Впровадження інноваційних технологій

Про матеріал
Основною ідеєю інновації є вироблення певної сукупності інноваційних методів та прийомів навчання української словесності, що сприяють розвитку творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників у сучасних школярів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження інноваційних методів та прийомів на уроках словесності

Номер слайду 2

Що ж таке інновація? « Інновація» походить від лат. іnovatis (in - в, novus - новий) , і в перекладі означає “оновлення, новинка, зміни”. Українською мовою «інновація» перекладається саме як "нововведення". Прийоми навчання – це конкретні елементи того чи іншого методу. На відміну від методу, прийом направлений на розв’язання більш вузької дидактичної мети. Поєднання кількох прийомів утворюють метод навчання.

Номер слайду 3

Основною ідеєю інновації є вироблення певної сукупності інноваційних методів та прийомів навчання української словесності, що сприяють розвитку творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників у сучасних школярів.

Номер слайду 4

Мотиви впровадження інновацій педагогами прагнення зробити урок цікавим для дітей;залучити учнів до творчої пізнавальної діяльності; розвинути пізнавальні інтереси учнів.

Номер слайду 5

Прийоми і методи«Мозкова атака(штурм)» Лист літературному персонажевіЛітературний турнір. Міні-твір за п’ятьма словами Кола Вена. Асоціативне гроно (асоціативний диктант)Ромашка Блума. Карусель. Перехресна дискусія. Сенкан

Номер слайду 6

Ромашка блума. Завдання "Ромашка Блума" (під час вивчення вірша В. Сосюри «Любіть Україну»)(Учні "зривають пелюстку" уявної ромашки і відповідають на запитання).1. До кого звертається В. Сосюра із закликом любити рідний край?2. Від чого застерігає автор юнака і дівчину у своєму зверненні до них?3. Підтвердити рядками вірша, що він написаний під час війни з фашистами.4. Якими словами автор закликає любити рідний край?5. З якою метою Україна порівнюється з купиною?6. Чим вразив тебе вірш?

Номер слайду 7

Фішбоун («риб’ячий скелет» або «риба»)Варіанти. На верхніх кісточках – причини, а на нижніх – певні наслідки. На верхніх кісточках головні факти теми, а на нижніх – самостійна оцінка їх значення. Завжди: у голові – тема або проблемне питання, на хвості – висновок.

Номер слайду 8

«У багатого Дає згоду Відмова віджінка-наймичка» жити з нелюбом коханого. Чи може коханняподолати життєвітруднощі?Ми ніколи нерозлучимось. Коли кого любиш,того не забудеш. Соціальна Батьки. Нерівність і діти Самопожертва

Номер слайду 9

Номер слайду 10

« Літературний турнір» Учень викликає до себе іншого учня, ставить якесь запитання за літературним твором. Якщо відповідь правильна, цей учень викликає наступного і запитання ставиться йому. Наприклад, при вивченні теми « Народні думи» у 8 класі проводиться літературний турнір, який визначає кращого знавця літературних творів.

Номер слайду 11

Асоціативний самодиктант Випишіть із ряду слів ті, які  асоціюються у вас із образом Наталки (виконує весь клас). Тактовність, пиха, вірність, самопожертва, покірність, хитрість, нерозважливість, працьовитість, щирість, слабкість, рішучість, розум,  любов до розкошів, любов до матері, пошана до старших, песимізм, волелюбність, чесність, безкорисливість, порядність, наполегливість, душевність, простота, людська гідність, самоповага. 

Номер слайду 12

« Лист літературному персонажеві» Учні пишуть листа літературному персонажеві, в якому підтримують його або, навпаки, засуджують, допомагають порадою, висловлюють своє ставлення до його вчинків.

Номер слайду 13

«Кола Вена» Навчальна методика, яка використовується для того, щоб навчити учнів різних вікових груп зрозуміти цілісність літературних або мовних процесів посередництвом аналізу з обов’язковим синтезом його результатів. Алгоритм роботи . Вчитель виділяє напрямки (підтеми, проблеми), до вирішення яких необхідно звернутися у розкритті теми. Їхня кількість довільна. Інформація, що стосується кожної проблеми (підтеми, напрямку) заноситься в окреме коло. У спільну частину записується інформація, що стосується усіх виділених складових. (Використовую під час вивчення творчості Лесі Українки, зокрема вивчення твору “Давня казка”, порівняльна характеристика Поета та Бертольдо)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Реклама

Номер слайду 16

Кредо інноваційного навчання: Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я самовдосконалююсь. Скажи мені – і я забуду. Покажи мені – і я запам’ятаю. Дай зробити – і я зрозумію.

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Додано
15 грудня 2023
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку