" Впровадження Концепції національно - патріотичного виховання на заняттях фізичної культури в початковій школі"

Про матеріал

Досвід роботи "Впровадження Концепції національно - патріотичного виховання на заняттях фізичної культури в початковій школі" вчителя Калиновської І.П.

Провідна ідея досвіду: формування педагогічної системи фізичного та духовного виховання дітей і учнівської молоді на засадах інтеграції основних ідей реформування української школи, оздоровчої системи О.Л.Притули «Дев'ять сил», елементів козацької педагогіки та національних бойових мистецтв.

Основна мета педагогічного досвіду:

сформувати сучасну змістовну педагогічну систему забезпечення та всебічного розвитку фізичного та духовного здоров'я учня;

забезпечити підвищення рівня його фізичної підготовленості;

створити умови для формування й поліпшення основних життєве важливих рухових навичок, умінь та пов'язаних з ними знань;

розробити систему забезпечення активної свідомої участі учня у формуванні життєвих компетентностей, проектуванні власної моделі повноцінного тривалого життя в природних, техногенних та соціальних умовах, які постійно змінюються, на основі національних видів навчання, оздоровлення, спорту.

https://drive.google.com/open?id=1Y9rIz35HZWlQD01iR1ucJNenUiSdiJfs

Широке використання сучасних педагогічних технологій та їх елементів.

Педагогічна система спрямована на плекання української ідентичності учня. Виховання сильних рис характеру та чеснот здійснюватиметься через наскрізний досвід. Весь освітній процес організовано за моделлю поваги до прав людини, підтримки добрих ідей.

На уроках створюється атмосфера довіри, доброзичливості, взаємодопомоги і взаємної підтримки.

Ключовим виховним елементом є приклад учителя, який покликаний зацікавити дитину


Перегляд файлу







Актуальність педагогічної системи, що спрямована на

інтегроване вирішення завдань

фізичного та національно-

патріотичного виховання


Низький рівень фізичної культури, дефіцит моральних цінностей і зневага  моральними нормами сьогодні, на жаль, стали розповсюдженим явищем. Тому проблема підвищення рівня фізичного, духовного, національно-патріотичного виховання стає  особливо актуальною.

                                                                                                   Патріотизм        означає                                                    моральний                та

політичний принцип, змістом якого є любов та відданість Батьківщині, гордість за її минуле та сьогодення, прагнення захищати інтереси Вітчизни. Це система найвагоміших цінностей, притаманних усім сферам життя суспільства й держави, що є найважливішим духовним надбанням особистості, характеризує

Основна мета педагогічного досвіду:

                   сформувати сучасну змістовну педагогічну систему забезпечення  та  всебічного розвитку фізичного та духовного здоровя учня;

                   забезпечити підвищення  рівня його фізичної підготовленості;

                   створити умови для формування й поліпшення основних життєве важливих рухових навичок, умінь та повязаних з ними знань;

                   розробити систему забезпечення активної  свідомої участі учня у формуванні життєвих компетентностей, проектуванні власної моделі повноцінного тривалого життя в природних, техногенних та соціальних умовах, які постійно змінюються, на основі національних видів навчання, оздоровлення, спорту.

Методологічна основа досвіду

 

                        Оздоровча система «Девять сил» О.Л.Притули,    Президента

Всеукраїнської федераціїСпас”, кандидата наук, культуролога,

учасника запорозького патріотичного козацького руху

                        Основні    засади         козацької

педагогіки, національних бойових мистецтв  «Спас» та Хортинг

                        Національна родинна педагогіка

Напрямки реалізації /за Концепцією «Нова українська

Патріот  з активноюшкола позицією»: , який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні

рішення, поважає гідність і права людини

Випускник нової школи - освічений українець, всебічно розвинений, відповідальний

громадянин та патріот, здатний до ризику та інновацій:

Цілісна особистість,   Інноватор, здатний усебічно розвинена, здатна      змінювати навколишній до критичного мислення      світ, конкурувати на ринку

праці, учитися впродовж

життя

Педагогічна система вчителя

Виховний процес є головною складовою змісту  педагогічної системи і орієнтується на загальнолюдські цінності, зокрема морально-етичні  (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей), соціально-політичні (свобода, демократія, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність,

відп

овідальністьВона спрямована). на  плекання  української ідентичності учня.

 Виховання сильних рис характеру та чеснот здійснюватиметься через наскрізний досвід. Весь освітній процес організовано за моделлю поваги до прав людини, підтримки добрих ідей. На уроках створюється атмосфера довіри, доброзичливості, взаємодопомоги і взаємної підтримки.

Ключовим виховним елементом є приклад учителя, який покликаний зацікавити дитину.

Характерні  риси педагогічної системи

               Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві, засобами козацької педагогіки

               Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.

               Умотивований творчий учитель, який постійно протягом життя  розвивається професійно.

               Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.

               Наскрізний процес виховання, який формує цінності.

               Сучасне освітнє середовище, яке забезпечує необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів та батьків не лише в приміщенні освітнього закладу.







Кроки до майстерності

1978 -1994 рр. 16 років член збірної команди країни, 8микратний Чемпіон  Радянського союзу  з військовоприкладного багатоборства

1978 – 1992 рр. - інструкторметодист  з військовоприкладного багатоборства  Запорізького обласного клубу

ДОСААФ


1979р. – диплом з відзнакою вчителя фізичної культури ЗГПІ. 1980р.- майстер спорту  міжнародного класу з військовоприкладного багатоборства.

1992-1994рр. – викладач кафедри фізичного виховання  ЗНТУ.

1992 р.- «Фахівець  з масажу. Європейська методика масажу»,

Interlik

 З 1994 – вчитель фізичної культури

2005 р. - Отримала звання «Вчительметодист»

2000 – 2011рр. - засновник та керівник обласного відділення Всеукраїнського громадського дитячого руху «Школа безпеки», Член Координаційної ради  Руху, «Добродій Руху»

2007-2017рр.- тренер Всеукраїнської федерації «Спас». Учасник проекту створення  спортивних класів «Спас» у ЗЗНВК «Запорізька Січ» патріотичного виховання.

2013 році – «Керівник гуртка - методист».

                                              Автор         програм:         «Навчальна                  програма

факультативу «Спас» для 5-9 класів» та «Спецкурс  з прикладної фізичної підготовки та дій у надзвичайних ситуаціях» для учнів 10 – 11 класів, затверджених ЗІППО .

                                              Маю      додатковий       фах       та           проходження

навчальних курсів: фізична реабілітація (ЛФК і масаж) (2010), спеціаліст по європейському масажу(1991),  курси валеологареабілітолога «Сімейная терапія само рятування» (2013),  медичної сестри (2010), енергосугетолога(1991). 2008-09, 2017 рр.– слухач Академії «Спас», яку започаткував та веде О.Л.Притула.

Учасник обласного майстер-класу ЗОІППО «Лідер», проекту «Уроки веселого футболу»(2015, 2016 рр.), Конференції «Олімпійський рух в Україні» (2015р.), Олімпійська миля (2017).

2016 р. – отримала нагороду волонтерського руху «За вірність Україні». Неодноразово з учнями дарували свято пораненим  воїнам  АТО із Запорізького шпиталю, дітям із реабілітаційного центру для дітей з обмеженими потребами. Представник Козацтва з 2007 року, член громад «Запорізький «Спас», «Козацьке дозвілля», «Жіноче козацтво».



Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Калиновська Ірина Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
14 січня 2018
Переглядів
1435
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку