Вправи для занять театрального гуртка

Про матеріал
Вправи для занять театрального гуртка. • Вправа «Привіт» Керівник гуртка пропонує вихованцям ходити по залу, а потім привітатися з кожним із групи за руку і при цьому сказати «Привіт! Радий тебе бачити!» Говоріть тільки ці прості слова і більше нічого. Але в цій вправі є дуже важливе правило: вітаючись з одним із учасників, ви можете звільнити свою руку тільки після того, як іншою рукою почнете вітатися ще з кимось. Іншими словами: ви повинні постійно тримати контакт з одним із учасників групи.
Перегляд файлу
  • Вправа «Привіт»

Керівник гуртка  пропонує вихованцям  ходити по залу, а потім привітатися з кожним із групи за руку і при цьому сказати «Привіт! Радий тебе бачити!» Говоріть тільки ці прості слова і більше нічого. Але в цій вправі є дуже важливе правило: вітаючись з одним із учасників, ви можете звільнити свою руку тільки після того, як іншою рукою почнете вітатися ще з кимось. Іншими словами: ви повинні постійно тримати контакт з одним із учасників групи.

Швидкість

- Зараз  ми з вами будемо пересуватися по кабінету, рухатися ви можете в довільному порядку але, тільки уважно слухаючи мій рахунок, а він буде змінюватися по швидкості, і на кожен рахунок ви робите крок.

Зарядка

- Стоїмо вільно, в розсипались по всьому кабінету. Встали вільно, закрили очі. І зараз починає рухатися праве плече, до нього приєднується голова. Тепер додали ліве плече. А зараз приєдналися руки і рухаються разом з головою і плечима, а тут вже приєдналися стегна і ноги і ось уже рухається все тіло. Зупинилися ноги, потім встали стегна. Зупинилися руки, плечі голова зупинилося все тіло, Стоп!

Впарва “Буратіно оживає”- Стоємо. Тіло все напружене. Очі закрили. Оживатимуть частини тіла по черзі. Отже, оживають очі, носик, шия,  праве плече, ліве плече, правий лікоть, лівий лікоть, кисті рук, пальці рук, оживає тулуб, права колінка, ліва колінка, стопи ніг, оживає ротик.

Вправа “Сніговик”

Діти перетворюються на сніговиків: ноги на ширині пліч, зігнуті в ліктях руки  витягнуті вперед, кисті рук округленні та направленні один до одного, всі м’язи напружені. «Пригріло сонечко, під його теплими весняними промінчиками сніговичок почав повільно танути». Діти поступово розслаблюють м’язи: опускають голову, руки, згинаються, опускаються навприсядки.

Зламались

Вихованці повинні встати прямо, руки і все тіло спрямовуються вгору, але ступні повністю прилягають до підлоги, п'яти не відривати ні в якому разі. Ведучий говорить: «Тягнемося, тягнемося вгору, вище і вище. Подумки відриваємо п'яти від підлоги (п'яти повинні знаходитися на підлозі), щоб стати ще вище. А тепер уявіть, що кисті ваших рук зламалися і повисли безвільно. Потім руки ламаються в ліктях, плечах, плечі впали, голова повисла, зламалися в талії, коліна підігнулися, все впали на підлогу. Лежимо на підлозі розслаблено, безвольно, зручно. Прислухалися до себе. Залишилося десь напруга? Розслабили це місце ».

Вправа «Надувний м'яч »

Уявіть собі, що ми з вами надувний м'яч, який зараз будуть надувати. Присіли.  Тіло розслаблене. Вдихніть повітря, уявіть, що, роздуваючи щоки, повільно, через відкриті губи ви надуваєтесь. Надувайте обережно, щоб не лопнули. Поступово надуваємось, напружили руки, тіло, а тепер здуваємось, видихаючи повітря.

Вправа «Не помиляйся»

Учні вибирають ведучого, який по черзі промовляє слова, на які діти повинні виконувати рухи.

«Земля» — всі опускають руки донизу;

«Повітря» — руки вгору;

«Вода» — руки вперед.

Вправа «Гама»

Учасники сідають у коло впритул один до одного, кладуть руки на коліна своїх сусідів: праву руку на ліве коліно сусіда праворуч, ліву — на праве коліно сусіда ліворуч. Ведучий «натискає першу клавішу» (легко ляскає по коліну свого сусіда). Інші «клавіші» треба натискати строго одна за одною. Темп можна прискорювати. Той, хто зробить помилковий рух, вибуває із гри.

Вправа «Оживи предмет»

 - Зараз ми спробуємо оживити предмет. Уявіть, що ви  є якимось предметом домашнього користування  (пральною машиною, диваном, виделкою, торшером тощо), оживіть цей предмет (робота може бути в парах. Індивідуальна, групова, колективна).

Вправа «Картина»

Кожен вихованець знаходить своє місце відповідно до  теми. Вся робота відбувається в повному мовчанні. У центр кімнати виходить перший і приймає якусь позу. Потім до нього прилаштовується другий, третій прилаштовується вже до загальної для перших двох учнів в картині. Виконуючи цю вправу, необхідно: 1) діяти в досить швидкому темпі, 2) «картина може «ожити».

Теми: ліс, дитячий майданчик, кафе, урок, апокаліпсис тощо.

Вправа “Виправдання пози”

Керівник гуртка ставить вихованця в певне положення тіла. Для кожного положення дитині треба підбирати пояснення.  Наприклад, на колінах (шукаю щось на підлозі, мию підлогу годую кошеня тощо),  руки вгорі (щось дістаю з полки, роблю зарядку тощо).

 

docx
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
3202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку