«Впровадження інтерактивних вправ під час дистанційного навчання»

Про матеріал
Інтерактивні вправи Одним з інтерактивних застосунків є Wordwall, який можна використовувати для створення інтерактивних вправ і матеріалів для роздруку. Більшість шаблонів доступні в інтерактивному вигляді, а також у версії для роздруку. Інтерактивні вправи можна відтворювати на будь-якому веб-пристрої, наприклад, комп'ютері, планшеті, телефоні чи інтерактивній дошці. Учні можуть відтворювати їх самостійно, або це може робити вчитель в той час як учні та учениці виконують вправи. Дуже зручним є те, що матеріали можна роздрукувати з сайту або завантажити у вигляді файлу PDF. Їх можна використовувати як додаток до інтерактивної вправи або як окрему вправу. Я маю змогу вправи створювати за допомогою шаблонів і це полегшує та прискрює роботу . Ці шаблони включають знайомі класичні формати, як-от вікторина і кросворд. Також є аркадні ігри, наприклад, погоня в лабіринті і літак, а ще інструмент для управління класом, як-от план розсадження. Щоб створити нову вправу, я вибираю шаблон і додаю вміст. Це дуже легко: можна створити інтерактивну вправу всього за кілька хвилин
Перегляд файлу

Територіальний відділ освіти Дніпровського району

Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради Запорізька початкова школа «Еврика»

Конкурс: 

« Від творчого вчителя – до творчого учня»  Номінація конкурсу: 

«Нова українська школа: викладання  навчальних предметів»

 

Тема: 

«Впровадження інтерактивних вправ під час дистанційного навчання»

image                                                                 Автор : Лисенко Юлія Григорівна                                                                                 вчитель англійської мови

м. Запоріжжя, 2023

Зміст

1.     Вступ………………………………………………………….. 3

2.     Інтерактивні вправи………………………………………... 4

3.     Теми інтерактивних вправ. Завдання для учнів………... 6

4.     Висновки……………………………………………………… 7

5.     Список використаних джерел……………………………... 8

6.     Додатки……………………………………………………….. 9

Вступ

          Пандемія коронавірусу вже змусила всіх освітян адаптуватись та перелаштувати свою роботу на дистанційний режим. Втім війна в Україні привнесла нові виклики – руйнування шкіл, вимушено переселені учні та педагоги, які навчаються і працюють у нових для себе школах по всій Україні та за її межами, “випадання” з освітнього процесу окремих дітей та цілих класів через повітряні тривоги, бойові дії та інші причини, пов’язані з війною.

           Дистанційне навчання в умовах війни значно відрізняється від того, яке було в період карантину, спричиненого короновірусною інфекцією. Нарізі всі учасники освітнього процесу переживають надмірне психологічне навантаження, що стає причиною проявів апатії у дітей, перевтомлення та вигорання у вчителів. Як педагогам організовувати якісний навчальний процес з максимальним рівнем працездатності всіх його учасників?        

          В умовах стресу, надмірного психологічного навантаження  та постійних переживань відсутня потреба в сухій інформації. Натомість є велика потреба в емоціях. Тому вчителям варто змінити акцент на підтримку, а не на контроль. Психологічно розрадити дітей допоможе емоційно заряджений матеріал. Якщо на традиційному уроці цілком звично давати завдання на відпрацювання певних навичок, то в дистанційному навчанні це не працює.  Ефективним варіантом може бути робота на спільній віртуальній дошці. А ще краще — подавати відпрацювання навичок в ігровій формі. Забезпечити різноманітність пізнавальної діяльності та зацікавити учнів педагогу допоможуть незввичні,сучасні та цікаві вправи . Як правило, основна частина таких завдань виконується учнями в асинхронному режимі.З кожним днем з’являється все більше веб-платформ та застосунків, які є ефективними для дистанційного навчання. Вікторини та тести допомагають зацікавити учнів темою, полегшити її сприйняття, засвоєння й перевірити знання.  

Інтерактивні вправи 

        Одним з інтерактивних застосунків є Wordwall, який можна використовувати для створення інтерактивних вправ і матеріалів для роздруку. Більшість шаблонів доступні в інтерактивному вигляді, а також у версії для роздруку. Інтерактивні вправи можна відтворювати на будь-якому веб-пристрої, наприклад, комп'ютері, планшеті, телефоні чи інтерактивній дошці. Учні можуть відтворювати їх самостійно, або це може робити вчитель в той час як учні та учениці виконують вправи. Дуже зручним є те, що матеріали можна роздрукувати з сайту або завантажити у вигляді файлу PDF. Їх можна використовувати як додаток до інтерактивної вправи або як окрему вправу. Я маю змогу вправи створювати за допомогою шаблонів і це полегшує та прискрює роботу . Ці шаблони включають знайомі класичні формати, як-от вікторина і кросворд.  Також є аркадні ігри, наприклад, погоня в лабіринті і літак, а ще інструмент для управління класом, як-от план розсадження. Щоб створити нову вправу, я вибираю шаблон і додаю вміст. Це дуже легко: можна створити інтерактивну вправу всього за кілька хвилин.

  

Коли я вже створила вправу, я все ще можу обрати для неї інший шаблон за допомогою натискання однієї кнопки. Це зекономить мій час і допоможе впровадити зміни і покращити ресурси. Наприклад, створившии вправу «Відповідники» з літерами, можна перетворити її у «Повітряні кулі» з тими самими літерами.

 image вправа «Відповідники»

imageвправа « Повітряні кулі»

image вправа «Наведіть порядок» image вправа «Анаграма»

 

 

Таким же чином ми можемо перетворити свій ресурс у Вікторину, Пошук слів тощо. Не обов'язково використовувати заздалегідь створені вправи. Якщо ви знайшли вправу, яка чимось вам не підходить, ви легко можете відредагувати її вміст відповідно до своїх уроків і стилю навчання.

 

 

Теми інтерактивних вправ. Завдання для учнів.

         Інтерактивні вправи в Wordwall можуть мати різні теми. Кожна тема змінює вигляд вправи, використовуючи різну графіку, шрифти та звуки. Крім того в знайдете додаткові можливості встановлення таймера або редагування гри.

          Матеріали для роздруку також мають варіанти. Наприклад, можна змінювати шрифт або видруковувати кілька копій на одній сторінці.

         Вправи у Wordwall можна задавати  як завдання. Коли вчитель створює завдання, учні  спрямовуються до цього конкретного завдання і не мусять заходити через головну сторінку вправ. Цю функцію можна використовувати у класі, де учні мають доступ до власних пристроїв, або задавати як домашнє завдання. Результати всіх учнів  зберігаються і стають доступними для вчителя.

         Будь-яку створену вами вправу можна зробити загальнодоступною. Це дасть змогу надсилати посилання на сторінку вправи у електронному листі, через соціальні мережі тощо. Це також дозволить іншим вчителям знаходити вправу у результатах пошуку спільноти, користуватися нею і створювати інші вправи на її основі. Якщо бажаєте, вправи залишаються приватними, тоді лиш ви матимете до них доступ.

 

Висновки 

       Інтерактивні вправи — це частина заняття (шкільного уроку), яка використовується з метою засвоєння вивченого матеріалу та досягнення певних результатів навчання учнями.

      Інтерактивні вправи та ігри в класі стали невід'ємною частиною навчального процесу. Відомо, що діти вчаться через гру. Вчитель має запропонувати такий спосіб засвоєння знань, який би був спрямований спеціально на розвиток дитини. В сьогоднішніх умовах інтерактивні методи повинні стати головними, оскільки вони формують творчу, мовленнєву особистість.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

1.     https://mon.gov.ua/ua/osvita/pozashkilna-osvita/distancijne-navchannya

2.     https://wordwall.net/uk/resource/42425784/дивний-урок

3.     https://naurok.com.ua

4.     https://www.britishcouncil.org.ua

5.     https://learningapps.org

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

1.     https://wordwall.net/uk/resource/52702210/smiling-sam-2-presentcontinuous

image 

Smiling Sam 2 Present Continuous

2.     https://wordwall.net/uk/resource/52722247/warm-up

image 

Warm-up

3.     https://wordwall.net/uk/resource/52701932/знайди-пару-2

image 

Знайди пару

4.     https://wordwall.net/uk/resource/52701518/знайди-пару

image 

Знайди пару (літери)

5.     https://wordwall.net/uk/resource/52721805/smiling-sam-3-was-were

image 

Was/were. Smiling Sam 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

image

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Черемховська Олександра Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кірія Анжела Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додав(-ла)
Лисенко Юлія
Додано
6 жовтня 2023
Переглядів
750
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку