Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Обчислення виразів і розв’язування задач на дії різного ступеня. Безпека на дорозі. Причини небезпечних ситуацій на дорозі.

Про матеріал
Мета: закріпити табличне множення числа 2; формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; удосконалювати обчислювальні навички; повторити правила дорожнього руху; закріпити вміння правильно переходити вулицю; розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати бережливе ставлення до свого життя та життя інших.
Перегляд файлу

Тема: Вправи і задачі на засвоєння  таблиці множення числа 2. Обчислення виразів і розв’язування задач на дії різного ступеня.  Безпека на дорозі. Причини небезпечних ситуацій на дорозі.


Мета:  закріпити табличне множення числа 2; формувати навички розв’язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; удосконалювати обчислювальні навички;  повторити правила дорожнього руху; закріпити вміння правильно переходити вулицю;  розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість; розвивати пізнавальний інтерес;  виховувати бережливе ставлення до свого життя та життя інших.


Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, екран, малюнок світлофора.


Тип уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок.

 

Хід уроку

 

І.  Організація класу до уроку.

 

Добрий день нам!

Добрий день Вам!

Добрий день усім!

 

Щоб урок пройшов не марно, а успіх наш був вагомим, ми маємо пам’ятати важливі правила:

- будемо вчитись не слухати, а чути;

- не просто дивитись, а бачити;

- не просто відповідати, а міркувати;

- чітко і плідно будемо працювати.


Протягом всього уроку будемо стежити за своєю поставою. Дбати про своє здоров'я. Бо якщо у здоровому тілі - здоровий дух то і знання будуть міцними.
- Діти, всі готові до уроку? А чи цікавий буде наш урок, це залежить від вас. Наскільки старанно, уважно ви будете працювати.

    ІІ. Повідомлення теми та мети
(заходить Світлофор)
- Дозвольте відрекомендуватись. Я - світлофор Моргайко,  допомагаю машинам і пішоходам виконувати правила дорожнього руху.

 

На одній нозі стоїть,

На дорогу він глядить.

Кольорові очі має,

Людям всім допомагає:

Пішоходам, водіям,

Що ж потрібно знати нам?

 

Світло червоне – це небезпека,

Їде машина десь недалеко.

Стій, ані руш, підожди!

І на дорогу не йди!

 

Жовтий колір – зачекай,

Зміни будуть скоро:

Загориться іншим світлом

Око світлофора!

 

А зелений – можна йти,

Бо машин немає.

Молодець наш світлофор –

Всім допомагає!

 

         Так що допомагає регулювати рух не дорозі? (світлофор)

Правила руху в нашій країні для пішоходів усюди єдині тому знати їх повинні всі.

-   Подивіться на ці малюнки, на них зображені світлофори. Вони бувають різні.


ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- Скільки очок у світлофора? (3)
1. Каліграфічна хвилинка.
- Запишіть всі двоцифрові числа, в яких є цифра 3.

( 13, 23, 33, 43, 53, 63, 73, 83, 93)

2. Цікава хвилинка.
-А чи знаєте ви, звідки походить назва «світлофор»? Назва ця походить від двох слів: нашого слова «світло» і грецького «форос» - несе. Отже, у перекладі на нашу мову «світлофор» означає: той, що несе світло. А чи знаєте ви, що світлофори походять від прапорців, якими користувалися залізничники, щоб керувати рухом потягів? Було три прапорці: червоний, який забороняв рух, жовтий, що закликав до обережності і зелений, який дозволяв вільно їхати. Мали три кольори і перші світлофори, котрі з’явилися на початку ХХ століття. Це були великі дошки, пофарбовані у три кольори. По їхній поверхні з одного кольору на інший переповзала стрілка, вказуючи, який саме колір слід брати до уваги. Її важко було розгледіти здаля, і водії помилялися, не розуміючи, на який колір вона вказує. На сучасних світлофорах вогні спалахують по черзі, так що сплутати їх можна хіба навмисне.

IV. Виконання практичних завдань на повторення й закріплення основних умінь і навичок.


- Давайте пригадаємо, що означають кольори світлофора.
 

1. Перевірка домашнього завдання (червоний – тривога).

С. № 451 № 452

2. Музична перевірка таблиці множення (жовтий – увага).

3. Математичний диктант (зелений – спокій).

Скільки очей в 7 вовків? 2 х 7;
Ніжок у 8 курчат? 2 х 8;
Вушок у 9 зайчат? 2 х 9;
Ріжок у 5 корів? 2 х 5 ;
Крил у 6 синиць? 2 х 6;
Вушок у 4 лисиць? 2 х 4 .

( 14, 16, 18, 10, 12, 8) ( взаємоперевірка)

 

4. Вправа «Мікрофон»

- Як називаються числа при додаванні?

     -  Як називаються числа  при відніманні?

      - Пригадайте, як називаються компоненти при множенні?

- Що таке периметр?

- Що називається відрізком?

- Що таке трикутник?

                                           

Усіх рятує пішоходів
  Від аварій, травм і бід
       І безпечне й зручне місце
Пішоходний перехід.
 


- Як ще називають пішохідний перехід? (Зебра)
Вона теж принесла вам завдання:
5.  Робота з геометричним матеріалом.
Знайти периметр квадрата із сторонами 2 см

2+2+2+2 = 8 см

2*4 = 8 см

Відповідь: 8 см

 

V. Фізкультхвилинка.

 

VІ. Узагальнення та систематизація знань.

 

1. Робота над задачею.
Через пішохідний перехід ішла група із 19 дітей. Хлопчиків було 5 пар. Решта – дівчатка. Скільки було дівчаток?

  1.     2 * 5=10 (хл.)
  2.     19 – 10 = 9 (д.)

Відповідь: 9 дівчаток.

2. Розв’язання прикладів № 453 ( ланцюжком)

3. Розв’язання прикладів № 454 (самостійна робота за варіантами)

1-рядок   2*8-15 =1           2-рядок   2*5+10 = 20      3-рядок     2*9-9 = 9

                2*7+36 = 50                        2*8-12 = 4                          2*4+62 = 70

4. Робота над задачею № 455

1) 2*5 = 10 (л) – у банках;

2) 10+6 = 16 (л) – разом;

Відповідь: 16 л соку.

VІІ. Підсумок уроку.

 Гра «Світлофор».

 Коли покажу вам зелений колір, ви тихенько починаєте тупати ногами, жовтий колір – плескаємо в долоні,

 червоний – тиша. Будьте уважними.
- Діти, то що ви запам’ятали із сьогоднішнього уроку?
VІІІ. Домашнє завдання.
- А домашнє завдання ви знайдете на кольорових кружечках, які є на дошці. Виберіть собі самостійно (червоний - № 459, жовтий - № 460, зелений -        № 459 і  № 460).

doc
Додав(-ла)
Жук Наталя
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
24 березня
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку