнання: медіапрезентація, проектор, ноутбук, предметні малюнки, таблички, стикери, тематичні словники.
Тип уроку: засвоєння нового матеріалу.
I Організаційний момент
-Доброго дня , шановні учні та гості . Урок «Основ здоров'я» починаємо, що будемо вивчати, ще не знаємо!
II Актуалізація опорних знань
_ А про що будемо розмовляти довідаємось розгадавши загадки.
Може він порахувати, Він на відстань не зважає
Може він пісні співати, З ким попросиш- з тим з'єднає.
Малювати і писати, Як почуєш звук-рингтон
Помилки перевіряти. Треба брати…( телефон)
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв'язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе! (комп'ютер)
Є цей прилад в кожній хаті,
Що це, можете сказати?
Для матусі серіал і футбол для тата
Може скринька ця чудова легко показати!
(телевізор)
III Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчальної діяльності.
« Доброго дня, шановна, Вікторія Сергіївна!
Ви знаєте, як я люблю подорожувати світом і відвідувати різні родини по всьому світові. Але останнім часом у мене та моїх друзів ( Телефона, Тлевізора) та різних інших гаджетів виникли проблеми у спілкуванні з людьми. Деякі люди настільки тісно спілкуються , що ми заморюємось і або гинемо, або гинемо в їхніх руках, або нам треба тікати від них, а деякі не пускають нас навіть на поріг тоді, коли ми прагнемо спілкування з ними. Ми з друзями дуже розгублені : чи ми людям «друзі», чи «Вороги»?
Ми знаємо, що Ви працюєте в школі, з маленькими, але досвідченими експертами, яких ми просимо допомогти нам з'ясувати істину.
Ваш друг, Телекомп.»
« Вплив ____________, ____________ та ___________ на життя та здоров'я людини.»
IV Робота над вивченням нового матеріалу
1 Робота із тематичним словником
2 Робота «Довідкового бюро»
( Повідомлення учнів).
-А чи часто в вашому житті відбувається спілкування з цими приладами?
- Як ви їх використовуєте?
3 Робота в групах
(3 групи : «телевізор», «телефон» «комп'ютер».)
4 Перегляд мультфільму «Настуся та комп'ютер»
Заповніть таблицю.
|
+ |
- |
телевізор |
|
|
телефон |
|
|
комп'ютер |
|
|
Фізхвилинка
5 Кросворд
|
1п |
е |
р |
е |
д |
а |
ч |
і |
|
||
|
2п |
р |
и |
в |
і |
т |
|
||||
3е |
к |
р |
а |
н |
|
||||||
4к |
л |
а |
в |
і |
а |
т |
у |
р |
а |
|
|
|
5м |
и |
ш |
к |
а |
|
|||||
6п |
л |
а |
н |
ш |
е |
т |
|
||||
|
7а |
л |
л |
о |
|
1 Що ми переглядаємо по телевізору?
2 Що говоримо друзям, вітаючи їх в телефонній розмові?
3 Яка частина телевізору показує зображення?
4 Який частина комп'ютера допомагає набирати текст?
5 В неї довгий сірий хвіст, до курсору має хист.
6 Який пристрій поєднує в собі комп'ютер та телефон?
7Що кажуть знімаючи трубку телефону?
7 Робота в парах в зошитах
Гра «Викресли зайве».
Правила використання.
8 Висновки
_ Діти! Здобувши і опрацювавши всю інформацію на уроці , що ж ми зможемо відповісти Телекомпу? Телефон, телевізор , комп'ютер друзі людям чи ні?
V Домашнє завдання
1 Оформити правила користування приладами у пам'ятку.
2 читати с. 78-82, зошит с. 29-31
VI Підсумок уроку
1 Заповнимо таблицю
телевізор |
телефон |
комп'ютер |
|||
+ |
- |
+ |
- |
+ |
- |
|
|
|
|
|
|
2- А на завершення уроку пограємо в гру, яка називається «Так чи ні?» і подивимось , що запам'ятали?
( якщо ти згоден з тим , що почуєш, скажи «ТАК» і плесни в долоні.