Вправи "Граматичні вправи з англійської мови в початковій школі"

Про матеріал
Збірник практичних вправ з граматики англійської мови для відпрацювання лексико-граматичних навичок у дітей молодшого шкільного віку. Створений відповідно до Державного стандарту початкової освіти, Концепції "Нової української школи".
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу английский для детей 

 

Картинки по запросу английский для детей 

 

 

Картинки по запросу английский для детейПохожее изображение 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

ВСТУП …………………………………...……………………………….……4

 

ВПРАВИ З ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

 

І. Articles – Артиклі ……………………………………………….…………...9

 

II. Plural – множина іменників ……………………………………….……...12

 

III. Pronouns – займенники ………………………….…………………….…14

 

IV. Numerals – числівники ……………………………………………….…..17

 

V. Prepositions – прийменники …………………...........................................21

 

VI.Conjunction – сполучник ……………………………………………….....25

 

VII. Дієслова “to be”, “to have (got)” ……………………………………...….27

 

VIII. Word order - порядок слів у реченнi ……………………………………30

 

ІХ. Present Simple, Past Simple and Present Continuous – теперішній, минулий час та теперішній тривалий час……………………………………….……31

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………. 35

 

ДЛЯ НОТАТОК ……………………………………………………….….… 36


ВСТУП

 

   Серед інших предметів іноземна мова займає особливе місце - без знання її тепер не може обійтись жодний фахівець будь-якої галузі. Адже іноземна мова служить містком між культурами різних народів і робить можливим обмін духовними цінностями. Більш того, без іноземної мови неможливі економічні, політичні і культурні відносини між країнами, збереження загальнолюдських цінностей.

   Знання іноземних мов є важливою передумовою для особистих, культурних, професійних та економічних контактів. Зростаючі потреби в спілкуванні та співпраці між країнами та людьми з різними мовами та культурними традиціями, нова освітня система в Україні вимагають суттєвих змін у підході до викладання, оновлення змісту та методів навчання іноземних мов.

   Вивчення іноземних мов включає декілька аспектів. Одним з таких аспектів є граматика. У навчанні іншомовному говорінню граматика посідає важливе місце, це є у своєму роді каркас, на якому базується лексика. Вивчення граматики та правильне оформлення висловлювання, а також розпізнавання граматичних форм у мові та письмі відбувається завдяки формуванню граматичних навичок.

   Мета збірника – відпрацювати на практиці граматичні явища за допомогою якомога різноманітних вправ, щоб підтримати інтерес учнів, сприяти кращому їх засвоєнню й активному використанню формальних структур.

Для досягнення мети потрібно вирішити наступні завдання:

  • Охарактеризувати навчання граматики англійської мови в початковій школі.
  • Визначити фактори, що впливають на засвоєння молодшими школярами граматики.
  • Скласти вправи для навчання граматики англійської мови в початковій школі.

   Кожна мова має свою граматику. Граматики української і англійської мов мають деякі схожі риси, але багато в чому відрізняються одна від одної. Подібне в граматиках іноземної та рідної мов допомагає нам оволодівати іноземною мовою, а відмінності створюють труднощі під час вивчення мови. Тому особливу увагу слід приділити тим особливостям граматики іноземної мови, яких ми не знаходимо в рідній мові.

   Особлива роль граматики в курсі вивчення будь-якої іноземної мови, полягає в тому, що граматика є саме тією необхідною базою, без якої неможливо повноцінне використання іноземної мови, уживання його як засобу спілкування. 

   Граматичні явища в початковій школі вивчаються шляхом сприймання і використання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях. Молодші школярі повинні оволодіти відповідною граматичною компетенцією, що передбачає засвоєння, впізнання і вживання у мові невеликих за обсягом пропозицій, де зустрічаються:

  1. артиклі a, an, the і випадки їх вживання;
  2. іменники в однині та множині (a dog – dogs, an egg – eggs, a shelf - shelves), деякі випадки вживання іменників, утворених не за правилами (a child – children, a man – men, a woman – women, a tooth – teeth, a sheep – sheep, a mouse – mice);
  3. займенники (особисті, присвійні, питальні, вказівні), неозначені займенники some i any;
  4. якісні прикметники вищого та найвищого ступенів порівняння (big – bigger – the biggest, interesting – more interesting – the most interesting), у тому числі і виключення (good – better – the best, bad – worse – the worst);
  5. кількісні та порядкові числівники до 100;
  6. прості прийменники місця та напрямку руху (on, in, under, at, above);
  7. сполучники, наприклад and, but, because;
  8. дієслово to be, дієслово to have (got) у Present Simple, правильні й неправильні дієслова, модальні дієслова can, must, should, may, дієслова дійсного способу, а саме: Present, Past, Future Simple; Present Continuous; дієслова наказового способу, наприклад, Look! Read! Run! Clap!
  9. основні комунікативні типи простого речення: стверджувального, питального, спонукального;
  10.                      речення із зворотами there is / there are у Present Simple;
  11.                      прості поширені речення, речення з однорідними членами.

   Отже, у початковій школі вивчаються не всі граматичні явища виучуваної англійської мови, а спеціально відібраний граматичний мінімум, який складається з активного і пасивного граматичного мінімуму. Для вираження власних думок англійською мовою учень має володіти тими граматичними структурами, які входять до активного граматичного мінімуму. До пасивного граматичного мінімуму входять такі, якими учні можуть не користуватися для вираження своїх думок, але які потрібні для сприймання і розуміння мовлення. 

   Мета навчання граматичного матеріалу англійської мови, що вивчається, це володіння граматичними навичками мовлення: репродуктивними, тобто граматичними навичками говоріння і письма (активним граматичним мінімумом) та рецептивними навичками, тобто граматичними навичками аудіювання і читання (активним і пасивним граматичним мінімумом).

   Під час ознайомлення з новою граматичною структурою (або явищем) в початковій школі учитель, передусім, повинен звернути увагу на функцію цієї структури, а форма має засвоюватися в нерозривній єдності з функцією імпліцитно - без використання вербальних правил (описових і правил-інструкцій).

   Для того, щоб вивчення граматики іноземної мови сприяло розвитку пізнавального інтересу молодших школярів і особливій організації їх навчальної діяльності, вчителю необхідно враховувати вікові та індивідуальні особливості дітей, а також рівень їх інтелектуального розвитку. Для цього вчителю англійської мови в початковій школі необхідно урізноманітнити навчальні матеріали по граматиці відповідно до вимог програми з англійської мови для початкових класів і підручниками для НУШ. Знання граматики англійської мови дозволить учням грамотно висловлювати свої думки на нерідній мові і розуміти те, що говорять оточуючі.

 

 

 


ВПРАВИ З ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

 

 

І. ARTICLES – АРТИКЛІ

 

Вправа 1. Встав артиклі a / an.

 

Похожее изображение  rabbit

Картинки по запросу desk pictures for kids   … desk

 

Картинки по запросу fruit pictures for kids …apple   

 

Похожее изображение …pear

 

Картинки по запросу egg pictures for kids       … egg

 

Похожее изображение… banana

 

Похожее изображение  orange

 

Похожее изображение… elephant

Похожее изображение… dog

 

Похожее изображение… cat

 

Картинки по запросу bear pictures for kidsbear

Похожее изображениеpen

 

 

 

 

 

Вправа 2. Встав артиклі a / an, де необхідно.

 

Картинки по запросу milk pictures for kids…milk

Похожее изображение…carrot

 

Похожее изображение  …tomato

 

Похожее изображение  … meat

Картинки по запросу cucumber pictures for kids … cucumber

Похожее изображение        …butter

Похожее изображение         …cabbage

 

Похожее изображение      … salt

 

Похожее изображение        … fish

Похожее изображение      … tea

Похожее изображение         … potato

Похожее изображение     … onion

 

 

Вправа 3. Встав артиклі a / an у поданих реченнях.

  1. Nick has got … big flat.
  2. Please, give me … ruler, Kate.
  3. Have you got … exercise book?
  4. My new T-shirt has … yellow print.
  5. My father is … doctor.
  6. I have got … eraser.
  7. Bill is … good friend.
  8. Let’s  read …English story.
  9. I have got …umbrella for my birthday.
  10.  France is …country.
  11.  He is …boy.
  12.  She is …Australian girl.
  13.  It is … easy book.

 

Вправа 4. Встав артиклі, де необхідно, у поданих реченнях.

  1. This is … cap. … cap is black.
  2. This is … pencil. … pencil is red.
  3. That is … man. Those are … men.
  4. This is … city. … city is big.
  5. This is … old dress.

 

 

 

II. PLURALМНОЖИНА ІМЕННИКІВ

 

Вправа 1. Утвори множину іменників та розподіли їх в правильні колонки.

Family, man, shelf, cherry, pen, box, mouse,

 

desk, fox, child, window, city, bus, wolf, leaf

 

Add  s

Add  es

Change f to v

Add  es

Change y to i

Add  es

irregular

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа 2. Утвори множину іменників.

  1. A boy – …
  2. A girl – …
  3. A party – …
  4. A princess – …
  5. A baby – …
  6. A carrot – …
  7. A singer – …
  8. A goose – …
  9. A candy – …
  10.  A doctor – …
  11.  A friend – …
  12.  A tomato – …
  13.  A family – …
  14.  A tiger – …

Вправа 3. Встав s / es, щоб утворити множину іменників.

  1.   Ted has a lot of ball… .
  2.   Do you like to read book…?
  3.   I like cat… .
  4.   He has four lamp…in his room.
  5.  Can you take the two glass…?
  6.   I have lost my key… .
  7.   My sister doesn’t like snake….
  8.   Do you want bacon and egg….
  9.   Do you like peach…?

 

Вправа 4. Напиши іменники в множині, як у прикладі.

Example:   I have got a toy. (9) - I have got nine toys.

 

  1. Bob has got a sister. (5) - Bob has got … .
  2. Sam has got a game. (9) - Sam has got … .
  3. Kate has got a pig. (7) - Kate has got … .
  4. My Granny has got a frog. (9) - Kate has got ….
  5. I have got an uncle. (5) - I have got … .

 

Вправа 5.Підкресли правильну форму іменника.

  1. The ... (child / children) don't want to go to the stadium.
  2. I know the ... (man / men). He works in a hospital.
  3. These ...(businessman /businessmen) are from Africa.
  4. How many ... (tooth / teeth) has he got?
  5. It's time to clean your ... (tooth / teeth).

 

 

III.  PRONOUNS – ЗАЙМЕННИКИ

 

Вправа 1.Подивись на кожен малюнок і вибери займенник, потім зафарбуй правильний кружечок.

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\72249031_386803691990510_1084154980799086592_n.jpg

 

Вправа 2. Напиши правильний займенник.

 

my

your

his

her

its

our

their

 

  1. The boy likes … school.
  2. Mary sees … mother every day.
  3. The cat eats … food quickly.
  4. You write in … exercise book every lesson.
  5. We like … school.
  6. I eat … lunch at 12 o’clock.
  7. They close … books.

 

Вправа 3.Встав правильну форму займенника.

  1. Mary went to school. I saw … in the street.
  2. Bill and Nick are from England. I wrote … an e-mail.
  3. Are you a new classmate? I saw … in the class.
  4. Ann helped … to do my project.
  5. Tom plays the piano. I saw … in the Musical school.
  6. We didn’t see Bill. Bill didn’t see … .
  7. You have got a good mobile phone. Do you like…?

 

Вправа 4.  Напиши  правильний  займенник.

  1. (Pete) ______________ likes Coca-Cola.
  2. (My parents) ______________ like tea.
  3. (My brother) ______________ like milk.
  4. (My sister) __________ is watching TV.
  5. (My teacher) __________ drives to school every day.

 

Вправа 5. Заповни пропуски у реченнях, використовуючи some / any.

  1. I want … sugar in my tea.
  2. Did you read … books in summer?
  3. dt7_boy6.gifI didn’t write … words.
  4. Ann has got … pens.
  5. There are … maps on the wall.
  6. We have got … milk.
  7. I can’t see … children in the yard.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа 6. Заповни пропуски у реченнях, використовуючи this, that, these, those.

 

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\69353142_369090063761873_7453228006274760704_n.jpg

 

 

Вправа7. Заповни пропуски у реченнях, використовуючи this, that, these, those і з’єднай речення з малюнками.

C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\69717026_370963073574572_9165394754362408960_n.jpg

 

 

 

IV. NUMERALSЧИСЛІВНИКИ

 

Вправа 1. Вибери правильну відповідь.

 

 

Eighteen

a. 18

b. 8

c. 16

Two

a. 1

b. 8

c. 2

Five

a. 13

b. 5

c.15

Thirteen

a. 20

b. 12

c. 13

Nine

  a. 11

b. 9

 c. 19

Fifteen

a. 13

b. 15

c. 17

Twelve

a. 20

b. 12

c. 11

Six

a. 6

b. 4

c. 3

One

a. 4

b. 1

c. 8

Eight

a. 9

b. 7

c. 8

Fourteen

a. 4

  b. 15

 c. 14

Nineteen

 a. 17

 b. 19

 c. 18

Sixteen

 a. 16

 b. 17

      c. 6

Three

a. 3

b. 2

c. 9

Seven

  a. 17

b. 7

c. 5

Ten

a. 10

b. 13

c. 20

Twenty

a. 11

b. 20

c. 12

Seventeen

a. 16

b. 19

c. 17

Eleven

a. 10

b. 11

c. 12

Four

a. 5

b. 4

c. 3

 

 

 

 

 

 

Вправа 2. Виправ помилки, де потрібно.

1 - Van - _One__

2 - Two-________

3 - Tree-________

4 - For-_________

5 - Fayv-________

6 - Siks-________

7 - Sevn-_______

8 - Egıht-_______

9 - Nın-________

10 - Ten-_______

11 - Elevın-_____

12 - Twenty-_____

13 - Threeteen-____

14 - Forteen-_______

15 - Fiveteen-_______

16 - Sixteen-________

17 - Seventen-_______

18 - Eighten-_________

19 - Ninten-__________

20 - Twelve-__________

 

 

Вправа 3. Порахуй і напиши число.

 

Похожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображение

How many robots are there?

There are _______ robots.

 

Картинки по запросу лялька картинки для дітейКартинки по запросу лялька картинки для дітейКартинки по запросу лялька картинки для дітейКартинки по запросу лялька картинки для дітей

How many dolls are there?

There are _______ dolls.

 

Похожее изображение

How many balls are there?

There are _______ balls.

 

Похожее изображение 

How many cars are there?

There are _______ cars.

 

Похожее изображение

How many toys are there?

There are _______ toys.

 

 

 

Вправа 4.Напиши слова правильно і зєднай з числами.

 

enytwt

ntheeirt

eno

ent

eenxits

ifve

eenhgtei

evnse

wevtel

nein

wot

eentevnse

ofru

feentfi

xsi

eehtr …

eentofru …

eentnein …

hgtei …

neleve …

 

 

V. PREPOSITIONSПРИЙМЕННИКИ

 

Вправа 1. Встав правильний прийменник.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The dog is… the bone.

 

The dog is … the man.

 

The bone is … two dogs.

 

The dog is … the bones.

 

The dog is … the man.

 

The dog is … the table.

 

The dog is … the bed.

 

Вправа 2. Де мишка? Встав правильний прийменник.

 

in

next to

behind

over

in

under

in front of

Похожее изображение

Вправа 3. Подивись на малюнок. Встав правильний прийменник.

 

Картинки по запросу prepositions  for beginners

 

  1. The clock is … the wall.
  2. The ball is … the table.
  3. The cat is … the armchair.
  4. The table is … the armchair.
  5. The carpet is … the floor.
  6. The lamp is … the table.
  7. The flowers are … the vase.
  8. The table is … the chair and the armchair.

 

Вправа 4.   Встав правильний прийменник.

 

in       on       between       under       in front of      behind             on the right of        on the left of

Похожее изображение

 

A - The dog is … the chair.

B – The cat is … the table.

C - The cat is … the computer.

D –The dog is … the wardrobe.

The cat is … the wardrobe.

E - The dog is … the bed.

The cat is … the bed.

F - The dog is … the picture.

G - The cat is … the cupboard.

H - The cat is … the TV.

The dog is … the TV.

The TV is … the cat and the dog.

J - The dog is … the chest of drawers.

The cat is … the chest of drawers.

K –There is a cat … the bookcase and another cat … the   bookcase.

The bookcase is … two cats.

L - The dog is … the CD system.

 

 

 

VI. CONJUNCTION - СПОЛУЧНИК

481-0028.png 

Вправа 1.     Встав and / but.

  1. That pencil case is beautiful … it’s expensive.
  2. That computer is fast … it’s modern.
  3. That watch is good … it’s cheap.
  4. That computer is new … it’s slow.
  5. That car is beautiful … it’s fast.
  6. That school bag is cheap … it’s big.
  7. That ruler is long … it’s old.
  8. That pen is new … it’s small.

 

Вправа 2.    Встав and / but.

  1. She eats meat _____ she doesn’t eat fish.
  2. He stopped _____ looked at the sky.
  3. I saw Jane _____ she didn’t see me.
  4. He phoned me _____ then I phoned her.
  5. She goes to work by car _____ I go by bus.
  6. She drinks tea _____ eats toasts for breakfast.
  7. I’d like to go _____ I have to study for my test tonight.
  8. She was in the park _____ met an old school friend there.
  9. It never rains here _____ it rained here last week.
  10. He can play tennis _____ golf very well.

 

 

 

 

Вправа 3.    Зєднай частини речень,  за допомогою but.

  1. He isn’t very clever; he is a good student.
  2. She likes England; she doesn’t like living there.
  3. He is a decent boy; nobody likes him.
  4. I did shopping all day; I didn’t buy anything.
  5. They work in London; they don’t live there.
  6. I like big shops; she likes small ones.
  7. My sister likes bright clothes; I prefer brown or grey ones.

 

 

 

VII. ДІЄСЛОВА“TO BE”, “TO HAVE (GOT)”

 

Вправа 1.   Встав am /is / are.

  1. New York ____ a city in the USA.
  2. An egg _____ white and yellow.
  3. I ______ hungry.
  4. Coffee ______ hot.
  5. The sun _____ yellow.
  6. It … sunny today.
  7. She … my sister.
  8. I … a boy.
  9. You … at home now.

 

Вправа 2.   Встав am / am not, is / is not, are / are not.

Похожее изображение 

 

It … a car.

It … a plane.

It … red.

It … … black.

 

 

Похожее изображение 

They … apples.

They … … oranges.

They … red and green.

They … … yellow.

 

Картинки по запросу baby for kids 

She … Emma.

She … a baby.

She … … a woman.

 

Похожее изображение 

 

He … Tom.

He … a clown.

He … … a doll.

 

 

Похожее изображение 

 

I … Nick.

I … a boy.

I … … agirl.

 

 

 

 

Вправа 3.   Подивись і зєднай.

He        I        They        She        It        You        We

 

 

 

Вправа 4.   Виправ помилки, де потрібно.

  1. You are my best friend.
  2. We is in the same class.
  3. She is a beautiful girl.
  4. It are my English book.
  5. A cow is an animal.
  6. I is a student.
  7. They am my mother and father.

 

Вправа 5.   Підкресли правильний варіант.

  1. There is / There are a cup of tea on the table.
  2. There is / There are two apples in the bag.
  3. There is / There are four balls under the big table.
  4. There is / There are a tasty cake on the plate.
  5. There is / There are plates and cups on the table.
  6. There is / There are two oranges in the bag.
  7. There is / There are a kitten under the big table.

 

Вправа 6.    Встав have / has

  1. I … a nice family.
  2. … you got a sister?
  3. Dad … a brother.
  4. Mom … a sister.
  5. An elephant … four legs.
  6. A giraffe … a long neck.
  7. My uncle … no money.
  8. The teacher … a red pencil.
  9. You … blue eyes.
  10.  We … a blue car.
  11.  He … breakfast at 7 am.
  12.  They … dinner at 7 pm.
  13.  The film … many fans.
  14.  I … more books than you.

 

Вправа 7.    Встав have / has та зєднай речення з малюнками.

 

 

  1. Jack … a dog.
  2. I … toys.
  3. Julia … a bear.
  4. They … a cat.
  5. John … an umbrella.
  6. We … a house.
  7. Nick and Tom … a dog.
  8. My brother … a bike.

 

 

 

 

Вправа 8.    Встав have / has, am / is / are.

  1. I … 3 books. They … interesting.
  2. My father … a car. It … red.
  3. We … in the classroom. We … books.
  4. They … in the kitchen. They … lunch.
  5. My brother … a sister. She … a doctor.

 

 

 

VIII. WORD ORDER -  ПОРЯДОК СЛІВ У РЕЧЕННІ

 

Вправа 1.    Постав слова у реченнях в правильному порядку.

  1. Are / you / ? / cold
  2. England / from / is /She
  3. My / here / brother / at / is / moment / the
  4. name / Tom / is / His
  5. class / are / in / There / many / children / my
  6. today / Sunday / is / It
  7. am / in / the / I / garden
  8. doctor / ? / you / a / Are
  9. bus driver / a / Henry / is
  10.  happy / very / am / I
  11.  are / You / at / good / English
  12.  Ann / beautiful / very /is
  13.  season / My / favourite / summer / is

 

Вправа 2.   Побудуй речення у формі заперечення.

  1. is, there, river, no, near, town, our.
  2. big, are, there, trees, and, old, not.
  3. swim, in, the, don’t, we, river.
  4. very, the, grass, is, green, big, not, and.
  5. the, frogs, don’t, near, live, the, river.
  6. In, we, spring, can, many, not, see, flowers.
  7. And, blue, are, white, they, not

 

 

 

ІХ. PRESENT SIMPLE, PAST SIMPLE AND PRESENT CONTINUOUS –ТЕПЕРІШНІЙ, МИНУЛИЙ ЧАС ТА ТЕПЕРІШНІЙ ТРИВАЛИЙ ЧАС

 

Вправа 1.    Встав do / don’t, does / doesn’t.

  1. Mary … know my phone number.
  2. … your friend help you at school? Yes, she … .
  3. … you like my new computer? Yes, I … .
  4. Her daddy … drive a big car.
  5. My cats … drink tea.
  6. … your sister watch TV in the evening? No, she ….
  7. The girls … like playing football.
  8. We … go to school every day.

Вправа 2.  Вибери правильний варіант.

  1. Tom … his room every Saturday.
  1. clean             b) cleans
  1. We … to music every day.
  1. listen            b) listens
  1. Mary usually … TV in the evening.
  1. watch           b) watches
  1. The girls often … with the dolls.
  1. play              b) plays
  1. They … their homework every day.
  1. do                b) does

 

Вправа 3. Прочитай текст і постав дієслова у Present Simple Tense.

Nick and David are friends. John likes (like) sports. He … (swim) every day. Nick and David … (play) basketball every week. They don’t play tennis. David … (like) running.  Nick … (like) books. Every night he … (read) his book.

 

Вправа 4.   Підкресли правильний варіант.

  1. Kate don’t / doesn’t go to school. She’s two years old.
  2. What time does / do your brother go to school?
  3. Maria doesn’t / don’t like soup.
  4. My father plays / play tennis on Fridays.
  5. We visit / visits our grandparents on Sundays.

 

Вправа 5.   Вибери правильний варіант.

  1. Dan (read, reads) a book yesterday.
  2. Ann (spoke, speaks) English last week.
  3. I (get up, got up) at 7 o’clock yesterday.
  4. We (helped, help) our parents yesterday.
  5. They (watch, watched) TV last Monday.

 

Вправа 6.  Зміни речення на заперечні чи питальні.

  1. Ann played tennis yesterday. (-)
  2. Nick read a book yesterday. (?)
  3. I went to the park last week. (-)
  4. We collected coins last year. (?)
  5. He got up at 7 o’clock yesterday. (-)
  6. She lived in a big city last year. (?)

 

Вправа 7.   Склади речення за малюнками в Present Continuous Tense.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа 8. Напиши речення в Present Simple чи Present Continuous.

  1. Kate (prepare) dinner every day.
  2. I (make) Easter eggs now.
  3. You (sing) a nice song at the moment.
  4. He (drink) tea every morning.
  5. She (cook) now.
  6. We (sleep) now.
  7. Tom and John (watch) cartoons on Sundays.
  8. They (celebrate) Christmas every year.

 

 

Похожее изображение


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

  1. Бабенко Н.А. Навчання граматики англійської мови в початковій школі. – Харків: Основа, 2019.
  2. Нова українська школа. Формула НУШ. [Електронний ресурс] − Режим доступу http://nus.org.ua/about/formula/
  3. Як це – сучасно викладати іноземні мови. [Електронний ресурс] − Режим доступу http://nus.org.ua/view/yak-tse-suchasno-vykladaty-inozemni-movy/
  4. KIDS learning with me. [Електронний ресурс] − Режим доступу https://let-us-learn-educated-our-self.blogspot/2019/11/grammar-practice-grade1.html
  5. English teachers treasure box.[Електронний ресурс] – Режим доступу https://www.facebook.com>groups

 

 

 


ДЛЯ НОТАТОК

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ДЛЯ НОТАТОК

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________­­­­­­­

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Стоєва Марина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кравцов Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Шмиглюк Іванна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Зінцова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Грищенко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Суржан Вікторія
    Дуже дякую! У цій розробці саме те, що я шукала! Дійсно гарні та корисні вправи!!))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Додав(-ла)
Ющенко Олена
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
57460
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку