Вправи й задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення значень виразів

Про матеріал

формувати вміння розв'язувати задачі на спосіб зведення до одиниці (другого виду); вдосконалювати обчислювальні навички, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати старанність

Перегляд файлу

Вправи й задачі на закріплення вивчених таблиць множення і ділення.

Обчислення значень виразів

Мета: формувати вміння розв’язувати задачі на спосіб зведення до одиниці (другого виду); вдосконалювати обчислювальні навички, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати старанність.

Хід уроку

І. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

1. Перевірка домашнього завдання

2. Фронтальне опитування

1) С. 40, завдання 282.

— Закінчіть обчислення.

— Що одержимо, коли:

дільник множимо на частку?

ділене ділимо на частку?

— Якщо а : b = с; b • с = а : с =

2) Знайдіть значення виразу: 50 – а • 8, якщо а = 5.

III. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні ми ознайомимося з новим видом задач на спосіб зведення до одиниці, вчитимемося розрізняти трикутники за їх кутами.

IV. Робота над темою уроку

1. Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого діленого (с. 40, завдання 284)

— Як називаються числа при діленні?

— Як знайти невідоме ділене?

— Складіть і розв’яжіть подібну задачу.

2. Самостійна робота (с. 40, завдання 283)

— Складіть задачу за таблицею.

— Запишіть розв’язання в зошити.

Перевірка виконаної роботи.

Розв’язання

1) 24 : 8 = 3 (м) — на 1 сукню

2) 27 : 3 = 9 (с.)

Відповідь: з 27 м тканини можна пошити 9 суконь.

3. Розв’язування вправ.

VI. Підсумок уроку

— Чим відрізняються і чим подібні рівносторонній і рівнобедрений трикутники?

— Як знайти невідоме ділене?

— Які вміння вдосконалювали на уроці?

VII. Домашнє завдання

С. 41, завдання 287; 288.

 

docx
Додано
8 листопада 2018
Переглядів
1285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку