Мета: Закріпити знання учнів у визначенні кількості звуків у словах.; вчити розрізняти тверді, м'які, глухі і дзвінкі приголосні звуки. Поглибити вміння виділяти наголошений склад способом визначення наголосу у словах ; поділяти слова на склади. Вчити моделювати речення.
Розвивати мовлення, поглиблювати словниковий запас слів.
Вчити працювати в групах і парах.
Виховувати увагу, привчати до самостійної роботи.
Вчити дітей любити природу, дбати про тварин.
Тема уроку: Вправляння у визначенні кількості звуків у слові та побудові звукової моделі. Моделювання речень. Поділ слів на склади. Наголос у словах.
Мета: Закріпити знання учнів у визначенні кількості звуків у словах.; вчити розрізняти тверді, м’які, глухі і дзвінкі приголосні звуки. Поглибити вміння виділяти наголошений склад способом визначення наголосу у словах ; поділяти слова на склади. Вчити моделювати речення.
Розвивати мовлення, поглиблювати словниковий запас слів.
Вчити працювати в групах і парах.
Виховувати увагу, привчати до самостійної роботи.
Вчити дітей любити природу, дбати про тварин.
Конспект уроку з української мови ( навчання грамоти)
Тема: Вправляння у визначенні кількості звуків у слові та побудові звукової моделі. Моделювання речень. Поділ слів на склади. Наголос у словах.
( 1 – й клас )
Рибненська ЗОШ І – ІІ ступенів
Вчитель початкових класів
Никифорак Г. Г.
І. Організаційний момент.
Ось до класу всіх скликає
Голосистий наш дзвінок.
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на …. (урок).
- Діти, привітайтесь з нашими гостями, уважно подивіться , посміхніться . сьогодні ми спробуємо з вами показати те, чого ми навчились за час навчання у школі.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Повторення вивченого.
IV. Робота над формуванням навчальних навиків.
А зараз відгадайте загадку:
Що за дивна непосида
На стежину шишки кида?
З гілки скік та скік на гілку.
Ви впізнали нашу …. (білку)
( вчитель показує малюнок і поступово вивішує на дошку моделі слів, за якими учні складають речення. Моделі міняються місцями з метою складання різних речень)
Руда білочка засушила три грибочки.
V. Фізкультхвилинка. ( музична пауза)
VI. Закріплення вивченого матеріалу.
Повторення роботи в групах.
Скласти звукові моделі слів: пес, торт, лань, кінь, жаба.
( діти працюють в групах, роблячи модель одного слова).
VII. Гра « Підбери слово до моделі».
Вчитель показує звукову модель слова, діти підбирають слова.
VIII. Підсумок уроку. « Мікрофон».
IX. Мотивація на наступний урок.
На дошці малюнки слів «пальто», «плаття». Промовте і порівняйте передостанній звук у словах. Чим вони відрізняються? (вимовою). На наступному уроці ми будемо вивчати подовжені звуки, навчимось їх позначати.