Вплив телевізора, телефона, комп'ютера на життя та здоров'я людини.

Про матеріал
формувати здоров`язбережувальну компетентність визначаючи з учнями ключові правила користування мобільним телефоном, комп’ютером, телевізором, які допоможуть убезпечити своє здоров’я під час користування приладами
Перегляд файлу

Олешківська спеціалізована школа I-III ст. №2

 

 

 

Вплив телевізора, телефона, комп'ютера на життя та здоров'я людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель: Калашникова Вікторія Сергіївна

 

Мета: формувати здоров`язбережувальну компетентність визначаючи з учнями ключові правила користування мобільним телефоном, комп’ютером, телевізором, які допоможуть убезпечити своє здоров’я під час користування  приладами; вчити учнів аналізувати небезпеку порушення правил користування приладами; формувати дослідницьку компетентність досліджуючи вплив приладів на здоров’я та життя людини; активізувати критичне ставлення школярів до впливу телебачення на свідомість людей; розвивати   вміння протистояти шкідливому впливу електронних засобів на здоров’я та життя; виховувати  культуру  використання електронних засобів.

Обладнання: медіапрезентація, проектор, ноутбук, предметні малюнки, таблички, стикери, тематичні словники.

Тип уроку: засвоєння нового матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I  Організаційний момент

-Доброго дня , шановні учні та гості . Урок «Основ здоров'я» починаємо, що будемо вивчати, ще не знаємо!

II Актуалізація опорних знань

_ А про що будемо розмовляти довідаємось розгадавши загадки.

Може він порахувати,                                         Він на відстань не зважає

Може він пісні співати,                                       З ким попросиш- з тим з'єднає.

Малювати і писати,                                              Як почуєш звук-рингтон

Помилки перевіряти.                                           Треба брати…( телефон)

Може він листа прийняти,

З другом швидко нас зв'язати,

Він багато чого може

І завжди нам допоможе! (комп'ютер)

Є цей прилад в кожній хаті,

Що це, можете сказати?

Для матусі серіал і футбол для тата

Може скринька ця чудова легко показати!

(телевізор)

 

III Повідомлення теми і мети уроку, мотивація навчальної діяльності.

  • Ой , друзі, у мене на столі якийсь лист. Давайте прочитаємо його. Цей лист написав мій друг, Телекомп, ми з ним давно знайомі. Що ж він мені пише?

« Доброго дня, шановна, Вікторія Сергіївна!

Ви знаєте, як я люблю подорожувати світом і відвідувати різні родини по всьому світові. Але останнім часом у мене та моїх друзів ( Телефона, Тлевізора) та різних інших гаджетів виникли проблеми у спілкуванні з людьми. Деякі люди настільки тісно спілкуються , що ми заморюємось і або гинемо, або гинемо в їхніх руках, або нам треба тікати від них, а деякі не пускають нас навіть на поріг тоді, коли ми прагнемо спілкування з ними. Ми з друзями дуже розгублені : чи ми людям «друзі», чи «Вороги»?

 Ми знаємо, що Ви працюєте в школі, з маленькими, але досвідченими експертами, яких ми просимо допомогти нам з'ясувати істину.

Ваш друг, Телекомп.»

  • Ось який лист. Діти, як ви вважаєте чи треба допомогти Телекомпу відшукати істину?
  • -Тоді тему нашого уроку ви прочитаєте вставивши пропущені слова.

« Вплив ____________, ____________ та  ___________  на життя та здоров'я людини.»

 

IV Робота над вивченням нового матеріалу

 

1 Робота із тематичним словником

  • А зараз давайте знайдемо визначення понять телефон, телевізор та комп'ютер  користуючись тематичним словником.(за рядами)
  • А що цікавого ви про них знаєте?

 

2 Робота «Довідкового бюро»

  • Експерти нашого  «довідкового бюро» заздалегіть отримали завдання знайти цікаві факти про ці прилади, щоб ми познайомились ближче.

( Повідомлення учнів).

-А чи часто в вашому житті відбувається спілкування з цими приладами?

- Як ви їх використовуєте?

 

3 Робота в групах

  • У кожного з вас лежить зображення прилада, яке вам допоможе визначити групу в якій ви будете працювати.

(3 групи : «телевізор», «телефон»  «комп'ютер».)

  • Завдання: Користуючись підручником с 78-81, з'ясуйте, як використовується ваш прилад.
  • Чи завжди ми використовуємо їх раціонально?

 

4 Перегляд мультфільму «Настуся та комп'ютер»

  • Чого не помічала Настуся , товаришуючи Тільки з комп'ютером?
  • З'ясуйте , який тип використання вашого приладу має позитивний вплив, а який тип використання має негативний вплив.

Заповніть таблицю.

 

+

-

телевізор

 

 

телефон

 

 

комп'ютер

 

 

 

Фізхвилинка

 

5 Кросворд

  • А що нам допоможе убезпечити нашу роботу з приладами ми дізнаємось розгадавши кросворд .

 

1п

е

р

е

д

а

ч

і

 

 

2п

р

и

в

і

т

 

3е

к

р

а

н

 

4к

л

а

в

і

а

т

у

р

а

 

 

5м

и

ш

к

а

 

6п

л

а

н

ш

е

т

 

 

7а

л

л

о

 

 

1 Що ми переглядаємо по телевізору?

2 Що говоримо друзям, вітаючи їх в телефонній розмові?

3 Яка частина телевізору показує зображення?

4 Який частина комп'ютера допомагає набирати текст?

5 В неї довгий сірий хвіст, до курсору має хист.

6 Який пристрій поєднує в собі комп'ютер та телефон?

7Що кажуть знімаючи трубку телефону?

 

  • Так що нас скерує у роботі з приладами?

 

7 Робота в парах в зошитах

Гра «Викресли зайве».

Правила використання.

  1. Телевізор потрібно дивитися ( у темряві, при світлі).
  2. Відстань до телевізора має становити не менше ніж (2-3м, 0.5-1м).
  3. Тривалість перегляду телепрограми має становити ( не більше ніж годину, не більше ніж три години).
  4. Телевізор слід дивитися (лежачи, сидячи).
  5. Відстань від очей до монітора має бути приблизно (40-80см, 10-20см).
  6. Безперервний час роботи за комп'ютером має становити ( 1 год, 15 хв).
  7. Мобільний телефон потрібен для ( спілкування, гри).
  8. Тримати мобільний телефон потрібно у ( сумці, кишені).

 

 

8 Висновки

_ Діти! Здобувши і опрацювавши всю інформацію на уроці , що ж ми зможемо відповісти Телекомпу? Телефон, телевізор , комп'ютер друзі людям чи ні?

  • Тоді напишемо в листі,  що і телефон, і телевізор , і комп'ютер безперечно друзі людини, але за умов правильного використання.

V Домашнє завдання

1 Оформити правила користування приладами у пам'ятку.

2 читати с.  78-82, зошит с. 29-31

 

VI Підсумок уроку

1 Заповнимо таблицю

телевізор

телефон

комп'ютер

+

-

+

-

+

-

 

 

 

 

 

 

 

2- А  на завершення уроку пограємо в гру, яка називається «Так чи ні?» і подивимось , що запам'ятали?

( якщо ти згоден з тим , що почуєш, скажи «ТАК» і плесни в долоні.

  1. Телевізор потрібен для спілкування? Так , чи ні?
  2. Телевізор можна дивитися щодня по 3 години? Так, чи ні?
  3.  Комп'ютер допомагає у навчанні? Так , чи н?
  4. Безперервна робота за комп'ютером становить 15 хвилин? Так, чи ні?
  5. Після роботи з комп'ютером слід виконати вправи для очей? Так, чи ні?
  6.  Не можна користуватися і гратися мобільним телефоном під час занять у школі? Так, чи ні?
  7. Під час розмови по телефону можна використовувати функцію гучного зв'язку? Так чи ні?
  • Добре  , молодці ! Дякую за роботу,  та увагу!

 

docx
Додано
10 квітня 2019
Переглядів
1789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку