Вправи до уроків з української мови в 1класі з урахуванням діяльнісного підходу

Про матеріал
Метод навчання, при якому дитина не отримує знання в готовому вигляді, а здобуває їх сама в процесі власної навчально-пізнавальної діяльності називається діяльнісним методом. Для того, щоб знання учнів були результатом їх власних пошуків, необхідно організувати ці пошуки, управляти учнями, розвивати їх пізнавальну діяльність, вчити здобувати знання - це функція вчителя.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вправи до уроків з української мови в 1класі з урахуванням діяльнісного підходу

Номер слайду 2

Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня.

Номер слайду 3

«Тут заборонено бути пасивним і байдужим» - гасло Нової української школи.

Номер слайду 4

Сучасний першокласник – це, здебільшого, дитина, яка ще не награлася. У її свідомості домінує мотив «хочу» над мотивом «треба», їй вкрай важко змінювати провідний вид діяльності з ігрового на навчальний. Навчання веде за собою розвиток. Навчитися вчитися. Незалежно від моєї присутності, клас працює

Номер слайду 5

Сучасний урок в НУШ – шлях до формування творчої особистості школяра.

Номер слайду 6

1 цикл навчання у початковій школі - адаптаційно ігровий період. У цей період процес вивчення мови повинен бути особливо цікавим, виховувати любов до мови через здивування, захоплення, гру. Гра “Упізнай букву”Для більшості малюків літери – це малюнки. І кожний малюнок щось нагадує. Що ж?

Номер слайду 7

Пошуково- практична діяльність дозволяє активізувати пізнавальну діяльність учнів, оживляє навчальний процес Гра “Створи букву”

Номер слайду 8

Для ознайомлення з новою буквою вчитель може створити проблемну ситуацію та «підвести» дітей до самостійного визначення теми та завдання уроку.

Номер слайду 9

Назвіть, кого і що намалювала Настуся?- Який спільний звук у цих словах?- А яким звуком починається ім’я нашої гості?

Номер слайду 10

Працюємо в зошиті (Українська мова 1 клас, І. О. Большакова, М. С. Пристінська) Виконуємо завдання с. 18- Назвіть тварин, які зображено намалюнку.- Обведіть тих, у назвах яких є звуки [н],[н’].- Уявіть, що кожна тварина теж зробила для себе намет.- Розфарбуйте тварину і її наметоднаковим кольором. Діяльнісний метод тісно пов’язаний з критичним мисленням. Адже, саме вміння аналізувати, порівнювати, оцінювати інформацію є одним з наскрізних завдань освітнього процесу.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Подивіться на малюнки та доповніть речення. На городі росте смачна оранжева…. На городі росте кругла рожева…На городі ростуть великі червоні…На городі ростуть три соковиті…

Номер слайду 13

Складіть всі можливі речення за таблицею

Номер слайду 14

Роздивіться малюнки та розставте їх у правильній послідовності. Складіть та розкажіть розповідь за малюнками. Знайдіть зачин(початок) тексту Він буде про життя жабки на болоті- Прочитайте всі речення, що робила жабка на болоті - Де жабка ще проводила час? (На лужку) - Знайдіть і прочитайте речення у яких про те, що жабка робила на лужку

Номер слайду 15

Гра «Склади оповідання»Перед дітьми розкладають серію послідовних картинок у неправильному порядку. Учням пропонується встановити правильну послідовність картинок і скласти за ними оповідання.

Номер слайду 16

Висновок. Головне в реалізації технології діяльнісного методу навчання полягає не в тому, щоб учень знав більше, а в тому, щоб він умів пізнавати, здобувати необхідні знання, вміло застосовувати їх у житті, в роботі, в будь-яких ситуаціях.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мазур Інна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 грудня 2023
Переглядів
574
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку