Вправи з ЛЕГО "ВИКОРИСТАННЯ ВПРАВ З LEGO ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ"

Про матеріал
Вправи цікаві, їх можно використовувати і на Я досліджую світ, математиці, українській мові.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИКОРИСТАННЯ ВПРАВ З LEGO

ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

 

Вправа «Звуко – буквений аналіз слів»

Діти вчаться:

Ділити слова на склади.

Визначати кількість звуків і букв в слові.

Позначати звуки і букви.

Основні завдання:

1.Діти сидять за партами, у кожного на парті набір цеглинок.

2.Діти за допомогою цеглинок викладають схему даного слова (показують скільки складів).

3.Позначають голосні звуки .

4.Позначають приголосні звуки.

Діти виконують це завдання на кожному уроці української мови під час вивчення звуко – буквеного аналізу слів.

Запитання до дітей:

- Скільки складів у слові?

- Позначте голосні звуки, поставивши цеглинки вертикально.

- Позначте приголосні звуки, поставивши цеглинки горизонтально.

- Порахуйте скільки звуків у слові, а скільки букв.

Слово: ВЕСНА

 

 

                               

Звуків - 5; букв- 5.

Вправа «Країна головних членів речення»

Діти вчаться:

Працювати в групі.

Утримувати інформацію в пам'яті.

Творчо підходити до виконання завдання.

Основні завдання:

1.Діти діляться на дві групи: «Підмет», «Присудок».

2.Вчитель роздає картки з опорним словом «Весна».

3.Завдання учнів – скласти речення з опорним словом.

4.Знаходять в реченні головні члени, позначають їх.

Діти виконують це завдання на кожному уроці української мови під час вивчення звуко – буквеного аналізу слів.

Запитання до дітей:

1.Яка пора року настала?

- Скласти речення про цю пору року.

- Цеглинками позначити головні члени речення.

2.Учні записують на аркушах паперу складене речення.

3.Домовившись якими цеглинками будуть позначати підмет, присудок.

4.Схематично позначають головні члени речення.

Діти виконують це завдання на кожному уроці української мови під час вивчення теми «Головні члени речення».

Настала рання, але холодна весна.

 

Вправа «Тварини та рослини Червоної книги України. Стрільцівський Степ (заповідник)»

Діти вчаться:

Із упевненістю братися за нове завдання і з задоволенням його виконувати.

Утримувати інформацію в пам'яті.

Описувати власні дії.

Основні завдання:

1.Діти працюють в парах.

2.Ділять між собою ролі – хто відшукує потрібні картки тварин, рослин, а хто позначає: тварини – цеглинки викладаються горизонтально, рослини – вертикально.

Запитання до дітей:

1.                - знайдіть до цієї цеглинки всі картки із зображення тварин, які проживають в заповіднику«Стрільцівський Степ» і занесені до Червоної книги України.

- знайдіть до цієї цеглинки всі картки із зображення рослин, які ростуть      в заповіднику «Стрільцівський Степ» і занесені до Червоної книги України.

2.Діти відшукують картки і напроти викладають цеглинки горизонтально, вертикально.

Виконують такі завдання на уроках природознавства під час вивчення природних зон України.

C:\Users\User\Desktop\Бабак_степовий_7.jpgC:\Users\User\Desktop\455_3.jpgC:\Users\User\Desktop\Long_Eared_hedgehog.jpgC:\Users\User\Desktop\1024px-Otis_tarda_(Kiev_zoo).jpg

C:\Users\User\Desktop\1024px-28-090504-black-headed-bunting-at-first-layby.jpgC:\Users\User\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\User\Desktop\vulpes vulpes.jpgC:\Users\User\Desktop\Passer domesticus2.jpg

C:\Users\User\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\User\Desktop\Без названия (2).jpgC:\Users\User\Desktop\270px-Elaphe_quatuorlineata.jpgC:\Users\User\Desktop\Без названия (3).jpgC:\Users\User\Desktop\unnamed.jpgC:\Users\User\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\User\Desktop\260px-Ландшафтний_заказник__Нагольний_кряж__(75).jpgC:\Users\User\Desktop\Без названия (1).jpg

Вправа «Будуємо відрізки»

Діти вчаться:

Працювати в парах.

Утримувати інформацію в пам'яті.

Творчо підходити до виконання завдання.

Основні завдання:

1.Діти сидять за партами по парах.

2.Покласти перед учнями набори цеглинок для побудови відрізків, та лінійки для вимірювання довжини відрізків.

Запитання до дітей:

  • Навіщо у вас на партах лежать лінійки?
  • Що таке відрізок?
  • Чим позначається відрізок?

3.Викласти відрізок з цеглинок на парті.

4.Виміряти довжину відрізка.

5.Накреслити такий відрізок в зошиті.

6.Позначити початок та кінець відрізка латинськими буквами.

Виконують такі завдання на уроках математики  під час вивчення теми «Міри довжини».

 

docx
Додав(-ла)
Сусоева Елена
Додано
30 березня 2021
Переглядів
731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку