РОЗСТАВТЕ РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ У ТЕКСТІ :
Одного погожого ранку на сторінках підручника проснулась КОМА.
Цікаво,що там за межами книги подумала вона і вирішила заглянути на незнайомі сторінки.
На першому ж листку побачила вона ЗВЕРТАННЯ І ВСТАВНІ СЛОВА.
Ох комо ! Ходи-но мерщій сюди і врятуй нас бо учні постійно хочуть нас підкреслити! закричали вони.
Кома стала з обох боків ВСТАВНИХ СЛІВ І ЗВЕРТАНЬ і діти нарешті почали їх упізнавати .
До неї підбігли ОДНОРІДНІ члени речення і сполучники «І».
Будь ласка комо помири і нас вигукнули вони.
На щастя кома була доброю і розумною. Вона поставила сполучник «І» між ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ РЕЧЕННЯ а сама стала між тими ОДНОРІДНИМИ ЧЛЕНАМИ, де сполучника не було.
Узагальнювальним словам кома на жаль відмовила. З ними мусять були тире або двокрапка.
Я мушу повертатися бо мене чекають складні речення подумала кома і поспішила на свою сторінку.
А : «П». «П»,- а. «П!»-а.
УС : О, О І О. О, І О, І О – УС.
КОМА СТАВИТЬСЯ
МІЖ ЧАСТИНКАМИ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ ,
КОМА СТАВИТЬСЯ ПЕРЕД А, БО, ЩО,ЩОБ, ТОМУ ЩО, АЛЕ.
Коми НЕМА У ПРОСТОМУ РЕЧЕННІ перед одиничним ЧИ, АБО, ТА, І, Й.
.