"В здоровому тілі- здорове серце"

Про матеріал

Пропоную вашій увазі проект: «У зоровому тілі – здорове серце». Свій проект хочу розпочати зі слів арабського лікаря (Ібн Сіна/ Авіценна; 980 – 1037 р.р.)"Той, хто покинув займатися фізичними вправами часто чахне, бо сила його органів слабне внаслідок відмови від рухів" роботу підготовлено відповідно до загальної теми проекту: «Рух - це життя»Ключове питання проекту:

Як впливають фізичні вправи на стан серцево-судинної системи людини?

Чому ми вирішили розглянути зв'язок рухової активності і стану саме серцево-судинної системи.

Серед різних хвороб захворювання серцево-судинної системи є найпоширенішими в усіх країнах світу. Смертність від них становить у світі понад 55% від загальної смертності. Крім того, переважно серцево-судинні захворювання призводять до тимчасової або повної втрати працездатності. Якщо раніше ці хвороби були притаманні переважно людям літнього віку, то зараз патологічні порушення серцево-судинної системи спостерігаються й у дітей.

Вчитель фізичної культури повинен, як ніхто інший, знати стан загального фізичного розвитку кожного учня, який приходить до нього на урок й, зокрема, стан його серцево - судинної системи, щоб дозувати фізичне навантаження. Крім того, надзвичайно важливим для вчителя фізичної культури є пропаганда фізичної активності для збереження здоров'я.

Мета проекту. Формування в учнів навичок свідомого ставлення до свого здоров'я як до найвищої цінності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«У здоровому тілі – здорове серце»"Той, хто покинув займатися фізичними вправами часто чахне, бо сила його органів слабне внаслідок відмови від рухів" Ібн Сіна

Номер слайду 2

Підготувала: Свириденко В. В., вчитель фізичної культури. Енергодарського навчально-виховного комплексу №1, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категоріїЗагальна тема: «Рух – це життя»

Номер слайду 3

Вплив фізичних вправ на стан серцево-судинної системи людини

Номер слайду 4

Мета проекту: Формування в учнів навичок свідомого ставлення до свого здоров’я як до найвищої цінності

Номер слайду 5

Тематичні питання:• Які основні чинники ризику для здоров’я людини?• Що таке гіподинамія?• Який вплив гіподинамії на здоров’я людини?• Чи впливає малорухливий спосіб життя на стан серцево-судинної системи?• Як впливає фізична активність на серцево-судинну систему?

Номер слайду 6

Завдання проекту:- дослідити стан здоров'я учнів ЕНВК №1 за останні роки, виявити спектр основних груп захворювань

Номер слайду 7

- визначити головні причини погіршення стану здоров’я дітей та підлітків й шляхи виходу з цієї ситуації

Номер слайду 8

- з’ясувати вплив рухової активності на серцево-судинну систему людини

Номер слайду 9

- розглянути різноманітні види вправ і їх благо приємний вплив на розвиток серцевого м’яза

Номер слайду 10

Етапи діяльності:1. Підготовчий – поділ учнів на групи по інтересам, вибір відповідальних. 2. Організаційно-моделюючий – планування діяльності груп, передбачення її результатів.3. Діяльнісно-практичний – поетапне і послідовне виконання членами груп задач проекту.4. Коригуючий – проведення (в разі потреби) корекціцної діяльності без зміни концептуаотних основ проекту.5. Підсумковий – підведення підсумків проекту шляхом проведення заходу з презентації проекту, висвітлення його засобами публікації, на шкільному сайті

Номер слайду 11

Учасники проекту -учні 8 класу: 1 група «Медики» – дані про стан захворюваності серцево-судинної системи у світі, в Україні, серед учнів ЕНВК №1; найбільш поширені хвороби ССС; 2 група «Біологи» – інформація про вплив на серцево-судинну систему малорухливого способу життя; особливості тренованого серця; 3 група «Геронтологи» – інформація про вплив фізичної активності на тривалість життя та працездатність людини; 4 група «Історики» - висловлювання видатних людей про користь фізичних вправ; 5 група «Філологи» - народна мудрість (приказки, прислів’я, притчі) про богатирів; 6 група «Спортсмени» - інформація про спортивне довголіття; перелік вправ для зміцнення серцево - судинної системи.

Номер слайду 12

Практична значущість проекту:використання інформації на уроках основ здоров'я, фізичної культури, біології;проведення виховних годин відповідної тематики (5 - 9 класи);робота лекторської групи в 1 - 4 класах;проведення загальношкільного заходу в межах «Олімпійського тижня»; висвітлення його засобами публікації, на шкільному сайті.

Номер слайду 13

Матеріально-технічне забезпечення: ПК, ксерокс (МФУ), мобільні телефони, фотоапарат, мультимедійне обладнання

Номер слайду 14

Очікувані результати:• розуміння в учнів прямої залежності тривалості життя людини та ії активної працездатності від стану серцево – судинної системи;• формування чіткої позиція учнів щодо життєвої необхідності рухової активності;• свідомий вибір здорового способу життя та активне його пропагування.

Номер слайду 15

Критерії оцінювання. Кожна група при виконання задач свого етапу має окремі оціночні таблиці, які заповнюються відповідальними груп. При завершенні всього проекту та обговоренні результатів проектної діяльності можуть бути внесені корективи. Вчитель виставляє власні оціночні бали в окрему відомість. Загальний бал кожного окремого участника проектної діяльності вираховується шляхом знаходження середнього арифметичного всіх балів і коректив.

Номер слайду 16

Можливі ризики: об'єктивні і суб'єктивні причини перенесення етапів діяльності в зв'язку із захворювання великої групи учасників проекту, закриття навчального закладу на карантин

Номер слайду 17

«Здоровий спосіб життя»Хто здоровий, той сміється все йому в житті вдається. Він долає всі вершини –це ж чудово для людини. Хто здоровий, той не плаче, жде його в житті удача, він уміє працювати, вчитись і відпочивати. Бо здоров’я – це прекрасно, здорово, чудово, ясно. І доступні для людини всі дороги і стежини

Номер слайду 18

pptx
Додано
14 січня 2018
Переглядів
1249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку