Моделювання фрагменту уроку «Я досліджую світ»
з використанням інтегрованих методик викладання діяльнісного підходу
Клас: 4
Тема місяця: Як це влаштовано?
Тема уроку: Навіщо нам ліси?
1. Лісник повідомив друзів, що багато рослин і тварин лісу занесені до Червоної книги України. Щоб дізнатися їх назви потрібно виконати арифметичні дії.
ЯЛИНА – ИНА + ОВОЧІ – ОЧІ + ЕЦЬ =
ГОРА – А + НОСИТЬ – ИТЬ + ТАЙГА – ГА =
ТЕАТР – АТР + ТЕСЛЯР – СЛЯР + РУКА – А =
2. Дізнайтеся, які представники рослинного та/або тваринного світу сьогодні на межі зникнення у лісах вашої місцевості. (Для цього учительці можна звернутися до тутешнього лісового господарства з проханням провести дітям екскурсію у лісі).
3. Перебуваючи на екскурсії, учні помітили багато пластикових пляшок у лісі. Для того, щоб не забруднювати навколишнє середовище пластиком, давайте дамо «друге життя» пляшці.
Для цього нам потрібно:
4. Уявіть, що ви вид рослини або тварини на межі зникнення. Складіть звернення до людини від рослинного або тваринного світу.