«Навіть наймудрішому завжди лишається чого ще вчитись» Завдання: Вдосконалення теоретичних знань, професійної компетентності;Оволодіння новими формами, методами, прийомами навчання і виховання студентів;Вивчення і впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій;Розвиток у коледжі інноваційних процесів. Очікувані результати: Підвищення рівня власної професійної компетентності. Підвищення якості проведення занять. Постійне підвищення якості та рівня знань студентів дисциплін. Розвиток активності та творчих здібностей студентів.
АКТУАЛЬНІСТЬ ДАНОЇ ТЕМИ ОБУМОВЛЕНА УТВЕРДЖЕННЯМ В УКРАЇНІ ДЕМОКРАТИЧНИХ ЗАСАД, ЯКІ ГРУНТУЮТЬСЯ НА:оптимальному розвитку людського потенціалуактуалізації соціально-економічних та ідейно-політичних чинників розвитку національної системи освіти, що вимагає пошуку інноваційних та інтеграційних підходів переходу до формування моделі молодшого спеціаліста
ПОЧАТОК ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАННЯУ рамках інтегрованого курсу викладачі, домовившись між собою, можуть заздалегідь визначити, що вважати важливим, а що другорядним, щоб навчити своїх студентів раціонально оформляти роботу в зошиті, правильно будувати усні відповіді, прищепити їм навички самоконтролю і самооцінки і т.д. Заняття, засновані на подібній взаємодії викладачів, також відносяться до інтегрованих.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЗАНЯТТЯ ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ: ЛЕКЦІЇБЕСІДИКОНФЕРЕНЦІЇСЕМІНАРИКОМБІНОВАНІ ЗАНЯТТЯНа таких заняттях раціонально використовувати самостійну роботу студентів з науково-популярною, довідковою літературою, складання таблиць, плакатів. Новий матеріал протягом заняття студенти порівнюють з уже наявними знаннями, зіставляють їх, синтезують, додають з раніше відомого на основі асоціативного мислення.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ НА ПРАКТИЦІОСНОВНІ ФОРМИ ЗАНЯТЬ ДАНОГО ТИПУ: На цих заняттях, мобілізуючи теоретичні знання, студенти включаються в експериментальну, дослідницьку, пошукову та частковопошукову діяльність. У студентів формуються наукові погляди, цілісний світогляд.
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЗАНЯТТЯ КОНТРОЛЮ ТА ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ І УМІНЬ ПОТОЧНИЙ КОНТРОЛЬ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПОСТІЙНО, АЛЕ ДЛЯ ГРУНТОВНОГО КОНТРОЛЮ СКЛАДАЮТЬСЯ СПЕЦІАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ: такі заняття вимагають особливого співробітництва викладачів зі складання завдань, які передбачали б тісний зв'язок питань з навколишнім життям, а студенти в результаті бачили б цілісність знань, їх взаємозв'язок при вирішенні конкретних проблем у навколишньому світі
При вивченні курсу НЕОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ велика увага приділяється формуванню уміння студентів вирішувати експериментальні і розрахункові задачі.«Рішення задач – визнаний засіб розвитку мислення, яке легко поєднується з іншими засобами і прийомами навчання» (Цитович І. К.). Рішення задач сприяє розумінню студентами хімічних теорій, законів, встановленню зв'язку між явищами, причиною і слідством, узагальненню і закріпленню знань, розвитку логічного мислення, навиків самостійної роботи.
Для вирішення більшості розрахункових задач з неорганічної хімії слід використовувати наступні математичні методи:• метод пропорцій;• метод приведення до одиниці;• метод рівнянь алгебри. Дані методи включають три етапи:1. знаходження пропорційної залежності;2. складання пропорцій;3. рішення пропорцій.ІНТЕГРАЦІЯ З МАТЕМАТИКОЮРішення задач методом (метод лінійних рівнянь і нерівностей) алгебри включає два етапи:1. Складання рівняння (системи рівнянь) по умові задачі.2. Рішення рівняння (системи рівнянь). Даний метод дозволяє інтегрувати неорганічну хімію і математику.
Отже, як бачите, ідея інтегрованого навчання сьогодні є надзвичайно актуальною, оскільки з її успішною методичною реалізацією передбачається досягнення мети якісної освіти, тобто освіти конкурентоздатної, спроможної забезпечити кожній людині самостійно досягти тієї чи іншої життєвої мети, творчо самостверджуватися в різних соціальних сферах.