Вправи з використанням інтегрованих методик викладання діяльнісного підходу

Про матеріал
Вправи з використанням інтегрованих методик викладання діяльнісного підходу
Перегляд файлу

Моделювання фрагменту уроку «Я досліджую світ»

з використанням інтегрованих методик викладання діяльнісного підходу

 

Клас: 4

Тема місяця: Як це влаштовано?

Тема уроку: Навіщо нам ліси?

 

1. Лісник повідомив друзів, що багато рослин і тварин лісу занесені до Червоної книги України. Щоб дізнатися їх назви потрібно виконати арифметичні дії.

ЯЛИНА – ИНА + ОВОЧІ – ОЧІ + ЕЦЬ =

ГОРА – А + НОСИТЬ – ИТЬ + ТАЙГА – ГА =

ТЕАТР – АТР + ТЕСЛЯР – СЛЯР + РУКА – А =

 

Рослини і тварини червоної книги України. Комплект плакатів + методичні  рекомендації | Видавництво «Підручники і посібники»2.  Дізнайтеся, які представники рослинного та/або тваринного світу сьогодні  на межі зникнення у  лісах вашої місцевості. (Для цього учительці можна звернутися до тутешнього лісового господарства з проханням провести дітям екскурсію у лісі).

 

3. Перебуваючи на екскурсії, учні помітили багато пластикових пляшок у лісі. Для того, щоб не забруднювати навколишнє середовище пластиком, давайте дамо «друге життя» пляшці.

 

 

 

Цікаві вироби із матеріалів, що знайдуться у кожного вдома. 50 ідей –  Самотужки

 

Для цього нам потрібно:

  • пластикова пляшка;
  • ножиці;
  • фарби, пензель;
  • клей;
  • самоклейки;
  • дріт.

 

 

 

 

 

 

 

4. Уявіть, що ви вид рослини або тварини на межі зникнення. Складіть звернення до людини від рослинного або тваринного світу.

No amor açafrão flor mascote dos desenhos animados pinturas para a parede •  quadros mascote, desenho animado, caráter | myloview.com.br

 

docx
Додано
11 березня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку