Вправи з м'ячем. Початкова школа.

Про матеріал
В даній розробці були записані та використані відеоролики з моєю участю для проведення уроку фізкультури під час дистанційного навчання. Програма НУШ 1-2 клас.
Перегляд файлу

 

2 клас

План-конспект уроку №                                       Дата:

Тема уроку.  Вправи з великим м’ячем.

Завдання.   1. Повторити вміння передавати та ловити м’яч двома руками від грудей (техніка виконання).

                     2. Сприяти  розвитку координації рухів, спритності, кінетичних і кінестетичних відчуттів, узгодженості рухових дій; розвивати окомір, точність рухів.             

                     3. Виховувати цілеспрямовану та стійку увагу, витримку, наполегливість, кмітливість.

                     4. Розвиток здатності до сприймання та довільної імітації, здатності до виконання вправ за інструкцією вчителя, корекція психоемоційного стану.

Інвентар та обладнання: м’ячі (повітряні кульки; м'які іграшки)

Місце проведення:  дистанційно Google Classroom

 

 

Зміст навчального матеріалу

Дозу вання

 

Організаційно-методичні вказівки

                          Підготовча частина                          16-18хв.

1. Інструктаж з  техніки безпеки під час занять фізичними вправами вдома.

 

2. Руханка (під віршовані строки)

 

 або відео: “Повітряна кулька”

https://www.youtube.com/watch?v=nNpDpJ34Kyw&authuser=0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Дихальна вправа “Кулька”

https://youtu.be/nww7x8eqimY

 

4. Вправи для профілактики плоскостопості.

https://youtu.be/Bnp3lhy4Iyc

 

 

 

 

 

 

 

5.Різновиди ходьби, бігу: (рухлива гра “Марш, біг, відпочинок”)

https://www.youtube.com/watch?v=r0q2dK_hV8E&authuser=0

 

6. ЗРВ з м'ячем (повітряною кулькою; м'якою іграшкою)

https://www.youtube.com/watch?v=E1hWCCIlYx4&authuser=0

 

2-3хв.

 

 

 

 

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3хв.

 

 

3-4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

2-3хв.

Перевірити наявність учнів та їх самопочуття. Звернути увагу на форму одягу і взуття.

Діти виконують разом з вчителем.

“Кульку я в долоньках маю (з'єднати долоні)
Її швидко надуваю (імітуємо "надуваємо" кульку)
Стала кулька ось яка: (показати "кульку")
І велика, і легка (показати "велику" кулю і наче відпустити)
Вгору кулька полетіла (підняти руки вгору)
І ялиночку зустріла (показати “ялиночку”)
Швидко луснула - немає (показати "нема" -розвести долоні)
Долоньки є - знов надуваю (з'єднати долоні та дуємо, показуємо кульку)”

 

Вправи на відпрацювання правильного мовного дихання.

Темп і ритм повільний.

 

Формування правильного своду стопи, чіткість рухів.

Загально-функціональне стимулювання центральної нервової системи  (включаючи мовленнєві центри головного мозку) за допомогою циклічних фізичних вправ типу ходіння, бігу та підскоків.

 

 

 Діти виконують разом з вчителем.

Формувати вміння наслідувати різні рухи під час фізичних вправ. Формування узгодженої координації рухових, звукових, ритмічних, музичних, тактильних, кінестетичних та зорових якостей.

                           Основна частина                             12-15хв.

1.  Вправи для рук з з м'ячем (повітряною кулькою; м'якою іграшкою)

https://www.youtube.com/watch?v=uQdCboUJ7Ss&authuser=0

2. Передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (техніка виконання)

“На подвір'ї, біля школи

Коля м'ячик кинув Олі.

Один одному кидали.

М'яч ловили не впускали....”

https://www.youtube.com/watch?v=YftL1_Ax_Rw&authuser=0

 

https://youtube.com/shorts/cvj5tBk4wAk?feature=share&authuser=0

 

3. Ігри та вправи з м'ячем (кулькою)

https://www.youtube.com/watch?v=QE8uJ2OEnw0&authuser=0

 

https://www.youtube.com/watch?v=40EKlsI8d_I&authuser=0

2-3хв.

 

 

 

 

 

3-5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7хв.

 Діти виконують разом з вчителем.

Розвиток «почуття м’яча» та координаційних здібностей.

 

 

Координація рухів рук, точність напрямку і зусилля. Швидкість перемикання зору.

 

 

Імітація рухів. Формувати вміння наслідувати різні рухи під час фізичних вправ.

 

 

 

 

 

Діти виконують разом з вчителем. Виховання позитивного ставлення до виконуваної рухової діяльності. Розвиток зорово-моторної координації.

                           Заключна частина                              3-5хв.

1. Ігри за бажанням дітей.

2. Дихальна вправа (Кулька + стаканчики)

https://youtube.com/shorts/E2gPx36JvnA?feature=share&authuser=0

 

 

2-3хв.

2-3хв.

Виховання позитивного ставлення до виконуваної рухової діяльності.

Темп повільний, дихання глибоке, ритмічне.

 

 

docx
Додано
21 січня
Переглядів
150
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку