Вправи з навчання грамоти та лічби від 1 до 10 дитини з ООП

Про матеріал
За навчальний рік вдалося навчити дитину з ООП 16 літер ( за 4 роки навчання знала всього три літери: А,О,У), читати склади, односкладові та двоскладові слова, на вивчені букви. Рахунок від 1 до10 та у зворотньому напрямку, додавати та віднімати 1 з використання карток. Щоб звятися до такої відповідадьної роботи, перечитала немало літератури, бо не мала досвіду роботи з такими дітьми. Зупинилася на використанні карток Глена Домена, додатково друкувала слова теж червоного кольору. Багаторазове повторення окремих видів вправ, демонстрація та практична діяльність дитини. Дитина вказує малюнок, літеру, практично розкладає картки за завданням вчителя. Поетапні види вправ та фото відобразила у презентації. Надіюся, що мій досвід буде корисним колегам у практичній роботі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дитина з ООПВправи з навчання грамоти та лічба від 1 до 10 Власенко Л.І. Вчитель - методист

Номер слайду 2

1. Вивчення та закріплення літери Використання таблиць А-3. Малюнок на задану літеру, букви маленька та велика, друковане слово, відповідно малюнка1. Назвати предмет (дитина показує це пальцем)2. Назвати велику літеру (дитина показує це пальцем)3. Назвати маленьку літеру (дитина показує це пальцем)4. Читання слова (спосіб читання: літери, склади) (дитина пальцем вказує на літери чи на склад )

Номер слайду 3

ВПРАВА №11. Називаємо предмет2. Велика літера 3. Маленька літера4. Читання слова (спосіб читання: літери, склади)

Номер слайду 4

2. Вивчення та закріплення літери Використання алфавітних карток за методикою Глена Домена. Розмір карток: 16,5 х 19,5 см . Малюнок на задану літеру, буква друкована велика. Картки окремих друкованих літер. Розмір карток: 5,5 х 10 см

Номер слайду 5

2. Вивчення та закріплення літери1. Демонстрація алфавітної картки: дитина називає малюнок та літеру. Таких карток демонструється 4-5. Наступна картка закриває малюнок попередньої картки.2. Вчитель демонструє друковану літеру, одна із яких присутня у ряду, а дитина ідентифікує її та кладе поверх. 3. Вчитель по черзі збирає літери, дитина називає її.

Номер слайду 6

ВПРАВА №21. Демонстрація алфавітної картки2. Дитина ідентифікує демонстровану картку та кладе поверх літери, яка зображена на картках. 3. Вчитель збирає по черзі літери, дитина називає її.

Номер слайду 7

3. Вивчення та закріплення літери Читання складів, створення слів з одним складом. Використання карток друкованих літер. Розмір карток: 5,5 х 10 см1. Вчитель почергово демонструє вивчені літери, розкладаючи на дві кучки: приголосні та голосні. Дитина називає літери.2. Розкладаємо всі приголосні в радок, дитина обирає літеру та складає склади з неї, використовуючи почергові усі голосні.3. До окремих складів добираємо ще приголосну, щоб створити односкладове слово.

Номер слайду 8

ВПРАВА №32. Розкладаємо всі приголосні в рад, дитина обирає літеру та складає склади з неї, використовуючи почергові усі голосні.3. До окремих складів добираємо приголосну, щоб створити слово.1. Вчитель почергово демонструє вивчені літери, розкладаючи на дві кучки: приголосні та голосні.

Номер слайду 9

4. Вивчення та закріплення літери Співставлення малюнків-назви дії з друкованим підписом. Використання карток Глена Домена.1. Вчитель розкладає по черзі від 1 до 3 карток, дитина називає дії предметів.2. Вчитель демонструє друковану назву дії, пригадуючи з дитиною першу літеру кожної дії. 3. Читання назви дії ( називає дитина літери, складає у склади), називає дію, кладе відповідно картки.

Номер слайду 10

ВПРАВА №41. Вчитель розкладає по черзі від 1 до 3 карток, дитина називає дії предметів.2. Вчитель демонструє друковану назву дії, пригадуючи з дитиною першу літеру кожної дії. 3. Читання назви дії ( називає дитина літери, складає у склади), називає дію, кладе відповідно картки.

Номер слайду 11

5. Вивчення та закріплення літери. Читання друкованих слів односкладових та двоскладових1. Вчитель підбирає слова з однаковими складами, або для закріплення певної літери. 2. Вчитель закриває слово, відкриває по літері, потім 2 літери об’єднуються з дитиною у склад.

Номер слайду 12

ВПРАВА №51. Вчитель підбирає слова з однаковими складами, або для закріплення певної літери. 2. Вчитель закриває слово, відкриває по літері, потім 2 літери об’єднуються з дитиною у склад.

Номер слайду 13

6. Вивчення та закріплення літери Складання слів за картками Глена Домена1. Вчитель розкладає по черзі від 1 до 3 карток, дитина називає предмети.2. Вчитель демонструє друковану назву дії, пригадуючи з дитиною першу літеру кожної назви. 3. Дитина диференціює назви з малюнком та розкладає її.4. Вчитель викладає друковану назву предмета з окремих карток. Дитина викладає слово – назву.

Номер слайду 14

ВПРАВА №61. Вчитель розкладає по черзі від 1 до 3 карток, дитина називає предмети.2. Вчитель демонструє друковану назву дії, пригадуючи з дитиною першу літеру кожної назви. 3. Дитина диференціює назви з малюнком та розкладає її.

Номер слайду 15

ВПРАВА №64. Вчитель викладає друковану назву предмета з окремих карток. Дитина викладає слово – назву.

Номер слайду 16

6. лічба від 1 до 10. Диференціювати цифри, розкладати числа у порядку зростання. Називати числа у порядку зростання та спадання. Добір до розкладених чисел відповідні їм числа з інших карток та об'ємні числа. Додавання та віднімання 1.

Номер слайду 17

ВПРАВА №11. Диференціювати цифри, розкладати числа у порядку зростання. Називати числа у порядку зростання та спадання.

Номер слайду 18

ВПРАВА №22. 1. Добір до розкладених чисел відповідні їм числа з інших карток та об'ємні числа.

Номер слайду 19

ВПРАВА № 32.2. Добір до розкладених чисел відповідні їм числа з інших карток та об'ємні числа.

Номер слайду 20

ВПРАВА № 43. Додавання та віднімання 1.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Презентації
Інкл
Додано
16 червня 2023
Переглядів
892
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку